Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7222)
Vierailija kirjoitti:
Sano joskus jotain oikeasti kaunista.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot varmasti joutunut käymään läpi rankkoja kokemuksia, en epäile yhtään. Siinä olemme samassa veneessä. En ole itsekään ihan voimissani tällä hetkellä. Keholla on tapana kyllä jossain vaiheessa kertoa jos henkistä rasitusta on yli äyräiden ja pakottaa pysähtymään. Näin kävi mulla. Mitenhän sulla?
Niin kävi mullekin. Nyt olen taas voimissani. Voisinpa auttaa sua tai miten voisin?
Miehelle oli viestini. Hänen yhteydenottonsa varmasti tekis ihmeitä mutta heikolta näyttää että hänestä mitään enää kuuluisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiseen M***a .sun kujeilevat silmät 🥶🥶😘😘😘
Mihin aikaan?
Päivällä.
Mutta sydämelläsi oli kiire. Hyväksyn tämän. Ymmärrän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kokeilunhaluinen. En usko että sinä olet yhtälailla. Voimme katsoa mitä haluamme yhdessä kokeilla. Voimme pitää salaisuuksia. Olen lojaali.
Olen enemmän kuin sinä. Nn
Vierailija kirjoitti:
H, koska sais audienssin?
Heti kun teet jotain kuten lähestyt irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaalikanaali kovilla on sen verran iso paatti liikenteessä toivottavasti ei aja karille 😱
Kutsuttiinko minua?
Yt. Kari
Just mulkv.istin nimi joka pattayalla nai ex-pr.ostituoidu.n jolla munad, ilkes solvata kun en suostunut kertomaan kaivatustain, muka paras kaveri. Otin etäisyyttä tyyppiin jo vuosikymmeniä sitten sillosten loukkausten jälkeen ja sitten se otti yhteyttä, tatuoitu alkkis ja apina. Ja amis, ei kantsi alkaa mulle. Ihmiskau.pp.a ja hywäxkäyttö ei kiinnosta, oon kunnon mies.
Autossa jonnekin syrjään pimeällä ilmalla?
🌸
tänään kuvittelin miltä tuntuisi, kun varret yhteen kiedottaisiin
kaiken mahdottomuus kirpaisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria. 😘
Eipä ollut Mariallekaan mut ihana silti
Mirka?
Ei enkä enää vastaa. Huomenna hän tietää jos olisi täällä. Otan ns kissan taas pöydälle 😅
Ystävänpäivänä et ajatellut minua erityisesti. Ei erityisiä sanoja tai sellaista. Joskus ilman on parempi kuin kierrätettynä.
Vierailija kirjoitti:
Autossa jonnekin syrjään pimeällä ilmalla?
Tätä tekis mieli
Olen lojaali ja uskollinen siulle nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sydämelläsi oli kiire. Hyväksyn tämän. Ymmärrän elämän.
Totta kai sydän haluaa omansa luo. Onko se kumma?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kokeilunhaluinen. En usko että sinä olet yhtälailla. Voimme katsoa mitä haluamme yhdessä kokeilla. Voimme pitää salaisuuksia. Olen lojaali.
Tämä on asiaa.
Kylläpä oli hyvää 2 fazerin sinistä levyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lojaali ja uskollinen siulle nainen.
Kuka ikinä onkaan se nainen.
Nähdäänkö huomenna 'päiväkahvien merkeissä'?