Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7011)
Mun totuus on se, että en kaipaa seuraan jossa jutellaan hihhulijuttuja. Ei se sisällä kateutta eikä uhriutumista. En tarvitse mielipiteeseeni neuvojakaan.
Jospa kirjoittelisit sitten vaan ihan ikiomaan päiväkirjaasi.😁täällä kun kaikki vastaa vaikkei kysytä ,haukkuu, arvostelee, neuvoo jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut itselleni päivämäärän, jolloin luovutan, jos asiat pysyvät tällaisenaan.
Hyvä. Itselleen kannattaa asettaa konkreettisia tavoitteita ja tehdä kaikkensa asioiden edistymisen eteen. Arvostan!
Kaikkensa antanut urheilija voi luovuttaa. Ei mitään tekemätön odottava palsta-asukki. Sille on ihan eri termi.
Eri
On turha odottaa toisen rakentavan talon, jos on vienyt työkalut, tarvikkeet ja mahdollisuudet hankkia niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko mihinkään yliluonnolliseen.
Olisi tylsistyttävää hihhulin enkulijuttuja kuunnella.
Kannattaa keskittyä varmaan niihin asioihin jotka kiinnostavat, siten niitä myös löytää.
Kysyikö joku sulta neuvoja? Ei.
Hän neuvoi, koska ajatteli olevansa parempi ja viisaampi muita.
No sekin voi olla totta mutta lähinnä siksi koska se on totta. Olette kateellisia ja uhriudutte, ihan turhaa taistella koko ajan totuuksia vastaan.
Mun totuus on se, että en kaipaa seuraan jossa jutellaan hihhul
Selitä sitten jossakin muualla. Keskustelupalstalla on riski omien kommenttien kommentoimiselle. Näin näpäyttelen takaisin sujuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli unelmia ja kaikkea. Sitten universumi raiskasi.
Kyllä se siitä vielä, ehkä joku päivä ymmärrät paremmin miksi.
Ymmärtääkö myös Gazan lapset, miksi heidän isänsä ja äitinsä ja sisaruksensa tapettiin? -sivu
En tiedä, kipaisepas hyvänä ihmisenä kysymässä ja tule sitten kertomaan. Käy samalla kysymässä ymmärtävätkö suomalaiset lapset sen miksi Suomen lastensuojelu eristää heitä rakkaistaan? Kysy samalla ymmärtävätkö eristävät vanhemmat mitä helvettiä he tekevät. Kiitos jos viitsit, ole mielellään tosi nopea ennen kuin joku taas kuolee.
Olet ihan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko mihinkään yliluonnolliseen.
Olisi tylsistyttävää hihhulin enkulijuttuja kuunnella.
Kannattaa keskittyä varmaan niihin asioihin jotka kiinnostavat, siten niitä myös löytää.
Kysyikö joku sulta neuvoja? Ei.
Hän neuvoi, koska ajatteli olevansa parempi ja viisaampi muita.
Sinä taas olet hän,joka seisoo jokaisen kiusaajan selän takana yllyttämässä ja taputtamassa.
Mun totuus on se, että en kaipaa seuraan jossa jutellaan hihhulijuttuja. Ei se sisällä kateutta eikä uhriutumista. En tarvitse mielipiteeseeni neuvojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä, jotka sanovat, että kaikella on tarkoituksensa, ovat hyviä selittämään asioita itselleen. On paljon asioita ja pahuutta, joilla ei ole minkäänlaista tarkoitusta. Pelkkää mielivaltaa.
Ole mitä mieltä olet. Sinunlaisille ei voi kertoa mitään koska ette halua ymmärtää yhtään mitään. Asioissa on puolia, halua ymmärtää niitä kaikkia.
Niinalle hyvää ystävänpäivää 🤗
Kaikkea hyvää missä lie ja mitä teetkin vuonna kakskuus 💖
Ajatteleekohan exäni minua? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli unelmia ja kaikkea. Sitten universumi raiskasi.
Kyllä se siitä vielä, ehkä joku päivä ymmärrät paremmin miksi.
Ymmärtääkö myös Gazan lapset, miksi heidän isänsä ja äitinsä ja sisaruksensa tapettiin? -sivu
En tiedä, kipaisepas hyvänä ihmisenä kysymässä ja tule sitten kertomaan. Käy samalla kysymässä ymmärtävätkö suomalaiset lapset sen miksi Suomen lastensuojelu eristää heitä rakkaistaan? Kysy samalla ymmärtävätkö eristävät vanhemmat mitä helvettiä he tekevät. Kiitos jos viitsit, ole mielellään tosi nopea ennen kuin joku taas kuolee.
Olet ihan perseestä.
Kyllä, on tullut huomattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Enkeli!" Kun hihhulit näkevät valkoisen sulan.
No just sattui lokki pyrähtämään ohi. Lokista ei enkeliksi ole😂
Ehkä harhoissaan luulevat lokkia enkeliksi.
Ehkä ennemminkin analysoimme höyhenen merkitystä polullamme. Mistä lähtien aikuiset ihmiset ovat olleet näin lapsellisia?
Voi hyvää päivää🤯
Vaikka tunteet ovat näinkin voimakkaita niin kyllä nuoren ihmisen (minä) pitäisi nopeammin päästä yli. Ei tämä nyt käy päinsä, että näissä muka vellotaan kuin mikäkin hitaasti paraneva säärihaava vanhuksen koivessa.
Laskiaissunnuntai, ja tunnelmakin laskemassa iltaa kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tunteet ovat näinkin voimakkaita niin kyllä nuoren ihmisen (minä) pitäisi nopeammin päästä yli. Ei tämä nyt käy päinsä, että näissä muka vellotaan kuin mikäkin hitaasti paraneva säärihaava vanhuksen koivessa.
Hyvä havahduttava tilanne ajatuksineen. Nyt sinä kehität taas itseäsi. Jatka vain rohkeasti eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä, jotka sanovat, että kaikella on tarkoituksensa, ovat hyviä selittämään asioita itselleen. On paljon asioita ja pahuutta, joilla ei ole minkäänlaista tarkoitusta. Pelkkää mielivaltaa.
Ole mitä mieltä olet. Sinunlaisille ei voi kertoa mitään koska ette halua ymmärtää yhtään mitään. Asioissa on puolia, halua ymmärtää niitä kaikkia.
Ole itse mitä olet. Sinunlaisillesi on vaikeampi selittää mustan ja valkoisen puhtaat värit, koska haluatte olla harmaan värisokeita. Tiedostaminen on se oikeampi valinta missä on kaikki kolme väriä: musta, valkoinen ja harmaa. Ps. Musta ja Valkosta tarvitaan, jotta saadaan harmaata. Ja kyllä välillä on pelkkää mielivaltaa, sitä ei tarvitse ymmärtää, mutta sitä täytyy tiedostaa olevan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Enkeli!" Kun hihhulit näkevät valkoisen sulan.
No just sattui lokki pyrähtämään ohi. Lokista ei enkeliksi ole😂
Ehkä harhoissaan luulevat lokkia enkeliksi.
Ehkä ennemminkin analysoimme höyhenen merkitystä polullamme. Mistä lähtien aikuiset ihmiset ovat olleet näin lapsellisia?
Voi hyvää päivää🤯
Höyhen tutkimus "oliko lokki lokki vai sittenkin maahan tipahtanut enkeli". "Vai oliko kyseessä lainkaan höyhen. Jos oli taivaalla lentänyt joulupukki ja partakarva". Jepulisjee.
Jatkakaa hörhöilyä toki.
Vierailija kirjoitti:
Jospa kirjoittelisit sitten vaan ihan ikiomaan päiväkirjaasi.😁täällä kun kaikki vastaa vaikkei kysytä ,haukkuu, arvostelee, neuvoo jne.
Muillakin on vapaus kirjoittaa kuin sulla. Mitä sä siellä muiden mielipiteitä rajoitat.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleekohan exäni minua? 🥺
Minä ajattelen eksääni.
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut itselleni päivämäärän, jolloin luovutan, jos asiat pysyvät tällaisenaan.
Ai? Mulla se oli eilen