Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6671)
Mulla ei ainakaan ole kavereita, koska olen luonteeltani aika erakko ja työntänyt ne kauas. Ne harvat joiden seurassa oon koskaan viihtynyt ei eri syistä ole tässä. Niin miksen saisi viettää lauantai-iltaani näin. Tykkään istua yksinäni ja tunnelmoida omissa melankolioissani tätä elämää. Mitään laukkuja en kyl kaipaa.
On kavereita. Nollaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kohtu olla se arvokkain nahkalaukku. Kasvattaa ja kantaa lapsen sisällään.
Eipä kyllä kiinnostele mikään mukuloitten pukkaaminen tipan tippaa
No ,se on kyllä lapsen onni sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mielummin aitosilkkisiä alusvaatteita ja muita vaatteita kuin merkkilaukkuja. Jos joku haluais mulle merkkilaukun ostaa niin mieluiten sellanen missä merkki ei näy vaan laadun takia, en halua mainostaa ketään.😀
Eli aattele kun toi olis sun kaivattus, joka tois sulle muovisen tilpehöörin jossa lukis isolla GUESS :D ja ois vielä liikuttavan ylpeänä siinä, että nyt saat oikein merkkilaukun
Sä et millään pääse tosta yli, kaikkeen vastaukseksi tuo 🤦 tollaselle urpolle ei kukaan osta ees alepan muovikassia. Mitä toisten lahjat sulle oikeastaan kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa isopyllyille.
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäköhän te laukkuihmiset kaipaatte?
Laukunostajia todennäköisesti sivu
Mutta eikö palstan jokainen mies ole DI, palkka minimissään kymppitonnin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten todella on se hyvän naisen määritelmä?
Tuskin varmaan kysyt tuota minulta? Vähän vaikea kysymys.
Jos karsii pois kaiken turhuuden. Mitä jää jäljelle ihmisessä luonnostaan. Ne on aika simppeleitä juttuja joita mun mielestä jokaisen pitäisi ymmärtää. Tuskin kaikki kuitenkaan jakaa näitä samoja ideaaleja.
Jos etsitään jokin ydin tälle asialle, niin miettii vaikka sitä minkälainen on hyvä äiti, jonka halusit lapsena.
Ei se ole pelkästään se, mutta katsomalla sinne päin löytyy varmaan jotain vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤬🤑🤢🤮
Norovirus?
Laukkuarvostelija.
Melkein sama asia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi opemiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi opemiehet.
Näille neideille pari tonnia riittäisi hyvin, mutta munalisät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten materialismi estää kehittymästä henkisesti?
Ei se estä, mutta on niin tyhjä arvomaailma ettei liiallisella keskittymisellä siihen ole hyviä vaikutuksia. Mihin keskittyy, se lisääntyy tyyppisesti. Ihmisen sielua kasvattaa päinvastainen. Esim. kun joutuu luopumaan jostain tärkeästä materiasta. Jos sen antaa kasvattaa. Mel Gibson sanoi talonsa palon jälkeen jotenkin siten että minua on siunattu vapauttamalla minut maallisesta omaisuudesta/taakasta tms. Antoi sen kasvattaa siis. Arvojärjestys menee terveemmäksi.
Okei. Ymmärrän mitä tarkoitat ja allekirjoitan tuon kokemuksen. Kohtaamalla itseään äärimmäisessä köyhyydessä - "esimerkiksi" kasvaa toden totta. Saa myös kokemuksia ja varteenotettavia taitoja.
Mikä kuitenkin myös johtaa aika usein siihen, että materiaa ja hy
Aivan totta. Nyt kun mainitsit tuon polariteetin niin tajusin, että mulla on tainnut olla kokemus että sain aina materiaa kun olisin halunnut vaikka vaan ihan halin. Niin oon tainnut mennä vastaavasti vähän ääripäähän omissa arvostuksissani.
Minä opetan teille anteliaana hyvän naisen määritelmän. Mies ei halua, että olet häneen rakastunut tai henkisellä tasolla vakavissaan. Sinun on oltava kuin yksityiseen käyttöön tarkoitettu prostitutio. Vaikka rakkaus ei ole, niin niin ego ja maine on kuitenkin miehelle tärkeää. Sinun on naisena tajuttava että rakkaus on vain illuusio mutta sinun tulee kuitenkin varjella miehen kiiltokuvaa muulle maailmalle täydellisesti.
Parriisin matkan varanneelle: Kaipaatko mua?
Vierailija kirjoitti:
Minä opetan teille anteliaana hyvän naisen määritelmän. Mies ei halua, että olet häneen rakastunut tai henkisellä tasolla vakavissaan. Sinun on oltava kuin yksityiseen käyttöön tarkoitettu prostitutio. Vaikka rakkaus ei ole, niin niin ego ja maine on kuitenkin miehelle tärkeää. Sinun on naisena tajuttava että rakkaus on vain illuusio mutta sinun tulee kuitenkin varjella miehen kiiltokuvaa muulle maailmalle täydellisesti.
Näistä miehistä kannattaa pysyä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Rakayyan sua E.i.
Mutta konjakkia vielä enemmän? XD
Vierailija kirjoitti:
Parriisin matkan varanneelle: Kaipaatko mua?
En, yritän pokata Macronin.