Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6671)
Haluaisin niin hyväillä sua pitkään, nainen. Toiv törmätään jossain. Teen sitten miehenä aloitteen jos se vaikuttaa toivotulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kohtu olla se arvokkain nahkalaukku. Kasvattaa ja kantaa lapsen sisällään.
Eipä kyllä kiinnostele mikään mukuloitten pukkaaminen tipan tippaa
Ei muakaan mut silti.
Vierailija kirjoitti:
🤬🤑🤢🤮
Norovirus?
Oon vihainen ja väsynyt siitä että aina mun tarpeeni tyrkätään sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäköhän te laukkuihmiset kaipaatte?
Niillä ei ole kavereita. Kaivatuksi kelpaa vaikka laukku, kunhan ei ole liian wt.Onkohan täällä olevilla ihmisillä juurikaan kavereita. Jos olisi, miksi viettäisivät aikaa täällä?
Ej ole. Ovat re-tard-eja jotka tosissaan nyyhkivät täällä
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tarpeita sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Puolisolla ADHD?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisolla ADHD?
Juu. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Miten materialismi estää kehittymästä henkisesti?
Yrität aina päästä helpolla ja sinulla pitäisi antaa valmiiksi katettu pöytä. Ei näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mielummin aitosilkkisiä alusvaatteita ja muita vaatteita kuin merkkilaukkuja. Jos joku haluais mulle merkkilaukun ostaa niin mieluiten sellanen missä merkki ei näy vaan laadun takia, en halua mainostaa ketään.😀
Eli aattele kun toi olis sun kaivattus, joka tois sulle muovisen tilpehöörin jossa lukis isolla GUESS :D ja ois vielä liikuttavan ylpeänä siinä, että nyt saat oikein merkkilaukun
Ei se haittais, kiittäisin kohteliaasti ja sitten miettisin mitä teen asian suhteen. Rehellisyys paras näissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kohtu olla se arvokkain nahkalaukku. Kasvattaa ja kantaa lapsen sisällään.
Kohtu on lihaskudosta, ei nahkaa.
Ai joo totta, mut melkein sama.🙂
No ei kyllä mitään yhteistä. Mutta ihan miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Viha ja suru kulkee käsi kädessä.
Älä lässytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤬🤑🤢🤮
Norovirus?
Laukkuarvostelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä ei ole kavereita. Kaivatuksi kelpaa vaikka laukku, kunhan ei ole liian wt.Onkohan täällä olevilla ihmisillä juurikaan kavereita. Jos olisi, miksi viettäisivät aikaa täällä?
Koska ei jaksa olla niin sosiaalinen livenä. Täällä voi olla sosiaalinen eikä se väsytä samalla tavalla. Mm siksi. (Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten materialismi estää kehittymästä henkisesti?
Ei se estä, mutta on niin tyhjä arvomaailma ettei liiallisella keskittymisellä siihen ole hyviä vaikutuksia. Mihin keskittyy, se lisääntyy tyyppisesti. Ihmisen sielua kasvattaa päinvastainen. Esim. kun joutuu luopumaan jostain tärkeästä materiasta. Jos sen antaa kasvattaa. Mel Gibson sanoi talonsa palon jälkeen jotenkin siten että minua on siunattu vapauttamalla minut maallisesta omaisuudesta/taakasta tms. Antoi sen kasvattaa siis. Arvojärjestys menee terveemmäksi.
Okei. Ymmärrän mitä tarkoitat ja allekirjoitan tuon kokemuksen. Kohtaamalla itseään äärimmäisessä köyhyydessä - "esimerkiksi" kasvaa toden totta. Saa myös kokemuksia ja varteenotettavia taitoja.
Mikä kuitenkin myös johtaa aika usein siihen, että materiaa ja hyvinvointiaan saattaa alkaa arvostaa enemmän. Hmm.. joskus hieman liikaakin.
Mikä sitten todella on se hyvän naisen määritelmä?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Siihen auttaa vain se, että jätät pois elämästäsi ne, joille et kelpaa tunteinesi ja tarpeinesi. Sen jälkeen saat vasta kokea sen, kun kelpaat. Onnea matkaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyt vastaamaan itse tuohon 🤣
Kaipaan paljon nuorempaa miestä. Kivaa hiihtolomaa.
Kohtu on lihaskudosta, ei nahkaa.