Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6671)
Toisten lahjojen arvostelu on mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Ketäköhän te laukkuihmiset kaipaatte?
Laukun nahan tuoksua
Kaivattuni sai ystävänpäivänterveisiä sydämellä. Sain vastauksen🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laukkuja ja niiden lahjoittajia.
Ei kun sehän oli itse viemässä ystävänpäivälahjaksi sitä Guessiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laukun nahan tuoksua
Huumaava tunne. Nahan pehmeä tuntu ja sileys.
Vierailija kirjoitti:
Mun viestit ei mene koskaan oikealle ihmiselle, koska kukaan ei pidä minusta. Tuli vaan mieleen. Ja eipä kukaan lähesty muakaan.
Mun viestit menee perille, mutta vastaanottajat on ihan vääriä. Terveisiä miehille, not.
🦇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdisti se selitys, kun hän pelkää, että nainen kiristää häntä pillullaan. Tuommoista en kuuntelisi naisena ollenkaan. Ei mitään ymmärrystä rakkaudesta.
Naisille joo on tosi vaikeaa myöntää, että käyttävät jalkoväliään palkintona ja/tai rangaistuksena silloin tällöin.
Minua saa rankaista jalkovälillä milloin vaan
Vierailija kirjoitti:
Niillä ei ole kavereita. Kaivatuksi kelpaa vaikka laukku, kunhan ei ole liian wt.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni sai ystävänpäivänterveisiä sydämellä. Sain vastauksen🤍
Onnea sulle!
Kaiken se kestää, nahkalaukun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. jos multa kysytään niin oisin mieluiten materialistinen buddhalainen militantti guru munkki. Enkä pitäisi sitä mitenkään henkisesti köyhänä.
Laukuista en tiedä. Mutta tiedän vaan mikä ei ole roskaa.
Militantti-munkki käy täysin järkeen mutten tajua miten voisi olla materialistinen munkki. Ehkä mun oma aivorajoite etten ymmärrä. Toisaalta en itsekään halua näyttää aatteiltani niin sitä kautta vois ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, joille vain merkit ja status on kaikki kaikessa. Leveillään vaikka velaksi. Vain ostelemalla itselleen jotain veskoja tms saadaan mielihyvää.Onko heillä lopulta henkistä köyhyyttä?
Asttele jos toi Guessin laukku olis tulossa sulle ja kaivattus oikein ylpeilis että nyt saat merkkilaukun :D
Voihan sitä kiittää ja sanoa, että kiitos hienosta eleestä, mutta ei sovi mun tyyliin.
Miten materialismi estää kehittymästä henkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Kaiken se kestää, nahkalaukun vuoksi.
Haha
Taitaa kohtu olla se arvokkain nahkalaukku. Kasvattaa ja kantaa lapsen sisällään.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kohtu olla se arvokkain nahkalaukku. Kasvattaa ja kantaa lapsen sisällään.
Eipä kyllä kiinnostele mikään mukuloitten pukkaaminen tipan tippaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä ei ole kavereita. Kaivatuksi kelpaa vaikka laukku, kunhan ei ole liian wt.
Onkohan täällä olevilla ihmisillä juurikaan kavereita. Jos olisi, miksi viettäisivät aikaa täällä?
Viha ja suru kulkee käsi kädessä.
Laukkuja ja niiden lahjoittajia.