Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2528)
Tulehan rakas kulta nainen syliin ja kainaloon lepäämään. Hyväilisin sua kaikkien näiden vuosikymmenien edestä. Pitkät ja hellät kaula ja normi suudelmat. Saisit halutessasi nukahtaa joko syliin tai kainaloon viltin ja/tai peiton alle lämpimään. Rakastan sua ikuisesti. Toiv törmätään ja edetään, haluaisin viettää koko loppuelämän sun kanssa.
Danderemonk_Tomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jännität eniten?
Epäkelpoutta => torjuntaa ja tuomituksi tulemista omien persoonaallisten piirteiden ja ominaisuuksien vuoksi, mitkä eivät sovi porvarilliseen työtä rakastavaan maailmankuvaan.
Sepä jännä kun joku saattaa just rakastaa sua niiden piirteiden vuoksi enemmän kuin edes itse haluaisi tuntea.
Niinpä. Se on ollut minulle uskomattoman vaikeaa ymmärtää.
Voiksä nyt tajuta ni ei tarvis muistutella 😄
Juu. Korvien välissä on vikaa, kun ne ei (k)reisien välissä sikaile. 🐷
Mentaalisen mielikuva-ansan viritit sitten, kiitti vaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en nää sua huomennakaan niin mua alkaa vtuttaa.
Misä vtusa sua voi nähä
Ainakin siellä misä yleensä nähdään ja satunnaisesti muuallakin
Bakteerikammo ja seksiahdistus?
Vastaus: Mene suihkuun, pistä partnerisi käymään myös äläkä tee väkisin ikinä mitään.
Salilla ollessaan varttuneempi herrasmies kerää nuorten vosujen huomion sekunneissa.
Unelmoin, kun ei muuhunkaan ole varaa. Kauniita unia 💞
L
Vierailija kirjoitti:
Salilla ollessaan varttuneempi herrasmies kerää nuorten vosujen huomion sekunneissa.
No ei kyllä kerää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nopeasti työkkäri kutsuu teitä haastatteluun yleensä? Ennen kutsu on tullut ja aika käynnille siitä 2vk-1kk ja sanoivatkin että vähintään kaksi viikkoa ennen on lähetettävä kirje. Nyt sain tekstiviestin ja varoaika 2 arkipäivää. Eriskummallista.
Ei ole kutsuttu koskaan, mistä ihmeen haastattelusta puhut. Vai pidetäänkö vajakkiosasatolle erilliset haastattelut? 😂
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole, kun niitä tyypillisiä lökäpöksyjä siellä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä kerää.
Onhan sitä kaikenlaisia nuoria naisia, ei kaikki ole laatuvosuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jännität eniten?
Jousta, jolla yritän tähdätä suoraan sydämeesi.
💘
Sydänparka kun vielä punainen huomioväri sillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä kerää.
Ei ole kaikki miehetkään laadukkaita herrasmiehiä.
Kukaan normaali, kaunis ja älykäs nuori ei halua varttuneen herrasmiehen huomiota. Paina kaaliis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä kerää.
Laatu ja vosu ei jotenkaan korelloi mun päässäni. Eri
Rihannan biisit vain minulta. Ei muuta nyt hetkeen. Yritän unohtaa...
Oletkohan sittenkin liian pinnallinen mun makuun.
Misä vtusa sua voi nähä