Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2528)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kaivattusi koulutus?
Amis
Kaivattuni on koulutettu timantti eli diamond.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla se pariutuminen käy tuosta vaan ja toiset taas kiertelevät kaivattuaan kuin kissa kuumaa puuroa.
Haha mä oon se kuuma puuro
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kaipaan sinua. 🥺
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla se pariutuminen käy tuosta vaan ja toiset taas kiertelevät kaivattuaan kuin kissa kuumaa puuroa.
Haha mä oon se kuuma puuro
Sama 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kaivattu keksiä mulle jonkun pehmeän ja kauniin sukunimen, laita yv:nä tulemaan.😌 Mulla on pari vaihtoehtoa mut sulla on nokkela mieli joten ois varmaan jotain ehdotuksia.
Sori, mulla on tarjota vain oma sukunimeni.
Tarttisin virallisen luvan sulta ottaa se.😊
Kuinka nopeasti työkkäri kutsuu teitä haastatteluun yleensä? Ennen kutsu on tullut ja aika käynnille siitä 2vk-1kk ja sanoivatkin että vähintään kaksi viikkoa ennen on lähetettävä kirje. Nyt sain tekstiviestin ja varoaika 2 arkipäivää. Eriskummallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kaivattu keksiä mulle jonkun pehmeän ja kauniin sukunimen, laita yv:nä tulemaan.😌 Mulla on pari vaihtoehtoa mut sulla on nokkela mieli joten ois varmaan jotain ehdotuksia.
Sori, mulla on tarjota vain oma sukunimeni.
Tarttisin virallisen luvan sulta ottaa se.😊
Sen saa vissiin viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei enää tee mieli seksiä kaivatun kanssa.
Miten niin ei tee?
Lika ällöttää.
Ootsä se bakteerimmonen?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kaivattusi koulutus?
Toisen asteen koulutus, en muista miltä alalta. Ei tee niitä töitä.
Itselläni on kaksi korkeakoulututkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jännität eniten?
Jousta, jolla yritän tähdätä suoraan sydämeesi.
💘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Kaipaat kreikkalaista isoäitiä?
Tai Nipaa?
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuut
Niin mitä piti tajuta? -M-
Vierailija kirjoitti:
Vietin vuodet 2014-2019 seksuaalisesti ylivirittyneessä tilassa.
Neiti on hyvä ja jatkaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nopeasti työkkäri kutsuu teitä haastatteluun yleensä? Ennen kutsu on tullut ja aika käynnille siitä 2vk-1kk ja sanoivatkin että vähintään kaksi viikkoa ennen on lähetettävä kirje. Nyt sain tekstiviestin ja varoaika 2 arkipäivää. Eriskummallista.
No ehkä heillä on työtä tarjolla kun näin nopeasti. Onneksi olen työtön niin ei ole ongelmia mennä nopeastikin. Hehheh.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku ollut muka avoimesti mustasukkainen? Ja kuka sellaisesta pitää? Kavereista ei kenenkään pidä olla mustiksia, se on Brasilian kokoinen red flag ja ahdistavaa. Eksäni oli mustis koirastakin ja ihan kaikista ihmisistä, joita muka rakastin enemmän kuin häntä, ja niinhän siinä sit kävi, että mikä tahansa oli parempi kuin se potentiaalinen patteriin kahlitsitsija.
Minulle on ollut epäselvää välittääkö kaivattu minusta ystävänä vai romanttisessa mielessä. Siksi pieni mustasukkaisuus antoi toivoa, vaikka kyseessä väärinymmärrys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei enää tee mieli seksiä kaivatun kanssa.
Miten niin ei tee?
Lika ällöttää.
Ootsä se bakteerimmonen?
Bakteerikammoa ja seksin tuputukseen liittyvää ahdistusta, aika yleistä varmaan. Ei ole oma valinta. Mitään sille sit voi, kun halut menee 🤷.
Jos en nää sua huomennakaan niin mua alkaa vtuttaa.
Helvetisti hyviä kokemuksia. Olen tosin eri.