Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5220)
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuulunut soittoa sitten tänäänkään.
No ei tietenkään jos aikaisemmin kielsit soittamasta. Sun täytyy soittaa ite tai laittaa viesti.
Rakastan, kaipaan, palvon ja himoitsee sua 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä taida jaksaa enää yrittää, ota yhteyttä jos haluat jotain...
Heippa!
En halua kumppania joka ei näe tärkeimmän ihmissuhteensa eteen juurikaan vaivaa.
Oon vaan totaalisen väsyny kaikkeen, en mä jaksa enää yksin yrittää ja toivoa. Sä et vastaa edes viestiin. Ehkä mä sitten otan täältä neuvon että se tarkottaa ettei kiinnosta.
Missä laitoit viestiä? wa?
Ig
Miksi tähänkin tuli alapeukkua?
Vierailija kirjoitti:
Mutta pidät 10km päässä.
Vierailija kirjoitti:
En ollut tänään siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä? Tuollane pittää sanua sille kohteelle irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä taida jaksaa enää yrittää, ota yhteyttä jos haluat jotain...
Heippa!
En halua kumppania joka ei näe tärkeimmän ihmissuhteensa eteen juurikaan vaivaa.
Oon vaan totaalisen väsyny kaikkeen, en mä jaksa enää yksin yrittää ja toivoa. Sä et vastaa edes viestiin. Ehkä mä sitten otan täältä neuvon että se tarkottaa ettei kiinnosta.
Missä laitoit viestiä? wa?
Ig
Miksi tähänkin tuli alapeukkua?
Koska joku aina alapeukuttaa, jos joku on oikeasti laittanut viestiä kaivatulleen 😅
Roskiksella oli pienet jalanjäljet eilen lumessa, välissä meni ura (häntä). Joku pikku rotta siis. Toivottavasti pieni. Miten niiden tassut kestää tota kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Roskiksella oli pienet jalanjäljet eilen lumessa, välissä meni ura (häntä). Joku pikku rotta siis. Toivottavasti pieni. Miten niiden tassut kestää tota kylmää.
Pitääkin päästää kissimirri ulos.
Olipa tylsä lumilautakrossi, ei mitään jännittäviä käänteitä.
Olen niin ihastunut että menen ihan lukkoon kun hän puhuu minulle, varmaan luulee etten välitä. Mitäköhän huomisesta tulee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulkukissat vois olla ratkaisu, paitsi ne tappaa miljoonia lintuja joka vuosi että ei sittenkään. Vois kuvitella ettei jossain Turkin kaupungeissa oo rottaongelmaa, tai voi ollakin kun ne lisääntyy aika tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ensin <3
Jos on monta naista niin kuka ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulkukissat vois olla ratkaisu, paitsi ne tappaa miljoonia lintuja joka vuosi että ei sittenkään. Vois kuvitella ettei jossain Turkin kaupungeissa oo rottaongelmaa, tai voi ollakin kun ne lisääntyy aika tehokkaasti.
Tuo on vähän niin ja näin. Kissa saa vain harvoin kiinni terveen linnun.
Vierailija kirjoitti:
Riitta, illalla taas kakkosta? 😊
Terveiset myös tutuille!
Minä sulle kakkosen näytän
T. Rajumpi ritu
Olisi ihanaa kun joku ihana nuolisi orgasmin. Voisihan siinä toisaalta jotain muutakin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vähän niin ja näin. Kissa saa vain harvoin kiinni terveen linnun.
En usko tuota. Nää ei kaikki voi mitenkään olla sairaita lintuja:
"Suomalaistutkimuksessa laskettiin, että meillä kissat tappavat kuukaudessa kaikkiaan yli miljoona eläintä, johon kuuluu ainakin 144 000 lintua.
Tämäkin arvio voi olla liian positiivinen. Kissojen mahan sisältöä ja ulostetta tutkimalla on saatu selville, että ne syövät saalista moninkertaisesti enemmän kuin tuovat kotiin, kertoo kissojen käyttäytymistä tutkiva tohtorikoulutettava Milla Salonen Helsingin yliopistosta.
Kanadassa tehdyn tutkimuksen mukaan koti- ja villikissat tappavat maassa vuosittain 100350 miljoonaa lintua. Yhdysvalloissa vastaavaksi luvuksi on arvioitu noin 2,5 miljardia lintua vuodessa. Britanniassa kotikissat metsästävät kesäkaudella 5,4 miljoonaa lintua kuussa."