Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä taida jaksaa enää yrittää, ota yhteyttä jos haluat jotain...
Heippa!
En halua kumppania joka ei näe tärkeimmän ihmissuhteensa eteen juurikaan vaivaa.
Oon vaan totaalisen väsyny kaikkeen, en mä jaksa enää yksin yrittää ja toivoa. Sä et vastaa edes viestiin. Ehkä mä sitten otan täältä neuvon että se tarkottaa ettei kiinnosta.
Missä laitoit viestiä? wa?
Ig
Miksi tähänkin tuli alapeukkua?
No koska täällä saa katkerilta heti alapeukkua jos aidosti tekee jotain kaipauksensa eteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskiksella oli pienet jalanjäljet eilen lumessa, välissä meni ura (häntä). Joku pikku rotta siis. Toivottavasti pieni. Miten niiden tassut kestää tota kylmää.
Pitääkin päästää kissimirri ulos.
Kulkukissat vois olla ratkaisu, paitsi ne tappaa miljoonia lintuja joka vuosi että ei sittenkään. Vois kuvitella ettei jossain Turkin kaupungeissa oo rottaongelmaa, tai voi ollakin kun ne lisääntyy aika tehokkaasti.
Tuo on vähän niin ja näin. Kissa saa vain harvoin kiinni terveen linnun.
En usko tuota. Nää ei kaikki voi mitenkään olla sairaita lintuja:
"Suomalaistutkimuksessa laskettiin, että meillä kissat tappavat kuukaudessa kaikki
Mitenn liittyy ketjun otsikkoon?
Tutkimustulos on turha, jollei tiedetä lintujen kokonaismäärää. Kuka nyt syöpäänkään uskoo sairastuvansa, silti jopa kolmannes siihen sairastuu. Kuinka monta suomalaista siis sairastuu syöpään? Ohis riittääköön. Mun kisu ei osaa lukea.
"Mitenn liittyy ketjun otsikkoon?"
Juttelen täällä kaivatulle turhuuksia kun ei ole muutakaan
Oon aivan varma että jossain maailmalla on kissa jonka joku on opettanut lukemaan😂
Vierailija kirjoitti:
Sinä suutelemani, olisitpa lämmittämässä minua juuri nyt.
Koska suutelit
Vierailija kirjoitti:
Oon aivan varma että jossain maailmalla on kissa jonka joku on opettanut lukemaan😂
Minäkin tunne yhden semmosen. ;)
Jos ikunä laitan sulle katkeran tai syyllistävän viestin, lopetan kaipaamisen siihen. Olet ihan paras tyyppi koko maailmassa. Ikävä sua 💗
Kysyn tekoälyltä miten miehen saa epäitsekkääksi ja vastavuoroiseksi
Sweetheart, seuraavaksi kokeilemme kakkosta!
Gallup: Mitä kaikkea sinä olet tehnyt parisuhteen sujumisen eteen?
Minkä takia englannissa surge on aalto mut surgeon on kirurgi. Tuli vaan mieleen kun tein päivän wordlea. Tiedättekö miten vaikeeta toi on välillä ei-natiivina yrittää päätellä sana, jota ei välttämättä oo ikinä kuullu.
Vierailija kirjoitti:
Kaipasiks tänään?
Tietty
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia englannissa surge on aalto mut surgeon on kirurgi. Tuli vaan mieleen kun tein päivän wordlea. Tiedättekö miten vaikeeta toi on välillä ei-natiivina yrittää päätellä sana, jota ei välttämättä oo ikinä kuullu.
Lue ketjun otsikko ja yritä päätellä sen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä kaikkea sinä olet tehnyt parisuhteen sujumisen eteen?
Aivan kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan, kaipaan, palvon ja himoitsee sua 🤗
Ketä? Tuollane pittää sanua sille kohteelle irl
Ei pidä.Hän ei tunne samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisilla on ihan todistetusti heikko yleissivistys.
Kohta eräs tulee sanomaan, että mutta mun waiffi on älykäs yliopistotason professori🥶🥶😭😅Onko olemassa muitakin professoreita kuin yliopistotasoisia?
En tiä mutta hän vois noin sanoa korostaakseen vaimonsa oppineisuutta. Hän on semmone mutta kuitenki tykkään
Eli tuo vain esiin oman tietämätyömyytensä. Ei kukaan oikeasti sano noin, jos ymmärtää asian päälle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää
Ok, tunniste mukaan.
Harmi. :)