Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4959)
Käynkö sun ajatuksissa vielä? Mietitkö koskaan entä jos oltaisiin valittu toisin...
Vierailija kirjoitti:
lauantaina sormus sormeen
Aha, nytkö se sun puoliso sai sut painostettua sitten kihloihin.
Tunnelit mieles, unelmat pieles.
💀
Saturnuksen renkaat sormeeni mun..
Vierailija kirjoitti:
Turvasatama, olen tiukan halauksen puutteessa.
Sopii kuule vaikka heti huomenna. sivu
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle suuret kiitokset tästä vuosia piinanneesta: valvon liian myöhään - elämäntyylistä<3
Ei multa. Osaan ihan itse päättää, mihin aikaan menen nukkumaan.
Mun tuhlamat ajatukset suhun: 99%
Sun tuhlaamat ajatukset muhun: 1%
>:(
Vierailija kirjoitti:
Sinä krapulassa.
Erityisen herkkä silloin. :(
Sait just suukon, kun katsoin kuvaasi. Olet niin suukoteltava, halattava ja hellittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sweetheart. Kyllä tämä on nähty. Ketkä kaipausparit jättävät ketjun tänään? Jos kaivattusi ilmoittaa teidän molempien etukirjaimet tähän, uskallatko lopettaa täällä käymisen tähän iltaan?
Lähden kyllä, jos kaivattu ilmoittaa meidät molemmat (ww) ja vaikka pienen vinkin, mistä viimeksi puhuttiin. Lupaan olla palaamatta enää koskaan. Olinkin täältä jo pois pari viikkoa joulun tienoilla.
Miks olit joulun tienoilla pois ja minkä takia tulit takas?
Saatoin olla kolmekin viikkoa, en enää muista. Ajattelin tuolloin lopettaa tämän kokonaan, koska oli kaikkea muuta mukavaa meneillään. En muistanut koko ketjua. Kunnes eräänä päivänä tammikuussa aioin vain kerran vielä kurkata. Voi hemmetti, sitä ei olisi ikinä pitänyt tehdä. (ww)
Vierailija kirjoitti:
Käynkö sun ajatuksissa vielä? Mietitkö koskaan entä jos oltaisiin valittu toisin...
Joskus se on vaan mahdotonta.
Sun työpaikalla oli tänään ruuhkaa. Mutta sinua ei :(
Vierailija kirjoitti:
Mun tuhlamat ajatukset suhun: 99%
Sun tuhlaamat ajatukset muhun: 1%
>:(
Ei ne ole tuhlattuja vaan täsmämietittyjä. Tuhlaaminen kuulosta siltä kuin olisivat menneet hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä krapulassa.
Sillon nuorena ja villinä. Nykyään vaan kroonisesti väsynyt. P.s. Kaipaan yhä.
Ei mitenkään verrattavissa. ap