Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4959)
Mä Lapin reissulla potkukelkkaillessa haaveilin, että Pohjois-Suomi irtaantuisi saamelaisten ja halukkaiden Peräpohjolan väestön toimesta itsenäiseksi valtioksi. Jotain fantasioita isäni kotikontujen lähistöllä silloin. Aika teini-angstinen pikku Führeri olin silloin. Kuvittelin silloin, että kelkkaan voisi kiinnittää kevyen kranaatinheittimen, jolla lisätä tulivoimaa nopeissa hyökkäyksissä, joita "valkoiset shamaanihenget" tekisivät imperialistisia suomalaisia vastaan. Peräpohjolasta olisi tullut oma itsenäinen introverttien hengellisten valtio, johon Ruotsin ja Norjan saamelaisten alueet olisivat liittyneet. Alkuperäisuskonnot olisivat nostettu takaisin arvoon ja alkuperäiskulttuuri elvytetty. 🦔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynkö sun ajatuksissa vielä? Mietitkö koskaan entä jos oltaisiin valittu toisin...
Joskus se on vaan mahdotonta.
Niin on, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat molempien kirjaimet, niin mua ei täällä enää näy. Lupaan.
Näkyykö paremmin irl? Lupaus on pidettävä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle suuret kiitokset tästä vuosia piinanneesta: valvon liian myöhään - elämäntyylistä<3
Ristiriitainen viesti, vai onko tapana vttuilla.
en koskaan vttuile Hänelle<3
Olet lempiajatukseni. Tarkemmin vielä, että siinä ajatuksessa olet niin lähellä, ettei väliimme ei mahdu paperiarkkiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä krapulassa.
Juu olin kerran kun sattumalta nähtiin. Silloin sinä tietysti kuljit oikein erityisen läheltä minua xD
Vierailija kirjoitti:
Saturnuksen renkaat sormeeni mun..
Miten ois rings of uranus?
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskrapula
🤪🥵🥵
Vierailija kirjoitti:
Kyl tää nyt nii ravistaa
Seiken nat stöörd
A lähettää pusun toiselle A:lle😘
Vierailija kirjoitti:
Käynkö sun ajatuksissa vielä? Mietitkö koskaan entä jos oltaisiin valittu toisin...
joka päivä ja joka ikinen yö😓
Vierailija kirjoitti:
Olet lempiajatukseni. Tarkemmin vielä, että siinä ajatuksessa olet niin lähellä, ettei väliimme ei mahdu paperiarkkiakaan.
Kiitos. Laitan tämän ajatuksen kansien väliin ja palaan siihen yhä uudelleen ajatellen sinua 🤍
Sinä, minun onnellinen ajatus 💗
Voi kultainen J, kuinka paljon ikävöin ja rakastan sinua....ei tule uni edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Laitan tämän ajatuksen kansien väliin ja palaan siihen yhä uudelleen ajatellen sinua 🤍
Oli miehelle.
Yksi sun somekuva hämmentää mua. Siinä on hassu viite muhun. En tiedä oletko itse siitä tietoinen. Haluaisin kysyä sulta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei osaa halata.
Luulen olevani hyvä halaamaan, mutta kaivattu on varmaanki vielä parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä krapulassa.
Juu olin kerran kun sattumalta nähtiin. Silloin sinä tietysti kuljit oikein erityisen läheltä minua xD
Hehe, saatoit kokeilla kuinka pysyn otteessasi kainalossasi :)
Ei mun kaivattu edes halua miettiä mua.