Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4502)
Sain tietää miehen olleen Tinderissä. Tämä oli sitten kai tässä.
On töissä muutenkin ihan kivaa, mut harvat juttutuokiot sun kanssa on yliparhautta. Onneksi näkee edes vilauksittain jossain ovella kohdatessa useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin paljon helpompaa vain mennä tinderiin. Siellä sentään on selvää, että kun saa tykkäyksen ja itse tykkää niin molemmat ovat jollain tavalla kiinnostuneita. Irl taas kun tapaa jonkun kiinnostavan ihmisen niin joutuu ikuisuuden miettimään että tykkääköhän tuokin minusta takaisin vai olenko ymmärtänyt sittenkin väärin. Se tekee tästä kaipauksesta raskasta.
Ei se Tinder siitä poikkea.
Helpompi siellä on tykkäyksen jälkeen tehdä aloite kuin IRL.
Tienderissä mätsi tarkoittaa sitä, että ulkonäkö miellyttää ainakin jossakin määrin. Sillä hetkellä ja nähtyjen kuvien perusteella. Mieli saattaa muuttua kun katsoo kuvia tarkemmin. Suurimman osan kanssa keskustelua ei edes synny.
Sulla ehkä noin.
Välillä elämä on muutakin kun suhde"soppaa"ymmärrystä toisia kohtaan
Kaivattu laittoi lusikan soppaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on pienestä kii 🤏
Mikä niin?
Yötä rauhaisaa kauas mailien taa kaivatulle miehelle hellien x x.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin paljon helpompaa vain mennä tinderiin. Siellä sentään on selvää, että kun saa tykkäyksen ja itse tykkää niin molemmat ovat jollain tavalla kiinnostuneita. Irl taas kun tapaa jonkun kiinnostavan ihmisen niin joutuu ikuisuuden miettimään että tykkääköhän tuokin minusta takaisin vai olenko ymmärtänyt sittenkin väärin. Se tekee tästä kaipauksesta raskasta.
Ei se Tinder siitä poikkea.
Helpompi siellä on tykkäyksen jälkeen tehdä aloite kuin IRL.
Tienderissä mätsi tarkoittaa sitä, että ulkonäkö miellyttää ainakin jossakin määrin. Sillä hetkellä ja nähtyjen kuvien perusteella. Mieli saattaa muuttua kun katsoo kuvia tarkemmin. Suurimman osan kanssa keskustelua ei edes synny.
Onhan tuo jo 100% parempi kuin se jos IRL ei kumpikaan uskalla tehdä aloitetta kun ei tiedä tykkääkö toinen.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla lähestyä, kun vaikutat siltä, että haluat olla rauhassa.
No miten pitäisi käyttäytyä, että uskaltaisit lähestyä?
Vierailija kirjoitti:
Haluan lähestymistä enkä pure.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät yöt sinne kippari.
Hyvää yötä, ja huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan lähestymistä enkä pure.
Pure korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu laittoi lusikan soppaan.
Kunpa vois elää vaikka edes viikon ilman lusikoita.
Ainoastaan kipparin kainalo käy mulle ja se hyvä olo sen kyljessä kiinni. Muut miehet ei nyt kiinnosta.
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, mutta en vieläkään oikein ole valmis. Koin vain jotain niin törkeän syvää ja kauhistuttavinta on se, että se taisi olla minun mielikuvitustani. Mieli voi luoda jotain niin uskomatonta, että on vaikea saada samaa enää normaalista.
Kyllä, kulta.