Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (3322)
Näin tosi creepysti tuijottavan miehen kaupassa. Yök. Olisitpa ollut mukana.
Edelleen tuo alakoulun tyyli riidellä on lähinnä huvittava. Jokainen näkee että et edes yritä perustella. Näsäviisaus ei ole kovin arvostettua aikuisten keskuudessa.
No miksi sitten näsäviisastelet? 😅
Vierailija kirjoitti:
Edelleen tuo alakoulun tyyli riidellä on lähinnä huvittava. Jokainen näkee että et edes yritä perustella. Näsäviisaus ei ole kovin arvostettua aikuisten keskuudessa.
No miksi sitten näsäviisastelet? 😅
Juuri tuollainen. Ymmärrätkö ketä lukijat lapsellisena jo pitävät?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joskus mies kääntynyt ympäri kassajonossa ja seisonut vaan tuijottaen mua suoraan silmiin. En mielestäni tehnyt mitään poikkeavaa. Yritin välttää katsomasta häntä ja tuo sai minut todella vaivaantuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vielä nään sinut
Yes, when you get there- if you ever get there, see you when you get there
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten näsäviisastelet? 😅Juuri tuollainen. Ymmärrätkö ketä lukijat lapsellisena jo pitävät?
Ei näitä kukaan jaksa kuule lukea enää, pointti oli ja meni jo ajat sitten. 😅
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdä sun kanssa kaikkia tyttöjen juttuja.
Kuulostaa hauskalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joskus mies kääntynyt ympäri kassajonossa ja seisonut vaan tuijottaen mua suoraan silmiin. En mielestäni tehnyt mitään poikkeavaa. Yritin välttää katsomasta häntä ja tuo sai minut todella vaivaantuneeksi.
Mullakin on samankaltaisia epätoivottuja kokemuksia kuin teillä kahdella. Yksi oikein seurasi minua hyllyjen välissä sellainen pervon creepy ilme kasvoillaan.
Ei mikään sellainen haittaa mitenkään jos molemmilla on sama halu käydä läpi se tilanne ja selvittää asiat. Mä en edes tiedä itsestäni miten reagoin aina, mutta se on ainakin melko yleistä että mitä vähemmän tunteita sitä helpompi olla oma itsensä ja tunteet vetää sitten lukkoon ja ujoksi.
Hän on myös tosi komea ja hänellä on kiva vartalo. Joka tavalla tykkään siis. Pystyn miettimään muuta, kun en näe häntä, mutta jos tavattaisiin, niin en uskaltais katsoa tai sit tuijottaisin niin, et vaikuttaisin jotenkin creepyltä sen takia. Oon jo ihan paniikissa pelkästä ajatuksesta.
Mulla on trauma josta olisin halunnut puhua, reagoin juomalla alkoholia eikä hän edes kuunnellut mitä olisin halunnut kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus vielä nään sinut
Yes, when you get there- if you ever get there, see you when you get there
Stomp with me brother.
Tuolla olympialaisissa laski äsken tyttö jonka lumilaudan pohjassa luki 11.6.2023 ja sydän. Hän varmaan on menettänyt läheisen samana päivänä kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on trauma josta olisin halunnut puhua, reagoin juomalla alkoholia eikä hän edes kuunnellut mitä olisin halunnut kertoa.
Kuuntelu on taito tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla olympialaisissa laski äsken tyttö jonka lumilaudan pohjassa luki 11.6.2023 ja sydän. Hän varmaan on menettänyt läheisen samana päivänä kuin minä.
Tai sitten esim. parisuhde alkanut silloin?
Vierailija kirjoitti:
Dandere, saat minunkin K:ni. Sovitte paremmin yhteen.
Ööh, kai mun on puututtava tähän nyt sen verran että ensinäkin en ole sun K, vaikka ehkä hetken olin. Olin siinä käsityksessä että sulla on vähän liikaa kirjaimia pyörimässä tai ainakin yksi, ja kenties pidät elämästäsi sillä tavalla. Ei toki saisi olettaa mutta ainakin toit esille jotenkin ettet oikein pidä musta. Mikä on täysin fine, jokaisella on makunsa. Mä silti pidän susta ja toivon sulle hyvää.
Ja joo sovittaisiin hänen kanssaan yhteen kuin paita ja peppu, sitä ei pysty kiistämään. Se on yleensä selvää puolisokeillekin joten myönnän. Jos voitaisiin oltaisiin ja se on kaikki mitä sanon tähän. Mutta ei siis tarvi alkaa noin dramaattiseksi kun itse jo oikeastaan valitsit omat suhtautumistapasi. Vähän uhriutumiselta vaikuttaa nyt kyllä.
Ja sun ilkeä lapsellinen jankutus vaan jatkuu. Ja vielä noinkin turhasta aiheesta. Joillekin tuo jankutus taitaa olla elämäntapa, hieman säälittävää.