Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (3322)

Vierailija
2981/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sormettanut ajatellessasi minua 

Miksi niin tekisin? Olen hetero ja minulla on pippeli!

Vierailija
2982/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään riidanhaastamista saati kiusaamista edelleenkään se, että ammutaan alas huonot ideat.

Aivan. Mutta nyt puhuttiinkin toisen solvaamisesta lapselliseksi sillä perusteella, että itse väittää ideaa huonoksi, koska musta se nyt vaan tuntuu huonolta idealta. Huomaatko eron?

Se huono idea oli nimenomaan lapselliseen käytökseen yllyttäminen. 

Seli seli nyt. Siirtelet maalitolppia. Sitä paitsi tuokin väitteesi on täysin perusteeton ja lapsellinen. Yhteyden ottaminen kaivattuun ei varmasti keskimäärin ole mitenkään lapsellista jos ei sitä lapsellisella tavalla ihan omista syistään tee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌸

Nuku hyvin

Vierailija
2984/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oonko liian yksinkertainen nyt mutta ajattelen että se tilanne tulee sanomalla "voidaanko puhua?" ja sitten osoittamalla omalla energialla siinä tilanteessa että kaikki on ok ja voi niitä muureja purkaa siinä. Suoraan kysyminen asioista mitkä mietityttää on aliarvostettua. Toki toinen voi joutua hetken kaivamaan vastausta itsestään mutta kyllä se senkin kaivaa sitten kun tietää että se halutaan kuulla

Me ei nähdä, meillä on vain viestiyhteys. Kommunikaatio hankalaa, jos ei näe kasvoja eikä tiedä / näe, mitä toinen miettii.

Pitää hankkiutua siihen tilanteeseen että näkee. Tiedän tosi hyvin että se voi olla ihan tajuttoman vaikeaa, mutta ei sitä oikein muutoin voi selvittää. 

Mä olen livenä ihan mahdottoman ujo. En saisi sanaa suustani, kun oon miettinyt häntä niin paljon näiden vuosien aikana. En tiedä, millainen hän olisi, jos tavattaisiin.

Vierailija
2985/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa se on intensiivisempää, mutta ongelma on etteivät naiset uskalla. Nn

Voisithan sinä tehdä aloitteen ;) 

nn

Olen vähän niin kuin yrittänyt. Pitäisi lopettaa ketju ja siirtyä vaikka Tinderiin. :)

Vierailija
2986/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ollut unissasi rakas?😊

Olet ollut, kävellyt pihalle ja katselin salaa ikkunasta.

Vierailija
2987/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään riidanhaastamista saati kiusaamista edelleenkään se, että ammutaan alas huonot ideat.

Aivan. Mutta nyt puhuttiinkin toisen solvaamisesta lapselliseksi sillä perusteella, että itse väittää ideaa huonoksi, koska musta se nyt vaan tuntuu huonolta idealta. Huomaatko eron?

Eiköhän jokainen aikuinen ihminen osaa päättää itse lähteekö tuohon mukaan. Ei oikeuta toisen mollaamista mitenkään tuo.

Sivusta

Vierailija
2988/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oonko liian yksinkertainen nyt mutta ajattelen että se tilanne tulee sanomalla "voidaanko puhua?" ja sitten osoittamalla omalla energialla siinä tilanteessa että kaikki on ok ja voi niitä muureja purkaa siinä. Suoraan kysyminen asioista mitkä mietityttää on aliarvostettua. Toki toinen voi joutua hetken kaivamaan vastausta itsestään mutta kyllä se senkin kaivaa sitten kun tietää että se halutaan kuulla

Me ei nähdä, meillä on vain viestiyhteys. Kommunikaatio hankalaa, jos ei näe kasvoja eikä tiedä / näe, mitä toinen miettii.

Pitää hankkiutua siihen tilanteeseen että näkee. Tiedän tosi hyvin että se voi olla ihan tajuttoman vaikeaa, mutta ei sitä oikein muutoin voi selvittää. 

Sinänsä hassua ajatella, et kaipaamallani olisi muka jotain asiaa, jota mä en haluaisi kuulla. Kyllä hänen pitäisi tietää se jo, jos on yhtään kuunnellut, mitä oon hänelle kertonut.

Vierailija
2989/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mies,

Vierailija
2990/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi 😘.

Vierailija
2991/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua, öitä 🤍

Vierailija
2992/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dandere, saat minunkin K:ni. Sovitte paremmin yhteen. 

Vierailija
2993/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli nyt. Siirtelet maalitolppia. Sitä paitsi tuokin väitteesi on täysin perusteeton ja lapsellinen. Yhteyden ottaminen kaivattuun ei varmasti keskimäärin ole mitenkään lapsellista jos ei sitä lapsellisella tavalla ihan omista syistään tee. 

Lapsellisella tavalla nimenomaan kehotettiin tekemään, se tässä on ollut pointtina koko ajan. Hyvä kun itsekin vihdoin tajusit! 👍

Vierailija
2994/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ollut unissasi rakas?😊

Olet ollut, kävellyt pihalle ja katselin salaa ikkunasta.

😮

Vierailija
2995/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa se on intensiivisempää, mutta ongelma on etteivät naiset uskalla. Nn

nn

Olen vähän niin kuin yrittänyt. Pitäisi lopettaa ketju ja siirtyä vaikka Tinderiin. :)

ai olet tässä ketjussa yrittänyt aloitetta etkä irl?

Vierailija
2996/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sormettanut ajatellessasi minua 

Miksi niin tekisin? Olen hetero ja minulla on pippeli!

Onhan sulla sormet ja anus.

Vierailija
2997/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen livenä ihan mahdottoman ujo. En saisi sanaa suustani, kun oon miettinyt häntä niin p

Ei mikään sellainen haittaa mitenkään jos molemmilla on sama halu käydä läpi se tilanne ja selvittää asiat. Mä en edes tiedä itsestäni miten reagoin aina, mutta se on ainakin melko yleistä että mitä vähemmän tunteita sitä helpompi olla oma itsensä ja tunteet vetää sitten lukkoon ja ujoksi.

Vierailija
2998/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisella tavalla nimenomaan kehotettiin tekemään, se tässä on ollut pointtina koko ajan. Hyvä kun itsekin vihdoin

Edelleen tuo alakoulun tyyli riidellä on lähinnä huvittava. Jokainen näkee että et edes yritä perustella. Näsäviisaus ei ole kovin arvostettua aikuisten keskuudessa.

Vierailija
2999/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen aikuinen ihminen osaa päättää itse lähteekö tuohon mukaan. Ei oikeuta toisen mollaamista mitenkään tuo.

Sivusta

Selvästi aloittaja tajusi itsekin hölmöytensä, joten hyvä tästä oli siis nostaa keskustelua! 👍

Vierailija
3000/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nn

ai olet tässä ketjussa yrittänyt aloitetta etkä irl?

Irl myös, mutta ei ole kontaktia nyt irl. Ehkä hyvä ettei ole. Tässä minun tapauksessa ei ole ollut järkeä. Monta asiaa pielessä ja myrkyllistä.