Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (2621)

Vierailija
2541/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyille aloille ei ole asiaa rikollisilla, vaikka tuomiota ei olisi vielä tullut. On muiden velvollisuus pitää siitä huoli, jos henkilö ei itse sitä tajua. Maineensa on ihan itse omalla käytöksellään pilannut.

Tämähän on syrjimistä. En usko tähän ollenkaan.

Vierailija
2542/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyille aloille ei ole asiaa rikollisilla, vaikka tuomiota ei olisi vielä tullut. On muiden velvollisuus pitää siitä huoli, jos henkilö ei itse sitä tajua. Maineensa on ihan itse omalla käytöksellään pilannut.

Miten tämä liittyy kaipaukseen? Kuulostaa katkeralta paatokselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa naureskelin. 

Vierailija
2544/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Esimerkiksi huumerikolliset ja pedarit eivät voi ryhtyä opettajiksi eikä petoksiin tai muihin rikoksiin syyllistyneet lakimiehiksi. Asianajajalla ei saa olla rikostuomiota.

Vierailija
2545/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka, mikä ala ja miten pilannut?

Vierailija
2546/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on yli 10 syytettä niskassa, maine kyseenalainen ja pitkät juuret prostituutiossa ja huumerikollisuudessa, kyllä se on hyvä olla muidenkin alalla työskentelevien ja Itä-Suomen yliopiston proffien tiedossa.

Vierailija
2547/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sinua Turkuun muuttanut upea opettajanainen.

Olet 🔥 

Vierailija
2548/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonille huomenta. 😘

Vierailija
2549/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 🔥 

Kerrohan meille etunimi tai ainakin alkukirjain.

Vierailija
2550/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut tehdä yhtään mitään pahaa. Vain puhua asioista. Enää en vaan suojele ihmisiä, jotka ovat tehneet kaikkensa vahingoittaakseen mua. Jos asiat olis toisinpäin, narsku miehineen olis juossut jo monta kertaa poliisille.

Vierailija
2551/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä ahkera ja rehellinen asioiden selän takana levittäjä kuin tautinen vosu ja miehensä.

En siis minä, vaan se keneltä sain neuvoja. Joku otti henkilökohtaisena loukkauksena sen, että alalle tunkee prostituoituja ja rikollisia. Ollut vähän sellainen kieroileva juorukello tarhasta asti.

Ja sillä on ne kuvat, nehän oli netissä kaikkien ulottuvilla. Lopun varmaan arvaatte. 

Vierailija
2552/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 🔥 

Kerrohan meille etunimi tai ainakin alkukirjain.

Terkuin turkulaistuneet.

Vierailija
2553/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä ahkera ja rehellinen asioiden selän takana levittäjä kuin tautinen vosu ja miehensä.

En siis minä, vaan se keneltä sain neuvoja. Joku otti henkilökohtaisena loukkauksena sen, että alalle tunkee prostituoituja ja rikollisia. Ollut vähän sellainen kieroileva juorukello tarhasta asti.

Ja sillä on ne kuvat, nehän oli netissä kaikkien ulottuvilla. Lopun varmaan arvaatte. 

Karma kosti. 

Vierailija
2554/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitin narskua, että se luki näitä keskusteluja. Mitäs ei uskonut.

Vierailija
2555/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tarkistaa, missä olen? Eikö teillä ole ketään irl kelle kertoa huonoista kodinkonekaupoista? En tosin lukenut tuota liian pitkää tekstiä. Ehkä siinä jossain mainittiin "kaipaus".

2556/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti tarkistaa, missä olen? Eikö teillä ole ketään irl kelle kertoa huonoista kodinkonekaupoista? En tosin lukenut tuota liian pitkää tekstiä. Ehkä siinä jossain mainittiin "kaipaus".

Se tais olla uni, eikä siinä kaivattu mitään muuta ku jotain huoltokirjaa 😅

Vierailija
2557/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitin narskua, että se luki näitä keskusteluja. Mitäs ei uskonut.

Yllyttäjä saa saman rangaistuksen kuin tekijä, vaikka kätyri olisi ollut asialla, oli rikos toteutunut tai ei. Siis siitä videosta.

Vierailija
2558/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun mennä pitämään noita monologejas psykiatrin tai poliisin juttusille?

Vierailija
2559/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-kaivattu oli rikollinen kaipauksessaan. Sitä on, jos vainoaa, kiusaa tai stalkkeroi isolla porukalla tai murtautuu toisen luuriin.

Ettei sulla olis psykoosit tulilla? Sivusta huolissaan

Vierailija
2560/2621 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tais olla uni, eikä siinä kaivattu mitään muuta ku jotain huoltokirjaa 😅

Kerran tuli dokkari, jossa oli esineisiin rakastuneita ihmisiä. Nainen nylkytti Eiffelin tornia ja sitä rataa. Voihan huoltokirjakin olla jollekin kaivattu...kai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan