Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7657)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen eristäytynyt. Ihmiset on niin hirveitä.
Ihmiset on parhautta!
Parhautta on täysin idiootti sana.
Kielletään sana, merkitään pöytäkirjaan. Kiitos palstapoliisi.
Eipä kestä. Merkitsetkö pöytäkirjaan vielä sanan voimaantuminen, kiitos.
Rakastan sinua.
T. kivempi Lempi
Rakastan sinua nainen, toivottavasti siulla oli kiva päivä, omani ihan ok. Lounaaseen hyvää yötä.
Hetken annan itseni kuvitella että se olit sinä. Olisit tervetullut.
Kunpa tietäisit oikeasti sen miten ainutlaatuinen ihminen olet. Oon ollut aina huono osoittamaan sitä, vaikka olen yrittänyt. Huomasin jo kauan sitten, että aurinko kulkee sun kanssa. Kun oot läsnä se valo, lämpö ja palo tuntuu. Olet niin rakas mulle. Mutta enpä tätä voi sulle kertoa koska olet hetero ja minä en ole. Aiheuttaisi paheksuntaa tällaiset lepakon tunteet.
Aurinkoista kynttilänpäivää kaivatulle. Talven selkä taittunut, ja kimaltelevat hanget kutsuvat ulos.
olisinpa saanut herätä sun vierestä :) siinä olisi maailma alkanut alusta
Vierailija kirjoitti:
Saatetaan nähdä.
Jee! Ja kuperkeikka perään. 💕
Eihän sulla oo puhelin edes päällä 😄
Terveiset ja ihanaa sunnuntaita rakkaalle tyypille muutaman kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kun kohtaa elämässä haasteita, miksi pitää ajatella että ne johtuvat jostakin edellisestä elämästä jossa on ollut paha ihminen tai muuten huono ihminen tai köyhä ihminen? Nyt kerrotaan myös että kukaan ei ole voinut olla edellisessä elämässä kuningas, kuningatar tai prinsessa esimerkiksi. Miksi ei voi vain tajuta että elämä on paskaa koska on kiusannut koko elämänsä muita ihmisiä ja varastanut heiltä?
Vika lause pitää paikkansa ja niin makaa kuin petaa.
Tietyille aloille ei ole asiaa rikollisilla, vaikka tuomiota ei olisi vielä tullut. On muiden velvollisuus pitää siitä huoli, jos henkilö ei itse sitä tajua. Maineensa on ihan itse omalla käytöksellään pilannut.
Vierailija kirjoitti:
Tietyille aloille ei ole asiaa rikollisilla, vaikka tuomiota ei olisi vielä tullut. On muiden velvollisuus pitää siitä huoli, jos henkilö ei itse sitä tajua. Maineensa on ihan itse omalla käytöksellään pilannut.
Tämähän on syrjimistä. En usko tähän ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy kaipaukseen? Kuulostaa katkeralta paatokselta.
Hän on yksinsoutaja
-sivusta