Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työelämään siirryttyäni olen oppinut miten lapsellisia AIKUISET voi olla

Vierailija
04.07.2025 |

Mun mielestä on vain hyvä, että aikuiset ovat vielä lapsenmielisiä eivätkä täysin vakavia pönöttäjiä. Mutta olen saanut hämmästyksekseni huomata miten jotkut keski-ikäiset(!) käyttäytyy kuin nolot teinit ja se menee yli mun ymmärryksen. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten johtamisesta olen oppinut lasten kasvattamista käsittelevistä kirjoista. Luin niitä lapsien ollessa vauva ja sen jälkeen tajusin työelämääkin paljon paremmin.

Vierailija
2/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulet vielä vanhemmaksi huomaat että ei se lapsellisuus katoa edes vanhuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen taas yllättynyt positiivisesti. Työpaikoillani en ole kohdannut ollenkaan työpaikkakiusaamista tai huonoa ilmapiiriä työntekijöiden välillä. Sitä kuuluisaa draamaa ei ole ollut paljon yhtään. Muutama ihminen voisi sellaista aiheuttaa mutta he ovat pienenpieni vähemmistö. 

Vierailija
4/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä sitä ymmärtää myös miten lapsellinen - hyvässä ja pahassa - itse on. Sitten ei jaksa taivastella muiden lapsellisuutta.

Vierailija
5/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella Ylen aikuislapset podcast. Se käsittelee juuri tätä aihetta

Vierailija
6/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten johtamisesta olen oppinut lasten kasvattamista käsittelevistä kirjoista. Luin niitä lapsien ollessa vauva ja sen jälkeen tajusin työelämääkin paljon paremmin.

Monia työpaikkoja tosiaan johdetaan kuin lastentarhaa.

Vierailija
7/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
8/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole huomannut sellaisia aikuisia.

Vierailija
9/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

T. Toinen esihenkilö.

Vierailija
10/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa kun nelikymppinen monen lapsen äiti käyttäytyy töissä itse kuin lapsi.

Vierailija
11/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin havahtunut monen aikuisen lapsellisuuteen. Siis sellaisiin lapsellisiin, alhaisiin ihmissuhdepeleihin.

Vierailija
12/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ap. Olet kehityskelpoinen yksilö.

Vierailija
13/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa todellisuuteen, mitä odotit? Täytyy sanoa, ettei ihminen ole aina sen fiksumpi, vaikka ikää tulisi. Ihminen haluaa yhä taantua ja pitää hauskaa silti.

Vierailija
14/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinisilmäinenkö olet?

Vierailija
15/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se outoa kun nelikymppinen monen lapsen äiti käyttäytyy töissä itse kuin lapsi.

Se on hänen ongelma. Esimiehelle voit tehdä valituksen.

Vierailija
16/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa todellisuuteen, mitä odotit? Täytyy sanoa, ettei ihminen ole aina sen fiksumpi, vaikka ikää tulisi. Ihminen haluaa yhä taantua ja pitää hauskaa silti.

Tässä lapsellisuudella ei nyt tarkoiteta hauskanpitoa 🤨 vaan lapsellisuudella tarkoitetaan epäkypsyyttä ja alhaisia käyttäytymismalleja.

Vierailija
17/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse on vallan erinomainen ihmisoletettu.

Vierailija
18/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä yritän käyttäytyä kuin aikuinen ihmisten keskellä. Mutta etenkin yövuorossa on uskomattoman lapsellista uhoavaa uhmaikäistä väkeä.

Ja huomasin just aamulla miten lapsellinen oon vapaalla. Syön herkkuja joitaen lapsille tarjoaisi, valvon myöhään, en elä terveellisesti vaan kuin lapsi ilman rajoja elisi..

Vierailija
19/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinisilmäinenkö olet?

Näetkö sinä heitä useampia ja joka paikassa? 🤔

Vierailija
20/21 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Oli kauheaa jäsentymätöntä sotkua ja hämmennystä kunnes luin se Ericksonin Energiavarkaat ympärilläni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän