Kuinka pitkään on hyväksyttävää tapailla kahta?
Tapasin Hingessä kaksi ihanaa miestä samoihin aikoihin. Kävin molempien kanssa treffeillä ja toisen kanssa olen tutustunut enemmän, viihdyn hänen kanssaan, mutta olen sanonut, että vaikka haluan tutustua, en ole valmis seurustelemaan, koska eroni on tuore ja haluaisin olla vähän aikaa sinkkuna ja hän hyväksyy asian. Välillä kuitenkin viestittelymme tuntuu kuin olisimme seurustelusuhteessa ja välillä tämä mies tuntuu kuin minulle tehdyltä.
Toinen mies asuu kauempana ja luulin jo että häntä ei ekojen treffien jälkeen oikein kiinnosta, koska viestittely on harvempaa, mutta tapasimme uudestaan ja meillä oli upeat treffit, joissa hän puhui tulevaisuudesta ja osoitti vahvaa kiinnostusta. En kokenut tässä kohtaa vielä tarvetta alkaa määritellä mitään. Tunnen vahvaa vetovoimaa tätä miestä kohtaan.
Miehet ovat hyvin erilaisia ja molemmissa on puolensa. Teenkö väärin, jos tutustun vähän lisää molempiin ennen kuin teen päätöksen kumpaa suhdetta haluaisin edistää? Vai haluanko kumpaakaan? Miten tässä pitäisi toimia? En halua satuttaa ketään, mutta en myöskään kävellä onneni ohi tai tehdä hätiköityjä päätöksiä...
Kommentit (41)
Niin pitkään kuin se useampien tapailu sopii kaikille osapuolille.
Muista testata munat ja se käyttäytyminen seksin jälkeen, se paljastaa usein paljon ja ehkä toinen onkin vain seksin perässä ja poistuu tämän jälkeen ja valintasi muuttuu helpommaksi kuin toinen poistuu kuvioista?
Mikä loistava tilaisuus kimppaseksiin, ehdota heti.
Oon tapaillu kolmea naista nyt 23 vuoden ajan, yhden kanssa ollut naimisissa 25 vuotta ja jokaisen kanssa on lapsia tehtynä.
M50
Mä tapailen kolmea ja siinä vaiheessa, kun se on jollekin osapuolelle ongelma, niin hän voi vapaasti lopettaa tapailun. En kysele lupia.
Ei se ole hyväksyttävää, pitää olla täysin rehellinen ! Sitähän kaikki arvostavat. Mulla on tästä kokemusta enemmän, kuin uskallan kirjoittaakaan..............rehellisyys maan perii, kuten sanotaan. Vain YKSI mies/nainen kerralla !!!!! Ei salailua !
Ahneella on paskainen loppu. Deittaile vaan kahta samaan aikaan ja menetä molemmat, jos eivät satu olemaan jotain cuck-heppuja.
Miksi vain kahta? Eikö pe_se kestä enempää?
Tavallaan, mutta tavallaan ei. Olen toistaiseksi valmis siihen, että nämä miehetkin voivat tapailla muita ja mistäs tiedän vaikka näin olisikin? Toki harmittaisi, jos jommankumman nappaisi joku muu (mutta helpottaisi toisaalta mun päätöstä)...
Onko noissa sovelluksissa muunlaisia naisia olemassakaan kun useaa miestä samanaikaisesti tapailevia?
Niin kauan kun kummankaan kanssa et ole sopinut seurustelusuhteesta, voit mielestäni hyvin tapailla molempia. Kyllä se aikanaan selviää kumpi jää kuvioihin, vai jääkö kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko noissa sovelluksissa muunlaisia naisia olemassakaan kun useaa miestä samanaikaisesti tapailevia?
Jätetäänkö sut aina muna pystyssa lehdelle soittelemaan? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailen kolmea ja siinä vaiheessa, kun se on jollekin osapuolelle ongelma, niin hän voi vapaasti lopettaa tapailun. En kysele lupia.
Ja ilmeisesti sallit useamman ihmisen tapailun myös näille kolmelle deitillesi?
Miksi ylipäätään pitää tapailla yhtään ketään?
Niin kauan kunnes sovit jomman kumman kanssa, että ei tapailla muita/ seurustellaan. Siihen asti ei kuulu kummallekaan toisen osapuolen treffailut muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ilmeisesti sallit useamman ihmisen tapailun myös näille kolmelle deitillesi?
Tietysti sallin. En mä heidän tekemisistään kysele.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kunnes sovit jomman kumman kanssa, että ei tapailla muita/ seurustellaan. Siihen asti ei kuulu kummallekaan toisen osapuolen treffailut muiden kanssa.
Miksi kuitenkin asia on ongelma jopa joillekin itse muita deittaileville?
Minulla oli aikoinaan City-lehden Deittinetissä ilmoitus. Siihen vastasi nainen, jonka kanssa kävimme treffeillä, jotka menivät tosi nappiin venyen pitkälle iltaan.
Seuraavilla treffeillä nainen kertoi tapailevansa muitakin. Vastasin, että minäkin taidan sopia treffin yhden toisen tarkokkaan kanssa. Saman tien nainen ehdotti, ettemme enää tapailisi muita, ennen kuin meidän juttu on katsottu loppuun.
Eli itselleen on helpompi sallia enemmän kuin muille. Oliko tämä vastaus aloittajan kysymykseen?