Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2075)
En hyväksikäytä ketään enkä anna enää hyväksikäyttää itseäni. Vastavuoroisuus on hyvä periaate monessa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut että olen olemassa vain sitä varten, että miehet voivat hyväksikäyttää minua.
Sama täällä.
Rakkaat naiset: olette arvokkaita, Luoja luomia, ainutlaatuisia. Arvostakaa itseänne. Miettikää ketä ja mitä olette omana itsenänne ja mikä on teidän yksilöllinen elämäntehtävänne. Panostakaa näihin.
Miehet kyllä aistivat, kuka arvostaa itseään ja kuka ei. Vain terveen omanarvontunnon avulla voitte välttää hyväksikäyttäjät. 🤍
Minä olen yrittänyt miettiä pääni puhki, enkä ymmärrä mikä se on. Moderni elämä on täynnä ongelmia, henkilökohtaisia ja yhteiskunnallisia, ja kaikki mielenkiinto on tiessään. En kiinnostu enää miehistä. Olen kiinnostunut naisista, mutta tuntuu, että olen ilmaa heille. On ollut jotain muita unelmia, muttei oikein ole enää. En saa mistään otetta.
Sivusta nainen
En saa tunteistani selvää, vaikka kuinka yritän. Sen tiedän, että sinua ajattelen enemmän kuin pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
K on oikeasti todella kaunis
Kiitti. Minkäs sitä geeneilleen voi? Voi voi 😅🤣
Vierailija kirjoitti:
En saa tunteistani selvää, vaikka kuinka yritän. Sen tiedän, että sinua ajattelen enemmän kuin pitäisi.
Pitäis viettää yhdessä aikaa, huomasit viidessä sekunnissa et se on maailman ihanin tai ärsyttävin ja homma ratkeais nopeasti.
Mä oon liian ruma, lihava, epäkelpo, tyhmä, taidoton nyhverö. En kelpaa tällaisena hypersensitiivisena, ultra-esteettisena megafoobikkona naiselle.
A:lle terveisiä T:ltä 😘 Vähän kaipaus hiipii tässä ajatuksiin.
Kukaan nainen ei ole kolahtanut niin kun sä, rakas.
Danderemonk_Tomi kirjoitti:
Mä oon liian ruma, lihava, epäkelpo, tyhmä, taidoton nyhverö. En kelpaa tällaisena hypersensitiivisena, ultra-esteettisena megafoobikkona naiselle.
Ei taas tätä!! Sun piti jo oppia senkin valehtelija :D
Meidän pieni ihana salaisuus, nainen.
Mietin taas onko missään mitään järkeä.
Tämä vain ruokkii tunteita ja epätoivo kasvaa.
Voi hyvin rakas, älä anna ikinä itseäsi kohdeltavan huonosti.
Sinut nainen kun kohtasin, ajattelin että voisinko kenties ensimmäistä kertaa elämässäni rakastaa. Sillä tavalla miten omaa rakasta rakastetaan. Minkälaista se on?
En ole rakastanut sillä tavalla ketään, koskaan.
Enkä rakasta nytkään. Olen vain rakastunut, ja ikävissäni. Olet toisen, nauttikoon hän sinusta, rakastakoon hän. Olet varmasti onnellinen. Näin se maailma kulkee. 💔
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla. Koska annetaan himolle periksi ja annetaan mennä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Taidan mennä pitkäkseen.
Päiväunet tekevät hyvää. Sitten jaksaa taas valvoa ja katsella olympialaisia tai jonkun leffan.
"Kipua, pelkää en
Siedän sitä tiedän sen
Mutta kun katson sua
Mä olen poika hiljainen
Kietoa, tahdon sinut
Vällyihini nukkumaan
Ettei sulle tulis kylmä
Enää milloinkaan"
Vierailija kirjoitti:
Danderemonk_Tomi kirjoitti:
Ei taas tätä!! Sun piti jo oppia senkin valehtelija :D
Opin sitten, kun oon suhteessa ja herään aamulla naisen vierestä.
Kellään yksilöllä ei ole mitää konservatiivista "elämäntehtävää" nykyään. Se mihin omat kyvyt ja osaaminen riittää on hänen elannon lähde.