Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2044)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus suurinta rakkautta on antaa toisen mennä.
Kätevä pakoväylä kun ei vaan kiinnosta tarpeeksi, mielummin sanoisi suoraan ettei vaan kiinnosta.
Syyllistäjän paluu 🤣
Jotenkin vaan kuulosti semi dramaattiselta. :) Mitäpä jos antaisi ihmisen itsensä päättää haluaako mennä?
Mitäpä jos sä antaisit muiden ketjulaisten päättää mitä ne kaivattunsa kanssa haluaa?
Toki, mulle oikeastaan ihan sama mitä ihmiset elämällään tekee. Ite en oikein jaksa mitään draamaa.
Silti jaksat kommentoida?
Ei v*ttu, niin sinäkin. Jankjank
Sivu
Sängynpäätyyn? Suihkunurkkaan? Kaappiin?
Vierailija kirjoitti:
Pussaillaanko?😄
Ei. Hän suutelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään puen ihanan naisten bodyn ylleni ja saan tuntea oloni naiselliseksi.
Mies
Olikohan tää sulta? 😉
Jep
Ei ole ensimmäinen kerta kun jotain Kaisaa kiusataan ketjussa. Olisi kyllä kiva tietää mikä siinä on takana tai ketkä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen kerta kun jotain Kaisaa kiusataan ketjussa. Olisi kyllä kiva tietää mikä siinä on takana tai ketkä?
No, Kaisahan on itse kiusaaja. Vainoaa exäänsä ja tämän uutta. Muutenkin hankala muija, tämä Kaisa.
Missähän muruseni menee? Jos joskus heräisitkin vierestäni. Hellisin sinut pilalle. Ww
Tuntuu hyvälle huomatessaan, että on toivottu ja odotettu.
Vierailija kirjoitti:
Lähden nyt sinne. En tiedä, mitä pitäisi muistaa? Olen odottanut siellä kerran turhaan penkillä.
Olen unohtanut treffipaikan.
Vierailija kirjoitti:
Missähän muruseni menee? Jos joskus heräisitkin vierestäni. Hellisin sinut pilalle. Ww
En ole murusesi kun et tehnyt minusta todellista elämääsi. Täysin sivusta nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi siitä. Olosuhteet eivät koskaan olleet puolellamme. Saanhan silti ajoittain haaveilla sinusta niin, että tuntuu? Ww
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi siitä. Olosuhteet eivät koskaan olleet puolellamme. Saanhan silti ajoittain haaveilla sinusta niin, että tuntuu? Ww
No saat, vaikka olet aika varmasti joku muu. Ihana tietää, että sunlaisia on olemassa joka tapauksessa. :)
Naiset on ihania. Miehet minun makuuni liian machoja. Hyvää aurinkoista päivää kaikille ihanille naisille💕
Vierailija kirjoitti:
Missä vain menenkin, haaveilemassa sinusta. Aina