Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2145)
Eli tänää on välipäivä 😭 Hän ei ole juttutuulella.
Nainen, olen kipeenä ja kaipaisin hunajavettä.
Vierailija kirjoitti:
Mun hiukset on muuttunu kuivaksi heinäksi.
Sukulaistäti hieroi tukkaansa olutta hoitoaineeksi aina saunan jälkeen. Hänen tukkansa näyttikin kiiltävältä ja hyvinvoivalta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olen kipeenä ja kaipaisin hunajavettä.
Voi kauhiaa, ettei vaan olisi sitä influenssaa. Nyt kaikki dropit käyttöön, mitä vaan löytyy kaappien perältä. Hunajavettä voisin keittää ja siihen loraus konjakkia, jospa olisinkin paikalla.
Sinä varmaan kyllästyt minuun nopeesti 🤔
Mitenköhän me päästäisi tutustumaan paremmin kaipaamani kanssa..Nykyinen tekniikka ei tunnu toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Se ei olisi edes teoreettisella tasolla mahdollista. naiselle
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin oon miettinyt kaipaamani suhteen. Olen niin tylsä eikä mulle tapahdu ikinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin oon miettinyt kaipaamani suhteen. Olen niin tylsä eikä mulle tapahdu ikinä mitään.
Tylsä on mukavaa ison osan ajasta. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihania. Miehet minun makuuni liian machoja. Hyvää aurinkoista päivää kaikille ihanille naisille💕
Riippuu varmaan naisesta myös. Onko tämä tarkoitettu lähinnä täysin femmeille?
Mulla on ikävä mun kaivattua femmeä 🥰 Itekin oon femme💅
-ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä on mukavaa ison osan ajasta. sivu
Ja sen loppuajan?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän me päästäisi tutustumaan paremmin kaipaamani kanssa..Nykyinen tekniikka ei tunnu toimivan.
Ensin pitäisi tavata, siitä se alkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen elämä on ihan positiivinen adia. Niin mullakin on. Mä pelkään et ns takerrun liikaa, esim pidän yhteyttä ts laitan viestiä liikaa, ja toinen kyllästyy 😬
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut että olen olemassa vain sitä varten, että miehet voivat hyväksikäyttää minua.
Minäpäs olen oppinut että en taida tarvita miehiä parisuhteeseen tai seksiin vaan haluan naisen. Olen tavannut maailman ihanimman naisen.
nn
En kyllä haluaisi tavata ketään ketjusta. Sen verran sairasta sakkia pyörinyt täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi tavata, siitä se alkaisi.
Kun ei me meinata keksiä keskusteltavaa edes viesteissä. Miten ikinä päästäis sinne asti?
Olin nuorempana nopea kyllästymään. Siksi tää tuntuu erityiseltä: kaivattu on pysyny mielessä vuodesta toiseen, kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen elämä on ihan positiivinen adia. Niin mullakin on. Mä pelkään et ns takerrun liikaa, esim pidän yhteyttä ts laitan viestiä liikaa, ja toinen kyllästyy 😬
Mä taidan viestiä liikaa, kun keskustelu loppuu aina. Mä sit taas haluaisin jutella joka hetki, kun oon niin ihastunut. Niin me ollaan erilaisia.
Kivaa iltaa sulle! 🧡