Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2044)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihania. Miehet minun makuuni liian machoja. Hyvää aurinkoista päivää kaikille ihanille naisille💕
Riippuu varmaan naisesta myös. Onko tämä tarkoitettu lähinnä täysin femmeille?
Ihmisille jotka kokevat olevansa omia itsejään ja ovat tasapainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden nyt sinne. En tiedä, mitä pitäisi muistaa? Olen odottanut siellä kerran turhaan penkillä.
Olen unohtanut treffipaikan.
Olen alkanut epäillä kynäs terävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihania. Miehet minun makuuni liian machoja. Hyvää aurinkoista päivää kaikille ihanille naisille💕
Ihmisille jotka kokevat olevansa omia itsejään ja ovat tasapainoisia.
Kiva 😊 on niin paljon paineita aina suuntaan tai toiseen
Minua jäi vaivaamaan miltä sinun pyllynsilmäsi näytti. Olisinpa nähnyt sen ja saanut laittaa pippelini sinne🥺
Mun olisi pitänyt päästää tästä irti ajat sitten. ek
En oo ite hoksannu noita peräreikä hommeleita.Kaippa ne sitten on niin in juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä kuopasta pääsee pois? Äitii
Onks tää se sama vanha kuoppa? Tarviiks tikkaat..?
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Aurinkoista viikonloppua kaivatulle!
Olen oppinut että olen olemassa vain sitä varten, että miehet voivat hyväksikäyttää minua.
Vesi liplattaa laiturin nokalla tuijotan aavaa merta. Sade kastelee ja metritolkulla mascaraa valuu kasvoilleni. Koen olevani kuin haamu. Kaukana siintää saari jossa auvoinen autuas asukas rakentelee tuulensuojaa. Itse en käsistäni olisi noin näppärä. Elämässäni kaikki on vain muiden luovuuden tuotoksia ja yritän peittää oman sisäisen tyhjyyteni ehostamalla ulkokuortani. Näin saan osakseni edes vähän kunnioitusta. Olen laiskimus, mitään en saa aikaan. Suustani pulpahtelee vain muiden keksimiä mietelauseita joita hoen päivät pitkät niin että itsekin alan uskoa niin. Tunne yhä kaukaisemmaksi itseni reaalimaailmasta. Unelmani ovat suuria eikä ne koskaan toteudu. Kunpa löytäisin miehen joka loisi minulle valmiin maailman ja elämän jotta minun ei tarvitsisi vaivautua itse ajattelemaan koska se on niin vaivalloista ja karua. Tahtoisin elää kuten elokuvissa jossa prinsessa löytää prinssin joka on kiiltokuvamainen mies jolla on paljon omaisuutta. Itse vain määräisin miten miehen tulee elää ja käskisin häntä tekemään kaiken vuokseni. Itse vain olisin kuin koriste joka miehen silmää tyydyttää. En jaksaisi kuunnella hänen typeriä lauseitaan joita en ymmärrä vaan nauttia hänen omaisuudestaan kaikessa rauhassa. Kauneuteni on kuitenkin se suurin asia ja minun lumoissani hän on heikko ja minä olen vahva.
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut että olen olemassa vain sitä varten, että miehet voivat hyväksikäyttää minua.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle miehet ovat olemassa jotta voin itse hyväksikäyttää heitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Naiset taas räikeästi hyväksikäyttävät minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Rakkaat naiset: olette arvokkaita, Luoja luomia, ainutlaatuisia. Arvostakaa itseänne. Miettikää ketä ja mitä olette omana itsenänne ja mikä on teidän yksilöllinen elämäntehtävänne. Panostakaa näihin.
Miehet kyllä aistivat, kuka arvostaa itseään ja kuka ei. Vain terveen omanarvontunnon avulla voitte välttää hyväksikäyttäjät. 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä kuopasta pääsee pois? Äitii
Onks tää se sama vanha kuoppa? Tarviiks tikkaat..?
Ei ollut kukaan henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle täydellisen miehen kuvaa edustaa isäni ja pari veljeäni. Heidän kanssaan keskustelen maailmanpolitiikasta, fiksaan autoa, käyn marjassa tai ollaan vain. Sitten on kourallinen miespuolisia ystäviä, joiden kanssa matkustelen ja juttelen. Muita miehiä en sitten tarvitsekaan. Miehet ovat minulle ihmisiä, eivät hyväksikäyttäjiä tai hyväksikäytettäviä. T. LizDaFnCoolLez
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle täydellisen miehen kuvaa edustaa isäni ja pari veljeäni. Heidän kanssaan keskustelen maailmanpolitiikasta, fiksaan autoa, käyn marjassa tai ollaan vain. Sitten on kourallinen miespuolisia ystäviä, joiden kanssa matkustelen ja juttelen. Muita miehiä en sitten tarvitsekaan. Miehet ovat minulle ihmisiä, eivät hyväksikäyttäjiä tai hyväksikäytettäviä. T. LizDaFnCoolLez
Liz, kuulosta yhdeltä ystävältäni. Ja voisin kuvitella, että joskus kävisit täällä heittämässä kommenttejasi kieli poskessa. Pitääkin joskus kysyä. 😅 T. Joku