Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö naisen saada orgasmi yhdynnässä?

Vierailija
09.12.2025 |

Naiset saavat saada just miten itse haluavat tai saavat!

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä Feikki-Liisat kun ei itse saa, niin ne kuvittelee, että muutkin feikkaa.

Koskaan en ole orgasmia feikannut. Silti tiedän, että on täysin fakta, että suurin osa naisista ei saa pelkällä yhdynnällä orgasmia. Se, että yhdelle miehelle olisi jokaisen naisen kanssa onnistunut tämä on silkka mahdottomuus. 

Ihan turhaan kiukuttelette faktoja vastaan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-selvittivat-nain-nainen-sa…

Osaajat osaa ja tietäjät tietää.

Kommentistasi huomaa, että sä et ymmärrä mitään. Lapsellisesti kiukuttelet

Häpyjen hierominen yhteen yms. tarkoittaa nimenomaan sitä, että orgasmi tulee ulkoisesti näkyvän klitoriksen kautta eikä pelkästään sillä, että kulli pumppaa pillua. 

Vierailija
42/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en ole orgasmia feikannut. Silti tiedän, että on täysin fakta, että suurin osa naisista ei saa pelkällä yhdynnällä orgasmia. Se, että yhdelle miehelle olisi jokaisen naisen kanssa onnistunut tämä on silkka mahdottomuus. 

Kommentistasi huomaa, että s

Häpyjen hierominen yhteen yms. tarkoittaa nimenomaan sitä, että orgasmi tulee ulkoisesti näkyvän klitoriksen kautta eikä pelkästään sillä, että kulli pumppaa pillua. 

Ei tarkoita. Siinä ei huomioida olleenkaan sitä, että kalu venyttää ja hieroo pillua koko mitaltaan. Eikä sitä, että nainen ei saa orgasmia ilman kalun sisällään. Siten häpyjen hierominen on vain tarvittava lisäkiihoitus yhdynnässä. Vaimoni ei saa pelkällä klitan ulkoisella hieromisella, eikä edes nuolemisessa. Hänen orgasminsa ovat aina vaatineet pillun sisäistä hyväilyä. Ilman sitä ei orgasmista ole toivoakaan. Tämä ein näytä toisilla vain menevän millään jakeluun. Näin on täällä monet muutkin naiset kirjoittaneet samoin erinaisissa tutkimukissa ja haastatteluissa. Monella niin herkka klitoris, ettei siihen saa koskea sormin ollenkaan, eivätkä halua. 

Miksi täällä jotkut luulee, että naiminen on vain kullin pummpaamista. No ei ole mitenkään pakollista kaikille. Vaimolle parempi vaihtoehto on perinteinen köyriminen jossa kulli pidetään tyveä myöten sisällä, keinutaan ja köyritään, eikä kulia vedetä ulospäin. Tehokasta jo senkin takia, että hävyt hieroo koko ajan vastakkain ja nainen saa täyden kiihoituksen joka  puolelle pillua. Lisänä vielä täydellinen ihokontakti ja läheisyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko nyt sanoa, että miksi minun pitäisi hieroa vatkuttaa kietoutua ja sätkytellä ja ties mitä, kun saan hekumallisen orgasmin paljonkin helpommalla ja takuuvarmasti ihan monellakin tapaa: kielihoidolla, käsipelillä, ja sitten sillä panolla yhdistettynä jotenkin siihen klitoriksen hyväilyyn. Aivan loistavaa eik vaadi mitään ihme tekniikoita. 

Mieskin saa panna miten haluaa, ja kaikki toimii loistavasti.

Eiköhän naiset itse tiedä miten parhaiten saa ja haluaa. Ja jokainen saakoon tavallaan, se ei miehille ainakaan vieraille kuulu pätkän vertaa.

Vierailija
44/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani saa ikinä orgasmia yhdynnässä minun kanssa. Joskus saan sormin ja suulla tulemaan mutta eiköhän tuo itse osaa parhaiten itsensä sormettaa että tietää miten kovaa ja mistä.... 

Vierailija
45/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita. Siinä ei huomioida olleenkaan sitä, että kalu venyttää ja hieroo pillua koko mitaltaan. Eikä sitä, että nainen ei saa orgasmia ilman kalun sisällään. Siten häpyjen hierominen on vain tarvittava lisäkiihoitus yhdynnässä. Vaimoni ei saa pelkällä klitan ulkoisella hieromisella, eikä edes nuolemisessa. Hänen orgasminsa ovat aina vaatineet pillun sisäistä hyväilyä. Ilman sitä ei orgasmista ole toivoakaan. Tämä ein näytä toisilla vain menevän millään jakeluun. Näin on täällä monet muutkin naiset kirjoittaneet samoin erinaisissa tutkimukissa ja haastatteluissa. Monella niin herkka klitoris, ettei siihen saa koskea sormin ollenkaan, eivätkä halua. 

Miksi täällä jotkut luulee, että naiminen on vain kullin pummpaamista. No ei ole mitenkään pakollista kaikille. Vaimolle parempi vaihtoehto on perinteinen köyriminen jossa kulli pidetään tyveä myöten sisällä, keinutaan ja köyritään, eikä kulia vedetä ulospäin. Tehokasta jo senkin takia, että hävyt hieroo koko ajan vastakkain ja nainen saa täyden kiihoituksen joka  puolelle pillua. Lisänä vielä täydellinen ihokontakti ja läheisyys. 

Mitä ihmeen huomioimista mies tarvii, nainenhan se tuntee ja tietää mikä missä ja milloin tuntuu. Ihan sama venyttääkö viruttaako ja miltä matkalta. Lopputulos ratkaisee kaiken. Lopeta jo vänkytys vaimostasi, ole tyytyväinen jos teillä menee hyvin, mutta jätä muiden naiset ja heidän saamisensa heille ja ehkä miehilleen.

Vierailija
46/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä jotkut luulee, että naiminen on vain kullin pummpaamista. No ei ole mitenkään pakollista kaikille. Vaimolle parempi vaihtoehto on perinteinen köyriminen jossa kulli pidetään tyveä myöten sisällä, keinutaan ja köyritään, eikä kulia vedetä ulospäin. Teh

Mitä ihmeen huomioimista mies tarvii, nainenhan se tuntee ja tietää mikä missä ja milloin tuntuu. Ihan sama venyttääkö viruttaako ja miltä matkalta. Lopputulos ratkaisee kaiken. Lopeta jo vänkytys vaimostasi, ole tyytyväinen jos teillä menee hyvin, mutta jätä muiden naiset ja heidän saamisensa heille ja ehkä miehilleen.

Ei se nyt ihan sama ole. Toiset naiset ei saa pelkällä klitoriksen hieromisella orgasmia, vaan vaativat jotain myös  pillunsa sisään. Siten turha hehkuttaa pelkkää klitoriksen autuutta kuin se ei kaikilla naisilla toteudu. Sillä on siten todellakin merkitystä miten mies nai tai sormettaa ja saattaa tietää paremmin kuin nainen itse. 

Vierailija
47/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

85384572

Vierailija
48/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ihan sama ole. Toiset naiset ei saa pelkällä klitoriksen hieromisella orgasmia, vaan vaativat jotain myös  pillunsa sisään. Siten turha hehkuttaa pelkkää klitoriksen autuutta kuin se ei kaikilla naisilla toteudu. Sillä on siten todellakin merkitystä miten mies nai tai sormettaa ja saattaa tietää paremmin kuin nainen itse. 

Ai että ne naiset jotka saavat klitoriksella eivät saa sitä hehkuttaa -mutta MIEHET tietäväät että ne jotka saavat panolla niin heidän saantiaan pitää MIEHEN hehkuttaa!! Johan on!

Ja mies vielä tietää paremmin kuin nainen itse. Ei ole todellista enää..

Vierailija
49/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että ne naiset jotka saavat klitoriksella eivät saa sitä hehkuttaa -mutta MIEHET tietäväät että ne jotka saavat panolla niin heidän saantiaan pitää MIEHEN hehkuttaa!! Johan on!

Ja mies vielä tietää paremmin kuin nainen itse. Ei ole todellista enää..

Saa hehkuttaa että itsellä toimiu, muttei voi yleistää, että kaikilla naisilla toimisi yksinään. 

Veikkaan , että monet miehet tietää paremmin kuun heudän naisensa miten nainen saa orgasnin. Ei vaimonikaan ole pystynyt neuvimaan miten häntä pitäisi sormettaa ja hyväillä. Antanut mun toteuttaa vapaasti. 

Vierailija
50/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistän nyt sitten, että mies haluaa naida koska se tuntuu kalussa hyvältä. Naisen vastaava on klitoris ja sen hyväily on kiihottavaa ja aiheuttaa orgasmin, miten kukakin nainen sen haluaakin toteututtavan.

Vierailija
51/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä jotkut luulee, että naiminen on vain kullin pummpaamista. No ei ole mitenkään pakollista kaikille. Vaimolle parempi vaihtoehto on perinteinen köyriminen jossa kulli pidetään tyveä myöten sisällä, keinutaan

Ai nainen tarvii jotain pillun sisään saadakseen orgasmin.. 😂😂 voi teitä miehiä

Vierailija
52/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistän nyt sitten, että mies haluaa naida koska se tuntuu kalussa hyvältä. Naisen vastaava on klitoris ja sen hyväily on kiihottavaa ja aiheuttaa orgasmin, miten kukakin nainen sen haluaakin toteututtavan.

Juurikin näin! 

Vierailija
53/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä jotkut luulee, että naiminen on vain kullin pummpaamista. No ei ole mitenkään pakollista kaikille. Vaimolle parempi vaihtoehto on perinteinen köyriminen jossa

Ai nainen tarvii jotain pillun sisään saadakseen orgasmin.. 😂😂 voi teitä miehiä

Puhu vaan itsestäsi. Vaimoini ei varmasti ole ainut, jonka pillun pitää saa puristaa jotain jotta saisi orgaminsa. Ainuttakaan ei ole saanut ilman sitä, mutta sormet tai kulli pillussa useita tuhansia. Niisä tuhansissa yhdyntäorgasmeissa ei ole saanut sormin hyväillä klittaa ollaankaan. Suuseksissä tokin nuolla, mutta ilman sormia pillussa ei ole tullut ainuttakaan orgasmia, sormet pillussa tuhansia. Hän vaati sormia pilluun ja aika nopeasti nuolemisen alun jälkeen kiima nousee niin suureksi, että jotain pitää saada sisälle. Eikä tämä ole mihinkään muuttunut vuosikymmenten jälkeenkään. Niin, että jos sulla toimii joku toinen tapa niin älä tyrkytä kaikille. 

Vierailija
54/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä jotkut luulee, että naiminen on vain kullin pummpaamista. No ei ole mitenkään pakollista kaikille. Vaimolle

Puhutko sinä nyt itsestäsi? Et vaan taas vaimostasi. joten et voi millään tietää edes sitä miltä vaimostasi tuntuu. Puhumatakaan, että puhut muista naisista. Usko nyt hyvä herra, että nainen tietääihan itse mikä tuntuu ja missä, jajos tuntuu!!!

Vierailija
55/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiminen nimenomaan tarkoittaa yhdyntää eli kullin pumppaamista pilluun. Seksi taas sen sijaan tarkoittaa kaikkea mm. suuseksiä.

Fakta on se, että häpyjen yhteen hierominen on klitoriksen hierontaa ja silloin sen orgasmi tulee sitä kautta eikä pelkällä yhdynnällä.

Sä et miehenä määritä sitä mitä naiset tuntee, ajattelee ja haluaa. Mä ainakin tiedän kyllä ihan itse mitä mä haluan seksissä ja mitä tarvitaan mun orgasmiin.

Vierailija
56/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan , että monet miehet tietää paremmin kuun heudän naisensa miten nainen saa orgasnin.

Väärin veikkaat. Te jotkut miehet olette kyllä huvittavia, kun luulette tietävänne kaiken mitä nainen ajattelee, tuntee ja haluaa. Jos nainen kertoo mitä hän ajattelee, tuntee ja haluaa, niin johan pitää sun kaltaisten olla siinä "korjaamassa", että ei kyllä asia oikeasti näin koska minä miehenä tiedän!

Vierailija
57/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkataan. Käytetään toista. Ns yhdyntä on käytännössä usein yhdesrunkkausta. 

Vierailija
58/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä jotkut luulee, että naiminen on vain kullin pummpaamista. No ei ole mitenkään pakollista kaikille. Vaimolle

Sähän iniset ja tyrkytät omia mielipiteitäisi totuutena etkä hyväksy, että naiset on erilaisia ja me osataan kyllä ihan itse sanoa mistä tykätään. Sä et voi miehenä puhua naisten puolesta, koita jo tajuta.

Vierailija
59/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan , että monet miehet tietää paremmin kuun heudän naisensa miten nainen saa orgasnin.

Väärin veikkaat. Te jotkut miehet olette kyllä huvittavia, kun luulette tietävänne kaiken mitä nainen ajattelee, tuntee ja haluaa. Jos nainen kertoo mitä hän ajattelee, tuntee ja haluaa, niin johan pitää sun kaltaisten olla siinä "korjaamassa", että ei kyllä asia oikeasti näin koska minä miehenä tiedän!

En veikkaa. Vaimoni ei tiedä miten saisi orgasmin itselleen aikaiseksi, muuten kuin naimalla päälläni. Siihenkin on vaadittu ensin minun perusteellinen nuoleminen ja pillun sormetus. Muuten hänella ei ole hajuakaan miten saisi orgasmin. Ei ole saanut itse koskaan, eikä ole osannut neuvoa. Minä taasen olen tuottanut hänelle tuhansia ja tiedän tasan tarkkaan miten saan hänet tulemaan. Juuri siksi hän ulkoisti orgasminsa minulle jo nuorena. 

Lukuisat miehet on täälläkin kertoneet, ettei naiset osaa neuvoa miten pitäisi hyväillä, että saisivat orgasmeja. Mitä nämä naiset tietää, ei mitään.  Ymmärrän sen täysin, koska ei voi tietää miltä toisen hyväily tuntuu. Oman voi tietää, muttei toisen kosketusta ja sitä miten pitäisi koskettaa. Sama se on toisinkin päin. Vaimoni saanut vapaat kädet keksiä miten hyväillä ja ottaa suihin. Tiennyt minua paremmin paremmat konstit millä olen saanut varmemmin ja parempia orgasmeja. Itsensä kutittaminen on tunnetusti vaikeaa, toisen kosketuksella se onnistuu helpommin. 

MInusta sinä kuullosta kontrollifriikiltlä. Ilmeisestii mies ei saa vapaita käsiä ja hyväillä sinulta älyä ämpariin ja kiimasta sekaisin. Oma vaimoni taas on rakastanut sitä. 

Vierailija
60/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En veikkaa. Vaimoni ei tiedä miten saisi orgasmin itselleen aikaiseksi, muuten kuin naimalla päälläni. Siihenkin on vaadittu ensin minun perusteellinen nuoleminen ja pillun sormetus. Muuten hänella ei ole hajuakaan miten saisi orgasmin. Ei ole saanut itse koskaan, eikä ole osannut neuvoa. Minä taasen olen tuottanut hänelle tuhansia ja tiedän tasan tarkkaan miten saan hänet tulemaan. Juuri siksi hän ulkoisti orgasminsa minulle jo nuorena. 

Älä taas vastaa kaikkien naisten puolesta. Mä olen tiennyt jo ihan esiteinistä asti miten saan orgasmin itselleni aikaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän