Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö naisen saada orgasmi yhdynnässä?

Vierailija
09.12.2025 |

Naiset saavat saada just miten itse haluavat tai saavat!

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen itse vastuussa omista orgasmeistaan.

Vedä sitten ihan itse käteesi, niin olet sitten ottanut vastuusi ihan itse.

Vierailija
22/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen itse vastuussa omista orgasmeistaan.

Kummankin on tehtävä parhaansa toisensa eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et vitussa ole tuottanut pelkällä kyrvälläsi yhtään orgasmia muutakuin itsellesi. Nainen aina tarvitsee klitoris stimulaation kaveriksi.

Riippuu kyllä naisesta mitä suurimmassa määrin. Yksi naisistani sai aina vain ja ainoastaan orgasminsa klittansa pinnallista huippua stimuloimalla ja toinen ei kestänyt panemista kerralla edes viittä minuuttia kun sai jo orgasmin, jota seurasi uusia niin monta kuin viisiminuuttisia pystyi panemaan laukeamatta itse. Mutta sä oletkin se klitorishullu, joka ei usko että toisilla naisilla voi olla herkemmät paikat sisällä kuin itselläsi. Joten eipä muuta kuin väittelemään lisää. Samalla tavalla voisit väittää että maapallo ei ole pallo vaan litteä.

Vierailija
24/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestähän se riippuu, sehän se panee. 

Vierailija
25/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi ei välttämättä poista panetusta/ seksintarvetta. Panetukseen autaa vain kunnon pano kunnon kumppanin kanssa.

No tämä. Mulla on aina auttanut kunnon pano siihen panetukseen vaikka en ole saanut orgasmia. Mun pitkä teksti on siis tuossa sun tekstin yläpuolella. 

Nykyään on toki suuri ilo, että saan orgasmin seksin aikana miehen kanssa, kun käytän klitoriskiihotinta. Tämä lelu ja kulli yhdessä tuo oikein ihanan nautinnon. Mä kaipaan sisälleni kullia eikä mikään dildo sitä kaipuuta poista. Aito on kuitenkin aito. Tähän sitten vielä toki yhdistettynä suutelu, koskettelu ja kiihko mitä on miehen kanssa.

Klitoriskiihoitin onkin hyvä jos mies on kädetön.

Oletko oikeasti noin tyhmä ja tietämätön?

Tämä mies ei todellakaan ole mikään kädetön ja seksi hänen kanssaan on parasta mitä olen koskaan saanut. Mä saan orgasmin sillä, että mies panee mua takaapäin ja käytän itse klitoriskiihotinta. Näin mies saa kunnolla keskittyä panemiseen jota mä todellakin haluan. Mua pitää panna kunnolla.

Vierailija
26/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä on kahden kauppa, ei se ole pelkästään naisen päätettävissä.

Tarkoitatko siis,että miehen pitää saada päättää? Ja eihän se orgasmi yhdynnässä ole mikään päätäntäkysymys. Jo ei saa niin ei saa vaikka mies päättäisi mitä , erikseen tai yhdessä naisen kanssa.

Onko joku vielä,  joka ei ole kuullut, että vain harva nainen saa sillä pelkällä yhdynnällä.

Minä ainakin olen naisille orgasmin tuottanut ihan pelkällä panolla.

Suurin osa aivan varmasti feikannut. Pelkällä yhdynnällä orgasmin saavat naiset ovat selvä vähemmistö ja se, että sun jokainen nainen olisi ollut tuollainen on täysin mahdotonta.

Vierailija
27/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä on kahden kauppa, ei se ole pelkästään naisen päätettävissä.

Tarkoitatko siis,että miehen pitää saada päättää? Ja eihän se orgasmi yhdynnässä ole mikään päätäntäkysymys. Jo ei saa niin ei saa vaikka mies päättäisi mitä , erikseen tai yhdessä naisen kanssa.

Onko joku vielä,  joka ei ole kuullut, että vain harva nainen saa sillä pelkällä yhdynnällä.

Minä ainakin olen naisille orgasmin tuottanut ihan pelkällä panolla.

Suurin osa aivan varmasti feikannut. Pelkällä yhdynnällä orgasmin saavat naiset ovat selvä vähemmistö ja se, että sun jokainen nainen olisi ollut tuollainen on täysin mahdotonta.

Aivan totta, valitettavasti.

Vierailija
28/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Feikki-Liisat kun ei itse saa, niin ne kuvittelee, että muutkin feikkaa.

Vierailija
29/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se hyvä ois. Se supisteleva pillu ku tuntuu aika kivalt.

Vierailija
30/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Ihan on naisesta kiinni miten haluaa saada ja mistä pitää. Jos mies on fiksu niin auttaa naista samaan siten kuin nainen haluaa. Saitillekin jo kirjoittaneet monet naiset, että haluavat mielummin saada orgasmin suusellä ja sormettän ja siihen päälle yhdyntää kirsikaksi kakun päälle. Yhdyntä tuntuu heistä siten parammalta, vaikkeivat saa enää yhdynnässä. Voi toki ola ikäkysymys, mutta enemmän taitaa olla yksilökysymys naisilla miten on ylipäätään saanut ja kuinka herkästi yhdynnässä. Sanoisin miehenä, että molempi parempi jos voi. Molemmilla tavoilla on puolensa, eikä suuseksillä ja sormettaen koettua naisen kiimaa ja orgasmin kokemusta kannata väheksyä. Siinä on enemän miehistä vallankäyttöä miten sen toteuttaa, kun naisen oma tekeminen on vähissä.

Vierailija
31/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa orgasminsa itsensä takia, ei sen miehen. Niin mieskin saa omaks iilokseen.

Vierailija
32/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Ihan on naisesta kiinni miten haluaa saada ja mistä pitää. Jos mies on fiksu niin auttaa naista samaan siten kuin nainen haluaa. Saitillekin jo kirjoittaneet monet naiset, että haluavat mielummin saada orgasmin suusellä ja sormettän ja siihen päälle yhdyntää kirsikaksi kakun päälle. Yhdyntä tuntuu heistä siten parammalta, vaikkeivat saa enää yhdynnässä. Voi toki ola ikäkysymys, mutta enemmän taitaa olla yksilökysymys naisilla miten on ylipäätään saanut ja kuinka herkästi yhdynnässä. Sanoisin miehenä, että molempi parempi jos voi. Molemmilla tavoilla on puolensa, eikä suuseksillä ja sormettaen koettua naisen kiimaa ja orgasmin kokemusta kannata väheksyä. Siinä on enemän miehistä vallankäyttöä miten sen toteuttaa, kun naisen oma tekeminen on vähissä.

Puhuu pappa, jonka vaimo ei enää saa megakullilla.

Vierailija
33/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So? Häiritseekö se jotenkin sun mielenrauhaa kun pitää avautua? Montako tuhatta yhdyntäorgasmia pitää kokea, että se riittää? Toisekseen vaimo noista on päättänyt tähänkin asti. Molemmista nauttinyt ihan yhtälailla. Toki jos ei olisi kokenut kuin muutaman yhdyntäorgasmin, niin tilanne voisi olla toinen. Mutta aikansa kutakin ja nyt menty suuseksiorgasmeilla. Onneksi vaimo niitä saanut takuuvarmasti, eikä nekään enää tässä iässä ole kirkossa kuulutettu. Onneksi omakin kulli toimii vielä moitteetta ja panettaa harvase päivä. 

Vierailija
34/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa orgasminsa itsensä takia, ei sen miehen. Niin mieskin saa omaks iilokseen.

Kumpikin saa parhaan kokemuksen, kun kumpikin tekee parhaansa toisensa eteen.

Vierailija
35/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en ole orgasmia feikannut. Silti tiedän, että on täysin fakta, että suurin osa naisista ei saa pelkällä yhdynnällä orgasmia. Se, että yhdelle miehelle olisi jokaisen naisen kanssa onnistunut tämä on silkka mahdottomuus. 

Ihan turhaan kiukuttelette faktoja vastaan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-selvittivat-nain-nainen-sa…

Vierailija
36/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä, sun kulli, pilleri ja liukuvoide.

Vierailija
37/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en ole orgasmia feikannut. Silti tiedän, että on täysin fakta, että suurin osa naisista ei saa pelkällä yhdynnällä orgasmia. Se, että yhdelle miehelle olisi jokaisen naisen kanssa onnistunut tämä on silkka mahdottomuus. 

Osaajat osaa ja tietäjät tietää.

Vierailija
38/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisesta itsestään saako vai ei.

Vierailija
39/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentistasi huomaa, että sä et ymmärrä mitään. Lapsellisesti kiukuttelet faktoja vastaan. 

Vierailija
40/145 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentistasi huomaa, että sä et ymmärrä mitään. Lapsellisesti kiukuttelet faktoja vastaan. 

Tuossa artikkelissa ei ole mitään järkeä. Pelkästä yhdynnästä puhutaan ja sitten erotetaan siihen täysin oleellisesti liittyvät naisen lantion asennon muutokset ja naisen lantion liikkuttaminen jne.. Normaalia yhdyntätekniikkaa jolla enin osa naista saa yhdynnässä. Ei naisen omaan liikettä ja itsestään selvää häpyjen hieromista vastakkain voi erottaa yhdyntäorgasmeista "pelkälä ydynnällä". Ikään kuin pelkkkä yhdyntä tarkoittaisi naisen makaamista lahnana ja liiikkumattomana.  Ihan eri asia sitten, jos joutuu sormin tai suristimien kanssa hyväilemaan klittaa ulkopuolelta. Sitä paitisi mitä nämä tilastot ketään naista auttaa, ei mitään. Jokain on yksilö. Toiset saa yhdynnässä, toiset naiset osaa itse ottaa kallua käytämällä omat orgasminsa, toiset ei. 

Ketä tuollainen potaskaa väittävä arikkeli auttaa. Onko kirjoittajan tarkoitus korostaa ettei juuri kukaan saa oikeasti yhdynnässä orgasmeja. Onko kirjoittajalla tai tutkijalla oma lehmä ojassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi