Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattomin asia nyky deittailussa?

Vierailija
09.12.2025 |

Monenlaiseen mieheen olen törmännyt. (kyllä, yös naiset tekee kaikkea typerää mutta kerron oman tarinani) Ja monenlaista olen kuullut ja nänhyt kun vuonna 2018 alkoi deittailu menemään siihen suuntaan ettei kukaan ole valmis mihinkään vakavaan.

No kaiken huippu on tässä. Tapasin miehen ja ihastuin ihan eritavalla kuin aiemmin. Paljon vahvemmin. Mies myös kertoi ihastuneensa paljon. Vietettiin paljon aikaa lähes 24/7 muutama viikko. Tuli aika kun päädyttiin sänkyyn ja siinä ei tullut ehkäisyä mietittyä. Kerroin sitten kesken s3ksln ettei minulla ole ehkäisyä. Mies oli että ei haittaa. Juteltiin asiasta jälkeenpäin todella pitkään ja mies kertoi että toivoo lasta paljon ja on täysin valmis huolehtimaan lapsesta ja niin edelleen. Itse kovin ihastuneena sitten ajattelin että olen itsekin valmis kun ikääkin jo alkaa olemaan niin jos tulee, saa tulla. Mies vaikuttaa olevan tosissaan. No meni päiviä ja tuli puheeksi suhteen taso. Mies sanoo ettei ole valmis mihinkään NIIN VAKAVAAN vielä. Vaan EHKÄ myöhemmin. Kun on vasta eronnut edellisestä ja sitä ja tätä. Siinä vaiheessa särkyi se hattara pilvi ja tajusin että anteeksi mitä. Jälkeenpäin vaan naurattaa koko asia mutta on todella sairas nykymaailma että seurustelua pidetään noin hirveänä ja vakavana asiana mutta no lapsi voi tulla, eihän se ole mitään.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen olen huomannut, että enää nykypäivänä tavallinen nainen ei kelpaa edes toisille tavallisille miehille, vaan pitäisi olla joku Sara Siepin näköinen ja kokoinen nainen. Ja jos hetken aikaa tapailee jotain miestä, niin pian sen mies alkaa kuitenkin kaivata jotain parempaa.

Vierailija
62/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että miehet kuvittelet kaikkien naisten Ig:ssa ja Threadsissä olevan sinkkuja. Treffipyyntöä tulee jatkuvasti, vaikka olen naimisissa ja 47v. Ja useimmiten noin 10 vuotta nuoremmilta miehiltä.

Jätä tissivakokuvat ja seksipuhe vähemmälle. Ainiin, sitten et voisi humblebragata kuinka kaikki miehet on sun perässä etkä tiedä yyyhtäään mistä johtuu

🙄

🍈🍈

Yhtäkään tissikuvaa ei mun somesta löydy, enkä puhu seksistä kuin oman aviomiehen kanssa. Edes yhtäkään kokovartalokuvaa en ole postannut ikinä.

Haluaisin kyllä tietää, mistä em. ilmiö johtuu.

Ilmiö johtuu siitä kun puutteessa olevat peräkammarin pojat haluavat seksiä naiselta kuin naiselta ja kokeilevat kepillä jäätä. Vai luuletko että olet ainut nainen jolle näitä viestejä tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sen olen huomannut, että enää nykypäivänä tavallinen nainen ei kelpaa edes toisille tavallisille miehille, vaan pitäisi olla joku Sara Siepin näköinen ja kokoinen nainen. Ja jos hetken aikaa tapailee jotain miestä, niin pian sen mies alkaa kuitenkin kaivata jotain parempaa.

Oletko päässyt sänkyyn asti? Minulla joskus oli niin että seksi ei herättänyt mitään tunteita naisen kanssa niin oli parempi lopettaa tapailu. Se pitää olla intohimoista

Vierailija
64/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen deittaillussa huomannut tapaamieni naisten (noin 20-30v) osalta elämänhallinnan laskun.

Kuvissa ollaan meikattuja ja vimpanpäälle laitettuja, mutta sitten kun mennään mimmin kämpille niin siellä ekana ovella potkitaan lattialta parin viikon postit, keittiössä on sadan vuoden tiskit, roskapussit lattialla kuten likaiset vaattteetkin, joiden seasta naukuu kissa jonka hiekkoja ei ole vaihdettu aikoihin hajusta ja kasoista päätellen..

Eli sellainen kiiltokuvamaisuus somessa, mutta täysin päinvastainen IRL.

Naurahdin koska tämä on sattunut myös itselle. Nainen jolla oli kaksi kissaa. Kissankusen haju kämpässä ja vaatteita kasoina sohvat ja sänky täynnä. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kävin.

Vierailija
65/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että miehet kuvittelet kaikkien naisten Ig:ssa ja Threadsissä olevan sinkkuja. Treffipyyntöä tulee jatkuvasti, vaikka olen naimisissa ja 47v. Ja useimmiten noin 10 vuotta nuoremmilta miehiltä.

Jätä tissivakokuvat ja seksipuhe vähemmälle. Ainiin, sitten et voisi humblebragata kuinka kaikki miehet on sun perässä etkä tiedä yyyhtäään mistä johtuu

🙄

🍈🍈

Yhtäkään tissikuvaa ei mun somesta löydy, enkä puhu seksistä kuin oman aviomiehen kanssa. Edes yhtäkään kokovartalokuvaa en ole postannut ikinä.

Ilmiö johtuu siitä kun puutteessa olevat peräkammarin pojat haluavat seksiä naiselta kuin naiselta ja kokeileva

En tiedä. Toiminnanjohtaja, KTM, it-firman väliportaan pomo sekä insinööri, töissä Finnairilla. Nämä tulee nyt ekana mieleen. Varmasti kokeilevat, ihan rauhassa saavat kokeilla.

Vierailija
66/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti tein itsekin tuossa tyhmästi, luulin sen olevan päivän selvä asia ilman että korostan sitä että tiedän sen.

Pointti olikin se että lapsi olisi ollut ok miehelle ja toivottu, mutta seurustelu olisi ollut niin vakava ja paha asia.

Ja ei ollut kyse mistään että mies olisi säikähtänyt ja siksi ollut valmis lapseen, toivoi sitä vielä eron jälkeen useasti että jospa kuitenkin olisin raskaana. Jännä että ihmisten mielestä tällaisessa asiassa mies on nyt ollut "uhri" ja minä olen ollut pelkästään vastuuton kun en ole kertonut ehkäisystä ennen seksiä. Ehkäisy kun kuitenkin kuuluu molemmille mielestäni, että molemmat siinä asiassa mokasi yhtälailla. Se nyt ei kuitenkaan ollut mitä tässä hain vaan tuo yllä mainitsema vakavuus taso.

AP

Sä mietit nyt tuota lasta mutta unohdat kokonaan että ehkäisy ehkäisee tautejakin. Kannattaa käydä testeissä.

Vierailija
67/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surulinen fakta on, että biologia on epäreilu ja nainen joutuu tekemään toisenlaisia valintoja elämässään kuin mies. Ei heru yhtään empatiaa ja sympatiaa naiselle joka antaa paljaalla ja lähtee mukaan tuohon, lapsi saa tullakseen jos on tullakseen. Jumalauta, te ette ole mitään lapsen tasolle typistettyjä uhreja. Ja kyllä naisten uhripuhe pilasi deittailun aikana jolloin feministinen puhe läpäisi yhteiskunnan kokonaan. Se pauhaa toksisesta maskuliinisuudesta, patavanhoillisista miehistä ja siitä, miten jokainen penis maailmassa on patriarkaatin sortoase.

Miestä yritetään ajaa nyt vuorostaan kotiin lasten kanssa, koska voimaantunut naiskunta haluaa oman vuoronsa mennä töissä ja harrasteissaan. Sori. Harva mies ja nainen ei menee enää siihen miinaan, jossa he ovat nähneet naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi

Omaan elämään ei haluta niitä rasitteita ja sitoumuksia, joita parisuhteeseen uskotaan liittyvän. Parikymppisenä aloin kuvitella, että ehkä on pakko haluta se parisuhde, kun se vie elämää eteenpäin, ja pakkohan on vähintään siksi, etteivät joulut olisi yksinäisiä ja ankeita.Viime vuosina olen alkanut kyseenalaistaa ihmissuhteisiin liittyviä oletuksia. Ajattelen esim, ettei yhdestä parisuhteesta tai romanttisesta suhteesta tarvitse saada kaikkea, enkä hän myöskään koe, että vain parisuhteesta voi saada jotain jota mistään muualta ei.

Tykkään tavata uusia ihmisiä, ja siinä on aina romanttisen suhteen mahdollisuus. Nyt on niin helpottunut ja onnellinen olo, että olen tehnyt tällaisen päätöksen ettei mun ole pakko haluta.

Palataan ketjun aiheeseen. Mies ei uskaltautunut sitoutua seurustelemaan, mikä voidaan lopettaa milloin tahansa tosta vaan, mutta hän oli valmis sitoutumaan lapsen isäksi, joka on loppuelämän sitoumus. Minusta tuo on kummallista.

Vierailija
68/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietysti tein itsekin tuossa tyhmästi, luulin sen olevan päivän selvä asia ilman että korostan sitä että tiedän sen.

Pointti olikin se että lapsi olisi ollut ok miehelle ja toivottu, mutta seurustelu olisi ollut niin vakava ja paha asia.

Ja ei ollut kyse mistään että mies olisi säikähtänyt ja siksi ollut valmis lapseen, toivoi sitä vielä eron jälkeen useasti että jospa kuitenkin olisin raskaana. Jännä että ihmisten mielestä tällaisessa asiassa mies on nyt ollut "uhri" ja minä olen ollut pelkästään vastuuton kun en ole kertonut ehkäisystä ennen seksiä. Ehkäisy kun kuitenkin kuuluu molemmille mielestäni, että molemmat siinä asiassa mokasi yhtälailla. Se nyt ei kuitenkaan ollut mitä tässä hain vaan tuo yllä mainitsema vakavuus taso.

AP

Mies halusi lapsen, mutta ei parisuhdetta. Mikä siinä sinua hämmentää? Isyys saadaan naisen armosta

Jos mies saisi lapsen ap:n kanssa, hän olisi loppuelämänsä jumissa lapsen ja  ap:n kanssa, vaikkeivat seurustelisikaan. Seurustelu on paljon lievempi sitoumus.

Vierailija
69/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä ihon alle laitettavia ehkäisykapseleita. Minulle kerran nainen sanoi, että voit päästää sisään, koska hänellä on ehkäisykapseli ihon alla.

Niissäkin on hormooneja, ei sovi kaikille. Suurin osa naisista ei edes tiedä että pudot oireet johtuu hormonaalisesta ehkäisystä. Väsymys, masennus jne.

Mutta ne auttavat kuukautiskipuihin.

Mutta ne silti voivat aiheuttaa väsymystä, masennusta, aknea, lihomista, haluttomuutta, veritulppia jne.

On jokaisen oma asia, haluaako käyttää hormonaalista ehkäisyä vai ei. Jos jonkun kivut ovat ihan hirveät, voi olla perusteltua käyttää ehkäisyä. Joillain taas ei ole mitään menkkoihin liittyviä kipuja.

Vierailija
70/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea mies saa naiselta aina ilman kumia.

Nainen antaa ilman kumia myös miehelle, jonka nainen arvioi sellaiseksi, jolla ei ole voinut olla montaa seksikumppania. Jos nainen ihastuu esimerkiksi mieheen, jolla on ylipainoa ja likaiset kynnenaluset, ajattelee nainen ettei tuolla miehellä ole voinut olla paljon naisia, ja antaa miehelle ilman kumia.

Vierailija
71/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen antaa ilman kumia myös miehelle, jonka nainen arvioi sellaiseksi, jolla ei ole voinut olla montaa seksikumppania. Jos nainen ihastuu esimerkiksi mieheen, jolla on ylipainoa ja likaiset kynnenaluset, ajattelee nainen ettei tuolla miehellä ole voinut olla paljon naisia, ja antaa miehelle ilman kumia.

Kukaan fiksu nainen ei anna miehelle, jolla on likaiset kynnenaluset. Ne bakteerit ei tee hyvää emättimelle.

Vierailija
72/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma uskomattomin asia deittailussa on se, että minä nelikymppinen ikisinkku löysin ihmisen, joka pitää minusta! Luulin sen olevan mahdotonta.

Vierailija
73/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan fiksu nainen ei anna miehelle, jolla on likaiset kynnenaluset. Ne bakteerit ei tee hyvää emättimelle.

Kyllä antaa, mutta vaatii ensin kynnenalusten puhdistuksen tai pakottaa miehen manikyyriin.

Vierailija
74/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄

🍈🍈

Ilmiö johtuu siitä kun puutteessa olevat peräkammarin pojat

Instagram on täynnä miesten sekä naisten feikkiprofiileja ja viesteillä tai ihan vain profiilin seuraamisella kalastellaan tietoja. Viestittele vähän niin kohta jo kysytään pankkitunnuksia tai muutamaan tonnia sairaan äidin hoitoon.

Vierailija
75/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄

🍈🍈

Ilmiö joht

No yksi noista oli vanha opiskelukaveri, joten hänet tietenkin tunsin. Kahden muiden tiedot löysi nopeasti Google-haulla. Ja viimeistään henkilöys paljastuu, kun näkee nimen postiluukussa.

Vierailija
76/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄

🍈🍈

Ilmiö johtuu siitä kun puutteessa olevat peräkammarin pojat

No yksi noista oli vanha opiskelukaveri, joten hänet tietenkin tunsin. Kahden muiden tiedot löysi nopeasti Google-haulla. Ja viimeistään henkilöys paljastuu, kun näkee nimen postiluukussa.

Vierailija
77/77 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä antaa, mutta vaatii ensin kynnenalusten puhdistuksen tai pakottaa miehen manikyyriin.

No sitten sillä miehellä ei ole enää likaisia kynnenalusia ja väitteeni on totta. Väitteeni ei ollut, että kukaan fiksu nainen ei anna miehelle, jolla on ollut likaiset kynnenaluset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän