Uskomattomin asia nyky deittailussa?
Monenlaiseen mieheen olen törmännyt. (kyllä, yös naiset tekee kaikkea typerää mutta kerron oman tarinani) Ja monenlaista olen kuullut ja nänhyt kun vuonna 2018 alkoi deittailu menemään siihen suuntaan ettei kukaan ole valmis mihinkään vakavaan.
No kaiken huippu on tässä. Tapasin miehen ja ihastuin ihan eritavalla kuin aiemmin. Paljon vahvemmin. Mies myös kertoi ihastuneensa paljon. Vietettiin paljon aikaa lähes 24/7 muutama viikko. Tuli aika kun päädyttiin sänkyyn ja siinä ei tullut ehkäisyä mietittyä. Kerroin sitten kesken s3ksln ettei minulla ole ehkäisyä. Mies oli että ei haittaa. Juteltiin asiasta jälkeenpäin todella pitkään ja mies kertoi että toivoo lasta paljon ja on täysin valmis huolehtimaan lapsesta ja niin edelleen. Itse kovin ihastuneena sitten ajattelin että olen itsekin valmis kun ikääkin jo alkaa olemaan niin jos tulee, saa tulla. Mies vaikuttaa olevan tosissaan. No meni päiviä ja tuli puheeksi suhteen taso. Mies sanoo ettei ole valmis mihinkään NIIN VAKAVAAN vielä. Vaan EHKÄ myöhemmin. Kun on vasta eronnut edellisestä ja sitä ja tätä. Siinä vaiheessa särkyi se hattara pilvi ja tajusin että anteeksi mitä. Jälkeenpäin vaan naurattaa koko asia mutta on todella sairas nykymaailma että seurustelua pidetään noin hirveänä ja vakavana asiana mutta no lapsi voi tulla, eihän se ole mitään.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Näihin ap:n kaltaisiin olen törmännyt tuolla tinderissä, lukuisiin tuollaisiin ja muistakaa että samalla tavalla ap:lta on aivot pihalla kuin siltä mieheltä. Näitä kun mies joi joka päivä pullon viiniä ja oli hauskaa yhdessä, päätettiin tehdä lapsi ja mies lupasi lopettaa juomisen jos tehdään lapsi. Kuinka tyhmä täytyy naisen olla että suostuu moiseen? M40
Jaa-a. Rehellinen ihminen ei yleensä epäile toisia petollisiksi. About kaikki rikokset perustuvat siihen, että höynäytetään tyhmää. Mutta tämänkin saat näyttämään siltä, kuin se olisi uhrin vika.
Mutta se toki helpottaa miesten kanssa toimimista, että ajattelee heidän lähtökohtaisesti olevan pahoja, niin ei joudu ikäviin tilanteisiin heidän kanssaan. Tietysti miesten on sitten aika vaikea saada niitä treffejäkään, mutta eivätpähän naiset ole ainakaan tyhmiä... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ON sairas suhtautuminen lapsiin. He eivät voi niitä tehdä, mutta pystyvät hallitsemaan, omistamaan ja käyttämään näitä hyväkseen helpommin kuin esim. naisia, siksi himo on suuri. Ja tosiaan vielä tuo, että he ovat täysin sokeita lapsen tarpeille ja erityisesti naisen eli äidin tarpeillen. Heille lapsi on lihapala siinä missä nainenkin.
No sinä kun tunnut niin helvetin viisas olevan, niin katsoppa maailmaa, tarkemmin luontoa, ja mietipä vielä muutaman kerran miksi näin on.
Se on siksi niin, koska se on luonnon normaali järjestys ja sitä myötä luonnonlaki. Ja miksi se niin on, niin älä sinä sitä taivastele, se on ammoisina aikoina pikkuisen viisammissa piireissä päätetty luonnonlaiksi, ei sitä sinunkaan tarvi ymmärtää. Eikä sitä ole edes sinunkaan ymmärrettäväksi tarkoitettukaan. Vihaa peliä äläkä pelaajia.
Sehän on kiva että myönnätte olevanne alhaisia elukoita ja korkeampiin, inhimillisiin moraaleihin, etiikoihin, sääntöihin ja käytökseen kykenemättömiä :) Siitä se kehitys alkaa, kun myöntää ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ON sairas suhtautuminen lapsiin. He eivät voi niitä tehdä, mutta pystyvät hallitsemaan, omistamaan ja käyttämään näitä hyväkseen helpommin kuin esim. naisia, siksi himo on suuri. Ja tosiaan vielä tuo, että he ovat täysin sokeita lapsen tarpeille ja erityisesti naisen eli äidin tarpeillen. Heille lapsi on lihapala siinä missä nainenkin.
No sinä kun tunnut niin helvetin viisas olevan, niin katsoppa maailmaa, tarkemmin luontoa, ja mietipä vielä muutaman kerran miksi näin on.
Se on siksi niin, koska se on luonnon normaali järjestys ja sitä myötä luonnonlaki. Ja miksi se niin on, niin älä sinä sitä taivastele, se on ammoisina aikoina pikkuisen viisammissa piireissä päätetty luonnonlaiksi, ei sitä sinunkaan tarvi ymmärtää. Eikä sitä ole edes sinunkaan ymmärrettäväksi tarkoitettukaan. Vihaa peliä älä
Tai korkeampaan kognitiiviseen toimintaan, kuten empatiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on siksi niin, koska se on luonnon normaali järjestys ja sitä myötä luonnonlaki. Ja miksi se niin on, niin älä sinä sitä taivastele, se on ammoisina aikoina pikkuisen viisammissa piireissä päätetty luonnonlaiksi, ei sitä sinunkaan tarvi ymmärtää. Eikä sitä ole edes sinunkaan ymmärrettäväksi tarkoitettukaan. Vihaa peliä äläkä pelaajia.
Mitä osaa luonnosta haluat, että katsotaan? Vaikka sitä, missä naras syö koiraan parittelun jälkeen poikasten selviytymisen edistämiseksikö? Vai sitä, missä naaras jättää koiraan vahtimaan poikasia yksin sitten? Nisäkkäillä koiras ei hoitele poikasia. Jos haluatte naisten osallistuvan jatkossa lastenhoitoon niin kannattaa itse pysyä siinä nisäkkään roolissa eli vahtia reviiriä ja naarasta, eikä leikkiä emoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottua, se on normaali luonnon järjestys jostain syystä tuossa kohtaa. Kyllä siihen joku perusteltu syy on miksi se noin menee. Se nyt vain on asia johon ei ole syöjällä eikä syödyllä mitään nokan koputtamista. Sama pätee ravintoketjun pohjalta sen huipulle, päättyen miehiin. Se on isommissa pöydissä päätetty että näin on hyvä, mitäpä sitä kyseenalaistamaan kun se ei mitään muuta koskaan. Se on mitä on.
Olen varattu mies, mutta tinderissä. Vaikka minulla selvästi profiilissa lukee hyvään juttuseuraan ja ystävyyteen viitaten. Naisia ei silti kiinnosta ollenkaan olenko edes sinkku. Tänä vuonna olen päätynyt jo neljän eri naisen kanssa sänkyyn vaikka kenellekkään en ole koskaan mitään edes puhunut seksistä. Olen vain ollut todella kiva josta naiset tykkäävät todella paljon. Kesken treffejä nainen on vain kysynyt että mennäänkö käymään tuolla makkarissa ja munaa vain ovat olleet vailla. Ja sen lisäksi vaikka aivan muusta on sovittu niin kuitenkin kohta kilahtaa "hyvää yötä muru" M40
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään tissikuvaa ei mun somesta löydy, enkä puhu seksistä kuin oman aviomiehen kanssa. Edes yhtäkään kokovartalokuvaa en ole postannut ikinä.
Haluaisin kyllä tietää, mistä em. ilmiö johtuu.
Johtuu vain sun omista pään sisäisistä harhoista. Ei sulle kukaan mitään viestiä ole koskaan laittanut.
Vakisuhteissa, joita on muutamia pidempiä ollut, niin naiset ovat itse sanoneet, että haluavat sen lastin sisäänsä, koska se tuntuu hyvältä.
Varsinkin nuorempana ne hormoonit hyrrää siihen malliin, niin naisilla kuin miehillä, ettei se ajattelu ole aina kovinkaan vastuullista, kun on pakko saada.
mies
Se, että naiset ei osaa edes yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on siksi niin, koska se on luonnon normaali järjestys ja sitä myötä luonnonlaki. Ja miksi se niin on, niin älä sinä sitä taivastele, se on ammoisina aikoina pikkuisen viisammissa piireissä päätetty luonnonlaiksi, ei sitä sinunkaan tarvi ymmärtää. Eikä sitä ole edes sinunkaan ym
Se on aina hauska katsella kun miehet oikeuttavat hirviökäytöstään luonnolla, sillä luonnossa nimenomaan koiraat ovat surkeimmissa asemissa. Sellainenkin kokemus kyllä järjestyy, kun sitä noin kovasti rukoilet.
Vierailija kirjoitti:
Vakisuhteissa, joita on muutamia pidempiä ollut, niin naiset ovat itse sanoneet, että haluavat sen lastin sisäänsä, koska se tuntuu hyvältä.
Varsinkin nuorempana ne hormoonit hyrrää siihen malliin, niin naisilla kuin miehillä, ettei se ajattelu ole aina kovinkaan vastuullista, kun on pakko saada.
mies
Kaikenlaista ne naiset valehtelevatkin.
Se, ettei monikaan edes seurustele sillä silmällä, että aikoisi myös naimisiin ja olla sen saman kanssa loppuikänsä.
Ja se, että jo seurusteluaikana eletään ja ollaan kuin oltaisiin jo naimissa.
Myös miesten hinku laittaa nainen kustantamaan puolet kaikesta. Rahanhimosta on tullut isompi halu kuin halusta saada elämäntoveri.
Sekä ap:n oma realismi että sen deitin realismi ovat kummatkin kadoksissa, kun aloitusta luki.
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei monikaan edes seurustele sillä silmällä, että aikoisi myös naimisiin ja olla sen saman kanssa loppuikänsä.
Myös miesten hinku laittaa nainen kustantamaan puolet kaikesta. Rahanhimosta on tullut isompi halu kuin halusta saada elämäntoveri.
Naiset ovat tehneet täysin selväksi ettei heistä ole, eivätkä edes halua olla, elämäntovereiksi.
Miehet oppivat ympäristöstään, jos ympärillä eivät parisuhteet kestä niin miehet lakkaavat niitä solmimasta. Pallo on naisilla jotka päättävät suhteiden kestosta.
Vierailija kirjoitti:
Ä m m ä t naukuu vuosikymmenestä toiseen tasa-arvoa, sitten kun sitä on tarjolla mm. kaikesta puolet maksamisen muodossa, alkaa ulina rahanhimosta :D
Talking about lompakkoloiset!
Normaali naisen tarina. Antaa pillua komealle miehelle joka lirkuttelee ja sanoo että on valmis isäksi ja kunnon mies. Panon jälkeen mies jättää naisen ja sanoo että eksä on kuvioissa. Naiset aina uskoo kaikkia miehiä joita pitävät komeana.
Komea mies saa naiselta aina ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että miehet kuvittelet kaikkien naisten Ig:ssa ja Threadsissä olevan sinkkuja. Treffipyyntöä tulee jatkuvasti, vaikka olen naimisissa ja 47v. Ja useimmiten noin 10 vuotta nuoremmilta miehiltä.
Jätä tissivakokuvat ja seksipuhe vähemmälle. Ainiin, sitten et voisi humblebragata kuinka kaikki miehet on sun perässä etkä tiedä yyyhtäään mistä johtuu
🙄
🍈🍈
Yhtäkään tissikuvaa ei mun somesta löydy, enkä puhu seksistä kuin oman aviomiehen kanssa. Edes yhtäkään kokovartalokuvaa en ole postannut ikinä.Haluaisin kyllä tietää, mistä em. ilmiö johtuu.
No tähän mennessä kaikki tuosta kerskuvat näyttävät siltä että kauppaavat seksiä (profiil
No minulla on niin pienet tissit, etten koe tarpeelliseksi niitä näyttää. Joku isorintaisempi esitelmöinti omiaan minunkin puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään tissikuvaa ei mun somesta löydy, enkä puhu seksistä kuin oman aviomiehen kanssa. Edes yhtäkään kokovartalokuvaa en ole postannut ikinä.
Haluaisin kyllä tietää, mistä em. ilmiö johtuu.
Johtuu vain sun omista pään sisäisistä harhoista. Ei sulle kukaan mitään viestiä ole koskaan laittanut.
Monta treffikutsua tulee viikossa. Sitä ihmettelen. Vastaan, että lähtisin muuten mielelläni, mutta mieheni ei pitäisi siitä.