Uskomattomin asia nyky deittailussa?
Monenlaiseen mieheen olen törmännyt. (kyllä, yös naiset tekee kaikkea typerää mutta kerron oman tarinani) Ja monenlaista olen kuullut ja nänhyt kun vuonna 2018 alkoi deittailu menemään siihen suuntaan ettei kukaan ole valmis mihinkään vakavaan.
No kaiken huippu on tässä. Tapasin miehen ja ihastuin ihan eritavalla kuin aiemmin. Paljon vahvemmin. Mies myös kertoi ihastuneensa paljon. Vietettiin paljon aikaa lähes 24/7 muutama viikko. Tuli aika kun päädyttiin sänkyyn ja siinä ei tullut ehkäisyä mietittyä. Kerroin sitten kesken s3ksln ettei minulla ole ehkäisyä. Mies oli että ei haittaa. Juteltiin asiasta jälkeenpäin todella pitkään ja mies kertoi että toivoo lasta paljon ja on täysin valmis huolehtimaan lapsesta ja niin edelleen. Itse kovin ihastuneena sitten ajattelin että olen itsekin valmis kun ikääkin jo alkaa olemaan niin jos tulee, saa tulla. Mies vaikuttaa olevan tosissaan. No meni päiviä ja tuli puheeksi suhteen taso. Mies sanoo ettei ole valmis mihinkään NIIN VAKAVAAN vielä. Vaan EHKÄ myöhemmin. Kun on vasta eronnut edellisestä ja sitä ja tätä. Siinä vaiheessa särkyi se hattara pilvi ja tajusin että anteeksi mitä. Jälkeenpäin vaan naurattaa koko asia mutta on todella sairas nykymaailma että seurustelua pidetään noin hirveänä ja vakavana asiana mutta no lapsi voi tulla, eihän se ole mitään.
Kommentit (83)
Uskomattomin asia on naisten tyhmyys. Päästävät halvalla panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kesken seksinhän se ehkäisy tosiaan otetaan puheeksi.
Hyvä se on kysyä lupa saako laskea sisään?
Taas yksi pillukipeä paskanpuhuja, jolle yksi tuotettu yhäri on yksi suuri voitto lisää naisten valloittamisessa; sen naisen kaikki seuraavat joutuvat pitämään huolta tämän äpärästä, muistutukseksi omasta voitosta ja valloituksesta.