Uskomattomin asia nyky deittailussa?
Monenlaiseen mieheen olen törmännyt. (kyllä, yös naiset tekee kaikkea typerää mutta kerron oman tarinani) Ja monenlaista olen kuullut ja nänhyt kun vuonna 2018 alkoi deittailu menemään siihen suuntaan ettei kukaan ole valmis mihinkään vakavaan.
No kaiken huippu on tässä. Tapasin miehen ja ihastuin ihan eritavalla kuin aiemmin. Paljon vahvemmin. Mies myös kertoi ihastuneensa paljon. Vietettiin paljon aikaa lähes 24/7 muutama viikko. Tuli aika kun päädyttiin sänkyyn ja siinä ei tullut ehkäisyä mietittyä. Kerroin sitten kesken s3ksln ettei minulla ole ehkäisyä. Mies oli että ei haittaa. Juteltiin asiasta jälkeenpäin todella pitkään ja mies kertoi että toivoo lasta paljon ja on täysin valmis huolehtimaan lapsesta ja niin edelleen. Itse kovin ihastuneena sitten ajattelin että olen itsekin valmis kun ikääkin jo alkaa olemaan niin jos tulee, saa tulla. Mies vaikuttaa olevan tosissaan. No meni päiviä ja tuli puheeksi suhteen taso. Mies sanoo ettei ole valmis mihinkään NIIN VAKAVAAN vielä. Vaan EHKÄ myöhemmin. Kun on vasta eronnut edellisestä ja sitä ja tätä. Siinä vaiheessa särkyi se hattara pilvi ja tajusin että anteeksi mitä. Jälkeenpäin vaan naurattaa koko asia mutta on todella sairas nykymaailma että seurustelua pidetään noin hirveänä ja vakavana asiana mutta no lapsi voi tulla, eihän se ole mitään.
Kommentit (77)
Mitä ihmettä ajattelit??Miehet nyt pimpan äärellä sanovat mitä eivät tarkoita.Olisi ghostannut sinut välittömästi jos olisit raskautunut!!!Mitä nykynaiset ajattelevat..eivät nyt yhtään mitään...terveisin M35
Vierailija kirjoitti:
No tietysti tein itsekin tuossa tyhmästi, luulin sen olevan päivän selvä asia ilman että korostan sitä että tiedän sen.
Pointti olikin se että lapsi olisi ollut ok miehelle ja toivottu, mutta seurustelu olisi ollut niin vakava ja paha asia.
Ja ei ollut kyse mistään että mies olisi säikähtänyt ja siksi ollut valmis lapseen, toivoi sitä vielä eron jälkeen useasti että jospa kuitenkin olisin raskaana. Jännä että ihmisten mielestä tällaisessa asiassa mies on nyt ollut "uhri" ja minä olen ollut pelkästään vastuuton kun en ole kertonut ehkäisystä ennen seksiä. Ehkäisy kun kuitenkin kuuluu molemmille mielestäni, että molemmat siinä asiassa mokasi yhtälailla. Se nyt ei kuitenkaan ollut mitä tässä hain vaan tuo yllä mainitsema vakavuus taso.
AP
Mies halusi lapsen, mutta ei parisuhdetta. Mikä siinä sinua hämmentää? Isyys saadaan naisen armosta, mitä enemmän on valtaa sitä enemmän on myös sitä vastuuta. Luotaisitko sinä jos mies sanoisi käyttävänsä pillereitä?
- tupla ehkäisevä nainen
Itse olen deittaillussa huomannut tapaamieni naisten (noin 20-30v) osalta elämänhallinnan laskun.
Kuvissa ollaan meikattuja ja vimpanpäälle laitettuja, mutta sitten kun mennään mimmin kämpille niin siellä ekana ovella potkitaan lattialta parin viikon postit, keittiössä on sadan vuoden tiskit, roskapussit lattialla kuten likaiset vaattteetkin, joiden seasta naukuu kissa jonka hiekkoja ei ole vaihdettu aikoihin hajusta ja kasoista päätellen..
Eli sellainen kiiltokuvamaisuus somessa, mutta täysin päinvastainen IRL.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä otsikon ja tarinan yhteyttä. Uskomatonta nykydeittailussa on se, että ehkäisy otetaan puheeksi vasta kesken seksin? Vai se, että mies voi harrastaa seksiä, vaikka ei halua lasta?
Se että mies voi haluta lapsen, mutta ei parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen deittaillussa huomannut tapaamieni naisten (noin 20-30v) osalta elämänhallinnan laskun.
Kuvissa ollaan meikattuja ja vimpanpäälle laitettuja, mutta sitten kun mennään mimmin kämpille niin siellä ekana ovella potkitaan lattialta parin viikon postit, keittiössä on sadan vuoden tiskit, roskapussit lattialla kuten likaiset vaattteetkin, joiden seasta naukuu kissa jonka hiekkoja ei ole vaihdettu aikoihin hajusta ja kasoista päätellen..
Eli sellainen kiiltokuvamaisuus somessa, mutta täysin päinvastainen IRL.
Täysin totta ja surullista.
Jep ja jos ap olisi tullut paksuksi niin miestä ei olisi enää näkynyt. Eipä sitä aina tarkoituksella valehtele, mutta ihastuneena saattaa vähän yliarvioida omat kyvyt ja kapasiteetit. Itsekin menin möläyttelemään vaikka mitä ja jälkeenpäin tuntuu inhottavalta olla valehtelija.
Käytä ihon alle laitettavia ehkäisykapseleita. Minulle kerran nainen sanoi, että voit päästää sisään, koska hänellä on ehkäisykapseli ihon alla.
Olisiko sinuun toiminut suora kiinnostuksenosoitus, että mies haluaa sinulta vain seksiä? Naisten kanssa ääneen lausumattomana oletuksena usein on, että seksistä seuraa jotakin suurempaa ja se lisää epäaitoa ja epärehellistä käytöstä ja mies saattaakin joutua etenemään epärehellisesti.
"Mies vaikuttaa olevan tosissaan. No meni päiviä ja tuli puheeksi suhteen taso."
Meni päiviä...
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ON sairas suhtautuminen lapsiin. He eivät voi niitä tehdä, mutta pystyvät hallitsemaan, omistamaan ja käyttämään näitä hyväkseen helpommin kuin esim. naisia, siksi himo on suuri. Ja tosiaan vielä tuo, että he ovat täysin sokeita lapsen tarpeille ja erityisesti naisen eli äidin tarpeillen. Heille lapsi on lihapala siinä missä nainenkin.
Olet nyt jo varsin pitkään julistanut tätä "ilosanomaa" tällä palstalla. Suhtautumisesi puoleen ihmiskuntaan on niin kiero, että tarvitset apua. Kiireesti. Sinun TÄYTYY ymmärtää itsekin, ettei tuollainen ole tervettä.
...tai sitten vain provoilet aikasi kuluksi tunnistettavasti kuukaudesta toiseen.
Näihin ap:n kaltaisiin olen törmännyt tuolla tinderissä, lukuisiin tuollaisiin ja muistakaa että samalla tavalla ap:lta on aivot pihalla kuin siltä mieheltä. Näitä kun mies joi joka päivä pullon viiniä ja oli hauskaa yhdessä, päätettiin tehdä lapsi ja mies lupasi lopettaa juomisen jos tehdään lapsi. Kuinka tyhmä täytyy naisen olla että suostuu moiseen? M40
Vierailija kirjoitti:
Käytä ihon alle laitettavia ehkäisykapseleita. Minulle kerran nainen sanoi, että voit päästää sisään, koska hänellä on ehkäisykapseli ihon alla.
Niissäkin on hormooneja, ei sovi kaikille. Suurin osa naisista ei edes tiedä että pudot oireet johtuu hormonaalisesta ehkäisystä. Väsymys, masennus jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissäkin on hormooneja, ei sovi kaikille. Suurin osa naisista ei edes tiedä että pudot oireet johtuu hormonaalisesta ehkäisystä. Väsymys, masennus jne.
Mutta ne auttavat kuukautiskipuihin.
Sukupuolet eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Miehen ei enää tarvitse taluttaa sinua alttarille jos panee sut paksuksi.
Naisilla nyt ei niitä aivoja ole senkään vertaa kuin miehellä. Itse olen ottanut sen mallin että olen vain erittäin kiva ja naisten mieleen, toimii hyvin, en koskaan edes puhu mitään seksistä, mutta silti mut revitään sänkyyn, hyvin huomaa kuinka naisen aivot sumenee siinä samalla M37
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ajattelit??Miehet nyt pimpan äärellä sanovat mitä eivät tarkoita.Olisi ghostannut sinut välittömästi jos olisit raskautunut!!!Mitä nykynaiset ajattelevat..eivät nyt yhtään mitään...terveisin M35
Minun aivoni eivät tosiaan taivu tai tule edes ajatelleeksi kaikkia hirveyksiä ja vastuuttomuuksia, mitä miehet tekevät. Tulevat aina ihan yllätyksenä, sillä moiset eivät kuulu minun elämääni ja pääkoppaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ON sairas suhtautuminen lapsiin. He eivät voi niitä tehdä, mutta pystyvät hallitsemaan, omistamaan ja käyttämään näitä hyväkseen helpommin kuin esim. naisia, siksi himo on suuri. Ja tosiaan vielä tuo, että he ovat täysin sokeita lapsen tarpeille ja erityisesti naisen eli äidin tarpeillen. Heille lapsi on lihapala siinä missä nainenkin.
Olet nyt jo varsin pitkään julistanut tätä "ilosanomaa" tällä palstalla. Suhtautumisesi puoleen ihmiskuntaan on niin kiero, että tarvitset apua. Kiireesti. Sinun TÄYTYY ymmärtää itsekin, ettei tuollainen ole tervettä.
...tai sitten vain provoilet aikasi kuluksi tunnistettavasti kuukaudesta toiseen.
En ole ihan varma, ovatko miehet ihmisiä. Käytöksen ja harrastusten perusteella vaikuttaisi siltä, että eivät välttämättä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kesken seksinhän se ehkäisy tosiaan otetaan puheeksi.
Juu, AP vaikuttaa oikein veitsilooran valioyksilöltä, just siltä terävimmältä veitseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä otsikon ja tarinan yhteyttä. Uskomatonta nykydeittailussa on se, että ehkäisy otetaan puheeksi vasta kesken seksin? Vai se, että mies voi harrastaa seksiä, vaikka ei halua lasta?
ei yllätä ettei av palstalla ymmärretä, täällähän roikkuu vaan me joilla on jotain elämänhallinta ongelmia 😃
Minulla lienee elämänhallinta ongelma (ei siis elämänhallintaongelma, kuten yhdyssanasääntöjen mukaan tulisi kirjoittaa), koska en ymmärrä ap:n sekavaa kirjoitusta, jossa sitä hänen ydinongelmaansa ei millään tavalla kerrota. On liirunlaarumia siitä, että ollaan 24/7 yhdessä ennen seksiä, mutta ei sanallakaan keskustella aiheesta ehkäisy. On ihmeellistä lirutusta siitä, miten mies onkin vastaeronnut, mutta ei ole tullut sen 24/7 aikana kertaakaan mieleen miettiä, mitä se meille (tälle suhteelle, yhdessäololle jne.) merkitsee. Yllärinä vasta seksin jälkeen selviää, että sillähän on jo lapsia, miksi se siis halusi seksiä paljaalla!
Ilmiö nyt yksinkertaistettuna johtuu siitä että miehet nyt panee vaikka kuivaa rinkeliä, ihan vaan siksi koska siinä on reikä.
Somemaailma nyt on mahdollistanut sen, että voi pommittaa sadoille naisille vaikka mitä ehdotuksia ja toivoa että sieltä joku kala tarttuisi koukkuun.