Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20158)
Miksi miehen pitÀÀ polvistua kosiessaan? Miksi nainen ei voi polvistua?
Vierailija kirjoitti:
Jahasss ei anna vastata viestiketjuihin tĂ€mĂ€ kökköpalsta viimeisimmĂ€n uudistuksen jĂ€lkeen, joten tĂ€hĂ€n "đ€ Onks teillĂ€ ollut jo muuta lĂ€heisyyttĂ€? Pussailua, halailua tmv." kysymykseen niin on ollut monesti tai aina kun nĂ€hÀÀn, ja aiempaan ettĂ€ ei ole varattu mies!
Olen kyllÀ alusta asti ollut vÀhÀn tÀllainen.
đ€En ole koskaan törmĂ€nnyt tuollaiseen ongelmaan, joten vaikea sanoa mitÀÀn. Ihmettelen kyllĂ€ mikĂ€ vois olla syynĂ€. Jotakin estoja pÀÀllĂ€? Mutta ei siihen vastoin omaa tahtoakaan kannata ryhtyĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahasss ei anna vastata viestiketjuihin tĂ€mĂ€ kökköpalsta viimeisimmĂ€n uudistuksen jĂ€lkeen, joten tĂ€hĂ€n "đ€ Onks teillĂ€ ollut jo muuta lĂ€heisyyttĂ€? Pussailua, halailua tmv." kysymykseen niin on ollut monesti tai aina kun nĂ€hÀÀn, ja aiempaan ettĂ€ ei ole varattu mies!
đ€En ole koskaan törmĂ€nnyt tuollaiseen ongelmaan, joten vaikea sanoa mitÀÀn. Ihmettelen kyllĂ€ mikĂ€ vois olla syynĂ€. Jotakin estoja pÀÀllĂ€? Mutta ei siihen vastoin omaa tahtoakaan kannata ryhtyĂ€.
Juu, "pÀivityksen" jÀlkeen tökkii. Erisivu
Vierailija kirjoitti:
Anelemisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ. Onneksi nykyÀÀn on vÀhÀn riuskempia naisia, jotka voi kantaa miehen kynnyksen yli, ettei miehelle tule paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mÀkÀÀn koskaan aiemmin ole törmÀnnyt tÀllaiseen ongelmaan :'D
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ polvistuuko joku? Olen ollut vieressÀ kun kaveripariskunta sopi menevÀnsÀ naimisiin, ja niistÀ kumpikaan ei polvistunut.
Pakoilen myös tÀnne omia tunteita ja juttuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ polvistuuko joku? Olen ollut vieressÀ kun kaveripariskunta sopi menevÀnsÀ naimisiin, ja niistÀ kumpikaan ei polvistunut.
MeillÀ oli sama. Sovittiin vaan, ettÀ ollaan kihloissa ja etsitÀÀn sopiva hÀÀpÀivÀ vuoden sisÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Isosti sama.
Depressio-ongelma 7/10 korjattu.
Vierailija kirjoitti:
ole vielÀ ollut naisen kanssa irl* vÀhÀn hullua kun miettii, ettÀ onhan tÀssÀ ollut aikaa
Ei siinÀ ole mitÀÀn hullua.
Minusta nykyaika on kamala kun jotkut 10-12 vuotiaat kÀyttÀÀ ja myy huumeita. Ovat jo kokeneet kaiken mahdollisen. Kiva ettÀ joku edes ei kiirehdi kaikkea.
Kahvia ja tiikerikakkua pakastimesta.
Sain tiedon ettÀ pojan syntymÀpÀivÀlahja on haettu postista. Olen niin innoissani, toivottavasti tykkÀÀ hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiehenÀ olen kokenut, ettÀ omanikÀiset naiset tuntuu jo mummonaisilta tai tÀtimÀisiltÀ.
Naisena sama miehistÀ.
TÀmÀ! TylsiÀ sohvaperunoita ja katsoo jotain jÀÀkiekkoa.
PitÀÀkö pepun olla karvaton?
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀkö pepun olla karvaton?
No ei sitÀ nyt sokeroimaankaan ole pakko lÀhteÀ. Osallistun ajankohtaisaiheisiin.
MÀ nÀkkÀriÀ sÀngyllÀ, peppu kipeÀ kun eilen treenasin sitÀ niin kauan kun jaksoin D: