Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erityistä teette naisen mieliksi seksissä miehet

Vierailija
02.10.2026 |

Vastaava ketju on naisille, nyt miesten vuoro kertoa 😊

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin nusasen!! Kyllä se pitää suomivaimolle riittää!

Vierailija
2/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistan ja olen määräävä. Itse en oikein saa tuosta mitään mutta nainen tykkää joten tuota tulee harrastettua. Samoin panen takaapäin. Ei ole minun suosikkiasentoja mutta nainen tykkää joten noin pannaan usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likimain kaiken. Naisen ehdoilla mennään tietenkin. Meiltä miehiltä tulee muutenkin (liian) helposti.

Vierailija
4/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likimain kaiken. Naisen ehdoilla mennään tietenkin. Meiltä miehiltä tulee muutenkin (liian) helposti.

Niin tuleekin kisakireän parikymppisen kanssa. Omaan vaimoon menee nyrkki sisään, ei ole kauheasti kitkaa.

Vierailija
5/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Nainen saa tehdä minulle nautintoja. Se on naisen riemu, että minä olen hänen mies.

Mies kulkee aina ensin

Vierailija
6/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi hieron tisuja ja ronklaan pillua sormilla niin että se alkaa märkimään ketä tarkoittaa sitä että voin panemaan sitä aluksi arasti tunnustelen ja koitan lukea naisen kiimaa ja kiihdytän sen mukaan yleensä lopuksi pamputan jo ihan täysiä (naiset tykkää rajuista otteista ja siitä että niitä käännellää paljon sen olen oppinut)

Vierailija
7/7 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma hoidetaan vaimon haluamalla kaavalla kahdesti vuodessa ja muuten annan olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä