Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20155)
Muistatkos, kun 40v. oli yök.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki karvaperseet, tÀmÀ on kaipausketju!
Kaipaan erĂ€stĂ€ miestĂ€, jolla oli tapana ajaa/siistiĂ€ alakerrasta karvat đ
Vierailija kirjoitti:
Muistatkos, kun 40v. oli yök.
Muistan, nyt se on nam, hot đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ole vielÀ ollut naisen kanssa irl* vÀhÀn hullua kun miettii, ettÀ onhan tÀssÀ ollut aikaa
Ei siinÀ ole mitÀÀn hullua.
Minusta nykyaika on kamala kun jotkut 10-12 vuotiaat kÀyttÀÀ ja myy huumeita. Ovat jo kokeneet kaiken mahdollisen. Kiva ettÀ joku edes ei kiirehdi kaikkea.
Miten nĂ€mĂ€ kaksi ovat verrattavissa? Naisena naisen kanssa oleminen ja huumekokeilut? Tai oikeastaan kyllĂ€hĂ€n ne on đđ„°đ
MitÀs me viime vuonna laulettiin?
Suukkkonen yöksi, olet ajatuksissani
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kasvaa ihan törkeesti vaikka oon nainen. Se on jo rivolla tasolla.
Sulla on vaan hyvÀ verenkierto. Mulle tuli hermovaurion aiheuttama verenkierto ongelma jalkoihin ja karvat lakkas kasvamasta samantien jalkoihin. Nilkoissa on vaan enÀÀ pari karvaa.
Tai sitten vaan hirsutismi.
Nuku hyvin kaivattu mies siellÀ etÀÀllÀ x x .
HyvÀ, etten nÀe sinua pitkÀÀn aikaan. Se olisikin kidutusta, koska hÀdin tuskin saan katsoa sinua. Halata haluaisin omakseni otettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kasvaa ihan törkeesti vaikka oon nainen. Se on jo rivolla tasolla.
Sulla on vaan hyvÀ verenkierto. Mulle tuli hermovaurion aiheuttama verenkierto ongelma jalkoihin ja karvat lakkas kasvamasta samantien jalkoihin. Nilkoissa on vaan enÀÀ pari karvaa.
Tai sitten vaan hirsutismi.
Ei ole pcos, eikÀ hirsutismi. Leuassa vain muutama karva ja miniviiksikarvoja, ei pehkoa. Menkat normaalit.
tervetuloa tikkuvarastoon kaivattuni
Todellakin haluaisin halailua ja pussailua.
Vierailija kirjoitti:
Mun ÀÀni vĂ€risi ja siinĂ€ oli lempeĂ€ kaiku, kun perjantai-iltapĂ€ivĂ€nĂ€ morotin hĂ€ntĂ€. đ€©
Se katse, kun kÀÀnnyit muhun pĂ€in đ sulla oli kyllĂ€ pehmeĂ€mpi ÀÀni kuin joskus aiemmin
Nii ett tikuista voi ihan hyvin tehdÀ asiaa.
ĂitĂ€ sulle nainen. Olet rakas mulle, vaikka sua en saanutkaan. Asiat menivĂ€t oikein. Sun onni on muualla kuin mun vieressĂ€. Itse etsin vielĂ€ omaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ÀÀni vĂ€risi ja siinĂ€ oli lempeĂ€ kaiku, kun perjantai-iltapĂ€ivĂ€nĂ€ morotin hĂ€ntĂ€. đ€©
Se katse, kun kÀÀnnyit muhun pĂ€in đ sulla oli kyllĂ€ pehmeĂ€mpi ÀÀni kuin joskus aiemmin
Oli n>m
Vierailija kirjoitti:
tervetuloa tikkuvarastoon kaivattuni
VedetÀÀnkö pitkÀÀ tikkua? Voittaja saa pusun.
TÀhÀn vÀliin aitoa kaipausta.
"Tapiolle" đ