Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (19589)
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä kestä Erkkikään.
Se lähti just nukkuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kerrot missä oot -> 🤣/😘
Niin tuun antaa sulle piiskaa.
Tuu vaan, kotona oon. Vai pitäiskö nähdä huomenna siellä, niin voit siellä antaa piiskaa 🤣😘
Neiti tuo ahter- anteeksi asteroidinsa tänne 😘
Heti huomenna 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu vaan, kotona oon. Vai pitäiskö nähdä huomenna siellä, niin voit siellä antaa piiskaa 🤣😘
Heti huomenna 😘
Huominen ei käy 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti huomenna 😘
Huominen ei käy 😘
No sit kun sopii 😘
Olen nainen valmis tekemään aloitteen heti jos sun tilanteet muuttuu. Jos ei muuta niin nautitaan edes näiden vuosikymmenten edestä. Voin vaan kuvitella mikä räjähdys kun ollaan pitkitetty huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti huomenna 😘
Huominen ei käy 😘
No sit kun sopii 😘
Ei sovi 😘
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän sanoo, että vastoin kaikkia järjen lakeja ja sääntöjä, sun kanssa mä voin olla rohkea tässä ja tänäänkin. Siksi kerroin sinulle.Mutta kun katson sinuun, huomaan että sä tärisetkin. Ja muhun sattuu, koska en tiedä voinko luottaa itseeni enkä halua, että aiheutan sulle mitään pahaa tällä sydämen tyngälläni, joka on sattumoisin tulessa. Joten mä vaikenen, ja se tuntuu siltä että tukehdun.Mutta jos se auttaa sua, niin pidätän henkeäni vaikka loppuun saakka. Toivon vain niin paljon, että tietäisin edes aavistuksen siitä mitä ajattelet. Niin se olisi helpompaa. Voisin haudata tuhkaan pienen sydämeni ja keskittyä siihen mikä meidät yhteen toi. En vaan enää sydämessäni todella usko, että tämä tapa vie meitä perille. Vaikka tiedän että osaat reitin sinne hyvin, luulen että meillä on pitempi matka kuljettavana ja haluaisin kantaa sinut sinne kuin pienen rakkaan linnun. Rakkauteni sinuun avasi minulle todellisen rakkauden merk
Tuli itku, kun kirjotat niin kauniisti. 🥹 Toivottavasti löydätte toisenne. 🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti huomenna 😘
Huominen ei käy 😘
No sit kun sopii 😘
Ei sovi 😘
Hyvä koska se en ollut minä 😘
Sun ig kuva vihje mulle?