Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajaudun aina samaan limboon?
Koska pidÀt musta vaikka vihaajat yrittÀÀ muuta vÀittÀÀ.
YleensÀ on niin, ettÀ jos kaksi henkilöÀ tykkÀÀvÀt toisistaan, he koettavat lÀhestyÀ tavalla tai toisella, ja jos kumpikaan ei onnistu, otetaan kÀyttöön kolmas ja neljÀs. Omat keinoni ovat vÀhissÀ. HÀnen en ole havainnut lÀhestyvÀn, joten on syytÀ kyseenalaistaa, onko haluakaan.
NÀin luuli erÀs sotkemalla kaikki miesasiani. HÀn ei ole ikinÀ mikÀÀn vaihtoehto.
Miten luuli? Tuossa on aika monta mahdollisuutta, johon viitataan.
Olen kivikovana sulle rakas nainen. Kun / jos nÀhdÀÀn ja edetÀÀn saat kÀyttÀÀ mua miten haluat.
TÀÀllÀ jotkut viisaat neuvovat kÀyttÀmÀÀn omaa apua, kun kaipaa lÀheisyyttÀ. Seksuaalisen himon hetkellinen tyynnyttÀminen ei ole lÀhellekÀÀn sama asia kuin kahden ihmisen vÀlinen hellyys. ItseÀ ei voi halata, itselle on paha supatella somia. Itseen ei voi kietoutua, kukaan ei lÀmmitÀ. Kaikkinaissymbioosi syntyy vain kahden toisiaan rakastavan vÀlille. SitÀ kaipaan ja sinua. Sinua ihan eniten.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaipaus kaipaajalle kuin soutu Saariolle?
Proffa vertasi extremeÀ harrastavia huumeaddikteihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SitÀ juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ takia?
Minun itseni takia. Et voi vaikuttaa minun valintoihini.
Miksi haluaisin ihmisen, joka on ilkeÀ ja paha minua kohtaan?
No nÀköjÀÀn haluat. ViesteistÀ pÀÀtellen taas. Sun tÀytyy ihan itse vastata itselles tuohon kysymykseen. SiitÀ se lÀhtee. Jos sulla on minkÀÀnlaista itsekunnioitusta niin pÀÀset kyllÀ irti. VÀhÀn vaan huonolta nyt vaikuttaa.
"ViesteistÀ pÀÀtellen", kenet kuvittelit tunnistavasi? Itse huomaan, ettÀ vÀlillÀ sanon jotain ja sitten hetken pÀÀstÀ perÀÀn tulee viestejÀ, jotka "sopivat" ikÀÀnkuin jatkeeksi, aivan muilta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olen kivikovana sulle rakas nainen. Kun / jos nÀhdÀÀn ja edetÀÀn saat kÀyttÀÀ mua miten haluat.
Kiitti. Lattiat pitÀis pestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitÀköhÀn se sanois mun kaipailu-urasta? sivusta
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ jotkut viisaat neuvovat kÀyttÀmÀÀn omaa apua, kun kaipaa lÀheisyyttÀ. Seksuaalisen himon hetkellinen tyynnyttÀminen ei ole lÀhellekÀÀn sama asia kuin kahden ihmisen vÀlinen hellyys. ItseÀ ei voi halata, itselle on paha supatella somia. Itseen ei voi kietoutua, kukaan ei lÀmmitÀ. Kaikkinaissymbioosi syntyy vain kahden toisiaan rakastavan vÀlille. SitÀ kaipaan ja sinua. Sinua ihan eniten.
Aika harvoin miehet mitÀÀn halailee, lÀmmittÀÀ tai supattelee somia. EikÀ ne oikeen vÀlitÀ kietoutumisestakaan. HyvÀllÀ tuurilla saat kerran viikossa nopean halin ja muuten ne kÀskee sun laittaa lisÀÀ vaatetta, jos palelee.
Mukavaa aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀnlainen yritys viestiÀ on huono vaikka olisi vain kahden vÀlillÀ. TekstillÀ tulee vÀÀrinkÀsityksiÀ joka tapauksessa. Ei ihmiset ole tehty tÀhÀn.
On tÀmÀ aikamoista arvailua ja hakuammuntaa, kun ei ole edes ns vÀlikÀsiÀ. Lupaan kyllÀ tulla jotenkin vastaan, kun vihdoin nÀhdÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ takia?
No nÀköjÀÀn haluat. ViesteistÀ pÀÀtellen taas. Sun tÀytyy ihan itse vastata itselles tuohon kysymykseen. SiitÀ se lÀhtee. Jos sulla on minkÀÀnlaista itsekunnioitusta niin pÀÀset kyllÀ irti. VÀhÀn vaan huonolta nyt vaikuttaa.
"ViesteistÀ pÀÀtellen", kenet kuvittelit tunnistavasi? Itse huomaan, ettÀ vÀlillÀ sanon jotain ja sitten hetken pÀÀstÀ perÀÀn tulee viestejÀ, jotka "sopivat" ikÀÀnkuin jatkeeksi, aivan muilta. Sivusta
Aloituksen laittaja ja ilkeĂ€ks haukkuja oli sama. ĂlĂ€ kaiva eilisen likapyykkiĂ€ sivusta jos et tiedĂ€ mitkĂ€ (vaatteet) on kenenkin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaja mussukkani haista paska
đđ
Vierailija kirjoitti:
En halua mitenkÀÀn. Sulla on tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ takia?
Aloituksen la
Tuohan kÀy ilmi tÀstÀ keskustelustakin sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on niin julmaa ja tuhlasin tÀhÀn yli vuoden. EhkÀ tuonpuoleisessa kaikki sitten paljastuu...
Vuosi on lyhyt aika.
Nuoruuteni on minulle arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ takia?
Aloituksen la
"Eilisen likapyykkiÀ" :D kauhee mikÀ draama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaja mussukkani haista paska
đđ
Luulit vÀÀrin. Sivusta
Samoin haluan hÀntÀ tod paljon, huh. Saataispa edettyÀ.