Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (19095)
Ta-daa, minä täällä! Tutulle hemmolle hyvää yötä. Kuvittelen nyt leikisti, että hän olisi täällä ketjussa ja lukisi tämän. Ei muuta tällä erää .😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mä oon joku Barbie sun mielestä?
Kannattaa ottaa randojen (saati vähemmän randojen, hupinsa kullakin) jutut kuin tulisi toiselta. :P
Ei ollu kenellekään palsta-asukille.
se rando
Sehän sopii kun ei tuo kommenttikaan ollut sinulle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen kemian nyt huomaa kahden ihmisen välillä katseista. Eikä kyse ole mistään kassahenkilön moikkaamisesta ja vilkaisusta samalla silmiin.
Monet myös kuvittelee sen yksipuolisesti. Oon ollu monesti sillä yllättyneellä puolella, kun itsellä ollut käynyt kiinnostus mielen vieressäkään.
No ei varmasti kuvittele. Sen molemminpuolisen kiinnostuksen kyllä huomaa ja erottaa normaalista kanssakäymisestä.
Poislukien nyt jotkut hullut ja stalkkerit. Ehkä sun perässäsi on ollut noita hulluja.
Näin sut kerran näyssä, oli ihana kokemus. Oot viime aikoina tullut usein ajatuksiini. Oli se vaan ihanaa sut aikoinaan kohdata. Sulle, jonka kans katsottiin linnunpesää ikkunan takaa ja näin vaan sut. Hyvää yötä.
Halein suukoin hyvää yötä naiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle. Huomiseen.
Hyvät yöt sulle. Sä mun elämässä olisi kaikkein maistuvin lisä.