Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19110)
Alapeukuttaja mussukkani haista paska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀhÀn sen kemian nyt huomaa kahden ihmisen vÀlillÀ katseista. EikÀ kyse ole mistÀÀn kassahenkilön moikkaamisesta ja vilkaisusta samalla silmiin.
Monet myös kuvittelee sen yksipuolisesti. Oon ollu monesti sillÀ yllÀttyneellÀ puolella, kun itsellÀ ollut kÀynyt kiinnostus mielen vieressÀkÀÀn.
No ei varmasti kuvittele. Sen molemminpuolisen kiinnostuksen kyllÀ huomaa ja erottaa normaalista kanssakÀymisestÀ.
Poislukien nyt jotkut hullut ja stalkkerit. EhkÀ sun perÀssÀsi on ollut noita hulluja.
Ei ne mitÀÀn hulluja ole olleet, erehtyneitÀ vain. Jos sulla itsellÀ ei ole ollut sitkeitÀ ihailijoita niin turhaan sÀ tÀÀllÀ neuvot muita edes. ;)
Koko ketjuhan on ollu kautta aikojen tÀynnÀ ihmisiÀ jotka on olleet tÀÀllÀ nimenomaan siksi kun erehtyneet luulemaan tunteita toisellekin. Ne omat tuntee sotkee asioiden tulkintaa. Niin nÀmÀ minunkin ihailijat on tosissaan luulleet ettÀ kaverillisuus tai jopa ihan peruskohteliaisuus on ollut merkki suurista tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Aitoa rakkautta vaan.
Aito tunne
Lahjomaton lihas
Tuo paljepilviÀ hipova
TÀynnÀ unosia unohtumattomia
Ei pÀivÀÀkÀÀn, ettenkö viestiÀ veisaisi
SillÀ sinne mahtuu
Timanttien titaaninen tila-avaruus
Koti: Lyyrinen tarha
Rooli: Tunteiden tulkki
PÀivÀ: 18/10
Huomioâââââ
Agroâ
Nopeusââ
Kiukkuâââ
~ Sanamiekkatanssissa miellyttÀjÀ.
â€ïžYumiâ€ïž
Stalkkerille:
etsi muuta tÀytettÀ elÀmÀÀsi kuin pakkomielteesi yoiswni hmisen vahtimiseen ja yritykseen kiusaamista. Sun tekimiset ja mielipiteet eivÀt voisi vÀhempÀÀ kiinnostaa.
Ainoa viesti sulle on "painu helvettiin ja hakeudu hoitoon!".
Vierailija kirjoitti:
Stalkkerille:
etsi muuta tÀytettÀ elÀmÀÀsi kuin pakkomielteesi yoiswni hmisen vahtimiseen ja yritykseen kiusaamista. Sun tekimiset ja mielipiteet eivÀt voisi vÀhempÀÀ kiinnostaa.
Ainoa viesti sulle on "painu helvettiin ja hakeudu hoitoon!".
*toisen ihmisen
Onko kaipaus kaipaajalle kuin soutu Saariolle?
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀn susta todella. Paljon.
Samoin tykÀstynyt, sanokoot muut mitÀ vaan.
Taas aurinko nousee, olet virtaa ja voimaa
Olit unessa luonain, sait mut rakastumaan
Saan siipiini tuulen, nojaan taas lujaan muuriin
Saan vettÀ mun juuriin, olen janoinen puu.
Olet kosteaa multaa, olet valkoista kultaa
Olet taivaani maassa, minut ehjÀksi teet
Ja jos aavoilla tuulee, olet purje mun laivaan
Olet enkeli taivaan, sua saan rakastaa.
ĂlĂ€ nyt sitĂ€ ikĂ€eroo mieti...
Edelleen tÀÀllÀ talvipesÀssÀ kylÀn perukoilla kevÀttÀ odottaen. Joskus havahdun kyllÀ kurkistelemaan ulkomaailmaa, ettÀ milloin voisi lÀhteÀ liikkeelle.