Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19095)
Ta-daa, minĂ€ tÀÀllĂ€! Tutulle hemmolle hyvÀÀ yötĂ€. Kuvittelen nyt leikisti, ettĂ€ hĂ€n olisi tÀÀllĂ€ ketjussa ja lukisi tĂ€mĂ€n. Ei muuta tĂ€llĂ€ erÀÀ .đ
Kotona ja töissÀ, töissÀ ja kotona.
Hyvvee yötÀ. Nukkukee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mÀ oon joku Barbie sun mielestÀ?
Kannattaa ottaa randojen (saati vÀhemmÀn randojen, hupinsa kullakin) jutut kuin tulisi toiselta. :P
Ei ollu kenellekÀÀn palsta-asukille.
se rando
SehÀn sopii kun ei tuo kommenttikaan ollut sinulle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀhÀn sen kemian nyt huomaa kahden ihmisen vÀlillÀ katseista. EikÀ kyse ole mistÀÀn kassahenkilön moikkaamisesta ja vilkaisusta samalla silmiin.
Monet myös kuvittelee sen yksipuolisesti. Oon ollu monesti sillÀ yllÀttyneellÀ puolella, kun itsellÀ ollut kÀynyt kiinnostus mielen vieressÀkÀÀn.
No ei varmasti kuvittele. Sen molemminpuolisen kiinnostuksen kyllÀ huomaa ja erottaa normaalista kanssakÀymisestÀ.
Poislukien nyt jotkut hullut ja stalkkerit. EhkÀ sun perÀssÀsi on ollut noita hulluja.
NÀin sut kerran nÀyssÀ, oli ihana kokemus. Oot viime aikoina tullut usein ajatuksiini. Oli se vaan ihanaa sut aikoinaan kohdata. Sulle, jonka kans katsottiin linnunpesÀÀ ikkunan takaa ja nÀin vaan sut. HyvÀÀ yötÀ.
Halein suukoin hyvÀÀ yötÀ naiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle. Huomiseen.
HyvÀt yöt sulle. SÀ mun elÀmÀssÀ olisi kaikkein maistuvin lisÀ.