Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kodittomien ei voisi antaa nukkua asemilla?

Vierailija
19.12.2025 |

Mitä hyötyä  ajaa ulos kosteaan jne.?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eliittiä häiritsee sellaisten ikävien asioiden näkeminen. Täällä maassa asuu itsekkäitä paskakasoja liikaa, joilta ei empatiaa heru heikommille.

Vierailija
2/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö oikeasti. Miksi eivät saisi sitten nukkua sinun rappukäytävässä tai kuistilla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemat on tarkoitettu läpikulkuun ja niiden liikkeissä kuluttamiseen ei-tukia-saaville henkilöille. Tukia saaville on joutomaat, minne voivat mennä viettämään vapaa-aikaansa. Tuloja saavilla ei sellaistakaan elitististä luksusta ei ole.

Vierailija
4/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopottelevat ja kusevat nurkkiin. Pitkät on oikea paikka.

Vierailija
5/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yömajoja kodittomille, sinne päästäkseen tietääkseni pitää olla selvin päin, kun eivät halua tappeluja ja riehumista.

Tuo voi rajoittaa joillakin.

Vierailija
6/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta voi nukkua vaikka rappukäytävässä. Portaiden alle mahtuu.

Vierailija
7/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Varsinkin kellarikerroksessa olisi rutkasti tilaa, joku saisi mennä vaikka mun häkkivarastoonkin halutessaan.

Vierailija
8/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun Kalliossa tätä näki välillä. Itse annoin kerran asuntoni asunnottoman käyttöön, kun olin poissa kolme kuukautta. Tunsin ihmisen jollain lailla, hyvin meni.

Vierailija
9/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he ovat kodittomia suomessa? Ovatko disrespectanneet kotejaan ja muita ilmaisia etujaan, kuten sosiaaliturvaa?

Vierailija
10/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne humalikot ja huumeiden käyttäjät sitten mukamas hyötyy siitä ????????? Eihän se ole mikään asuinpaikka ! Se kuuluu vain niiden oikeille käyttäjille, ei millekään nollille humalikoille ja huumeiden käyttäjille !!!!!!! Sitte ne jättää kaikki paikat aina likaiseksi. Eivät siivoa omia jälkiään. Se ei myöskään ole mikään lepokoti eikä NS hotelli. Sinne ei saa tulla just noi nolot narsisti nalkuttamaan mitään. Pois vain !!!!! Eihän sinne sitten uskalla kukaan mennä, eniten lapset !!!!! 

Vierailija
11/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa tuota rappukäytävissä nukkumista tuli harrastettua :-)

Treella oppi nopeasti tuntemaan mitkä alaovet sai puukolla vennattua auki ja missä oli hyviä paikkoja ylimmässä tai alimmassa kellarikerroksessa nukkua kaikessa rauhassa väsymystään ja humalaansa.

Oli mulla mahkut nukkua kavereidenkin kämpissä mutta kun väsy yllätti yöllä mitä sitä turhaan lähti rahattomana talsimaan jonnekin syrjäkylille kavereita häiritsemään.

En sotkenut paikkoja ja mulla oli pieni kannellinen tuhkis taskussa jonne karistin ja tumppasin röökini.

Vierailija
12/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnottomille on yömajoja, ei ole tarpeen nukkua asemalla tai kauppakeskuksessa. Vastaavasti voisi kysyä, miksi yömajassa ei saisi olla bändiharjoituksia yöllä, kun ei muutakaan tilaa ole.

Vierailija
13/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko sä olla siellä siivoojana ja päästä niitä kusi/paska/veri/yrjö-sotkuja siivoamaan 12€/h? Lisänä tietysti kaikki roskat, kaljatölkit, viinapullot, räkärätit, lasinsirut, syljetyt nuuskapussit ja huumeneulat veritolloineen.

t. kauppakeskus-siivooja

Vierailija
14/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät osaa käyttäytyä. Narkkaavat, ryyppäävät, varastelevat, pahoinpitelevät ja häiritsevät kaikin tavoin muita ihmisiä. Suomessa ei vielä ole sympaattisia, pörröisiä kodittomia,  jotka ovat kodittomia sitä ilman omaa ansiotaan. Kiitos hallituksen, telttakansaa voi tosin ruveta tulemaan hyvinkin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä