Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (18675)

Vierailija
18601/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotenkin sanojen ja kuvittelun assosiatiatiivinen kauneus pitÀÀ mun psyykeen hyvÀssÀ kunnossa. TykkÀsin jo koulussa sananselitystehtÀvistÀ kokeissa. MitÀ mutkikkaampi termi, sitÀ pidempi vastaukseni oli.

Vierailija
18602/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinkÀ takia?

Minun itseni takia. Et voi vaikuttaa minun valintoihini.

Miksi haluaisin ihmisen, joka on ilkeÀ ja paha minua kohtaan?

MitÀ sitten valitat tÀÀllÀ?

Puran kipuani.

ItsesÀÀli ei oikein imartele ketÀÀn.

Me ollaankin tultu tĂ€nne hakemaan imartelua tuntemattomilta. 😀 Sivusta

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18603/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hetki vielĂ€, kultamuru 💚. 

Vierailija
18604/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KylmĂ€, julma, sydĂ€metön, ilkeĂ€, paha, paholainen? VielĂ€kö keksit lisÀÀ ja roikut silti. đŸ€Ż

Vierailija
18605/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ohi meni. EikĂ€ kannata ruikuttaa jollain palstalla, jos ei kestĂ€ kommentteja đŸ€Š

Vain kylmÀ ja sydÀmetön vastaa, kuten sinÀ mulle vastasit. Lyötyjen lyöjÀt ovat paholaisesta seuraavia.

Itse niin kauniisti kirjoittelet? No, et. Katso peiliin, sieltÀ katsoo takaisin ongelmien aiheuttaja. Ja tolla katkeruudella, sun sydÀn on jo mÀtÀ.

Vierailija
18606/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hyvÀltÀ olla nolla.

Jos siltÀ tuntuu, olet ihan itse itsesi nollanut.

Persoonan great reset! :D

Laita sivusta. En ole resetoimassa persoonaani eikÀ olotila ole kovin huvittunut. t. Ap

Vierailija
18607/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku tarviis tasaavaa lÀÀkitystÀ tÀÀllÀ nÀköjÀÀn. Kiitos heihei. Meen 10minuutin tauolle, palaan 2h kuluttua.

Vierailija
18608/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinkÀ takia?

Minun itseni takia. Et voi vaikuttaa minun valintoihini.

Miksi haluaisin ihmisen, joka on ilkeÀ ja paha minua kohtaan?

MitÀ sitten valitat tÀÀllÀ?

Puran kipuani.

ItsesÀÀli ei oikein imartele ketÀÀn.

Me ollaankin tultu tĂ€nne hakemaan imartelua tuntemattomilta. 😀 Sivusta

Ootko vĂ€hĂ€ hölmö? Tietty oot. 😁 Sivusta 

Vierailija
18609/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pian 🍑😋

Vierailija
18610/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KylmĂ€, julma, sydĂ€metön, ilkeĂ€, paha, paholainen? VielĂ€kö keksit lisÀÀ ja roikut silti. đŸ€Ż

TÀÀ alkaa olla jo koomista đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Vierailija
18611/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuolle pitÀis laittaa ketipinoria 200mg menemÀÀn joka pÀivÀ. Tai hevosten rauhoitusaineita. Sais pÀÀn nuokkumaan.

Vierailija
18612/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miehet ovat unen kaltaisia - eivÀt koskaan sellaisia kuin toivoisit.

Vierailija
18613/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÀn on haukkunut minua vuosikausia milloin miksikin. En listaa niitÀ tÀhÀn. Mainitsemillesi attribuuteille on vastinetta mm. eilisillalta. Haluatko, ettÀ listaan viestit tÀhÀn? On eri asia haukkua haukkumisen iloista kuin sanoa, mitÀ tai millaista jokin toiminta on tai miltÀ se nÀyttÀÀ. Jos toimii ilkeÀsti, se on ilkeÀÀ, vaikka kuinka yrittÀisi kÀÀntÀÀ mustaa valkoiseksi.

Vierailija
18614/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi meni. EikĂ€ kannata ruikuttaa jollain palstalla, jos ei kestĂ€ kommentteja đŸ€Š

Vain kylmÀ ja sydÀmetön vastaa, kuten sinÀ mulle vastasit. Lyötyjen lyöjÀt ovat paholaisesta seuraavia.

Itse niin kauniisti kirjoittelet? No, et. Katso peiliin, sieltÀ katsoo takaisin ongelmien aiheuttaja. Ja tolla katkeruudella, sun sydÀn on jo mÀtÀ.

Se, ettÀ laittaa toiminnalle nimen, ei tee kenestÀkÀÀn ilkeÀÀ. Jos sanon purkavani kipuani, yleensÀ siihen ei reagoida kylmÀsti ja ikÀvÀsti, kuten vastaaja teki. Jos ei edes nÀe sitÀ, miten toisen kohtaa, on aika kyttyrÀssÀ itsensÀ kanssa. SydÀmeni ei ole mÀtÀ, se on vain hajalle tallottu.

Vierailija
18615/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÀn on haukkunut minua vuosikausia milloin miksikin. En listaa niitÀ tÀhÀn. Mainitsemillesi attribuuteille on vastinetta mm. eilisillalta. Haluatko, ettÀ listaan viestit tÀhÀn? On eri asia haukkua haukkumisen iloista kuin sanoa, mitÀ tai millaista jokin toiminta on tai miltÀ se nÀyttÀÀ. Jos toimii ilkeÀsti, se on ilkeÀÀ, vaikka kuinka yrittÀisi kÀÀntÀÀ mustaa valkoiseksi.

Listaa ihmeessÀ, kiinnostaa.

-sivusta

Vierailija
18616/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haukkuja saa haukkua mielin mÀÀrin ja vuosikausia, mutta jos haukkujaa sanoi ilkeÀksi, siitÀ haukkuja loukkaantuu ja kÀÀntÀÀ homman niin, ettÀ minÀ olen ilkeÀ. Upeaa.

Vierailija
18617/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikka minne paratiisiin matkustaisin, sinÀ pysyt mukana. Voitaisiin selvittÀÀ tÀmÀ mess.

Vierailija
18618/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lÀssytÀt tÀtÀ kaipausketjussa? KÀsittÀmÀttömÀn huomiohakuista horinaa! Ai koska sÀ voit, sinÀ ylimielinen lapsi aikuinen!

Vierailija
18619/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Naisen ja melonin lÀpi on yhtÀ vaikea nÀhdÀ." - Espanjalainen sananlasku

Vierailija
18620/18675 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolle pitÀis laittaa ketipinoria 200mg menemÀÀn joka pÀivÀ. Tai hevosten rauhoitusaineita. Sais pÀÀn nuokkumaan.

KyllÀ se nukkuu jo nytkin. Onnistuit tavoitteessasi. Musertaminen on taitolaji.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ viisi seitsemÀn