Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18675)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ takia?
Minun itseni takia. Et voi vaikuttaa minun valintoihini.
Miksi haluaisin ihmisen, joka on ilkeÀ ja paha minua kohtaan?
MitÀ sitten valitat tÀÀllÀ?
Puran kipuani.
ItsesÀÀli ei oikein imartele ketÀÀn.
Me ollaankin tultu tĂ€nne hakemaan imartelua tuntemattomilta. đ Sivusta
Hetki vielĂ€, kultamuru đ.
KylmĂ€, julma, sydĂ€metön, ilkeĂ€, paha, paholainen? VielĂ€kö keksit lisÀÀ ja roikut silti. đ€Ż
Ohi meni. EikĂ€ kannata ruikuttaa jollain palstalla, jos ei kestĂ€ kommentteja đ€Š
Vain kylmÀ ja sydÀmetön vastaa, kuten sinÀ mulle vastasit. Lyötyjen lyöjÀt ovat paholaisesta seuraavia.
Itse niin kauniisti kirjoittelet? No, et. Katso peiliin, sieltÀ katsoo takaisin ongelmien aiheuttaja. Ja tolla katkeruudella, sun sydÀn on jo mÀtÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hyvÀltÀ olla nolla.
Jos siltÀ tuntuu, olet ihan itse itsesi nollanut.
Persoonan great reset! :D
Laita sivusta. En ole resetoimassa persoonaani eikÀ olotila ole kovin huvittunut. t. Ap
Joku tarviis tasaavaa lÀÀkitystÀ tÀÀllÀ nÀköjÀÀn. Kiitos heihei. Meen 10minuutin tauolle, palaan 2h kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ takia?
Minun itseni takia. Et voi vaikuttaa minun valintoihini.
Miksi haluaisin ihmisen, joka on ilkeÀ ja paha minua kohtaan?
MitÀ sitten valitat tÀÀllÀ?
Puran kipuani.
ItsesÀÀli ei oikein imartele ketÀÀn.
Me ollaankin tultu tĂ€nne hakemaan imartelua tuntemattomilta. đ Sivusta
Ootko vĂ€hĂ€ hölmö? Tietty oot. đ Sivusta
Vierailija kirjoitti:
KylmĂ€, julma, sydĂ€metön, ilkeĂ€, paha, paholainen? VielĂ€kö keksit lisÀÀ ja roikut silti. đ€Ż
TÀÀ alkaa olla jo koomista đ€Łđ€Łđ€Ł
Tuolle pitÀis laittaa ketipinoria 200mg menemÀÀn joka pÀivÀ. Tai hevosten rauhoitusaineita. Sais pÀÀn nuokkumaan.
Miehet ovat unen kaltaisia - eivÀt koskaan sellaisia kuin toivoisit.
Vierailija kirjoitti:
HÀn on haukkunut minua vuosikausia milloin miksikin. En listaa niitÀ tÀhÀn. Mainitsemillesi attribuuteille on vastinetta mm. eilisillalta. Haluatko, ettÀ listaan viestit tÀhÀn? On eri asia haukkua haukkumisen iloista kuin sanoa, mitÀ tai millaista jokin toiminta on tai miltÀ se nÀyttÀÀ. Jos toimii ilkeÀsti, se on ilkeÀÀ, vaikka kuinka yrittÀisi kÀÀntÀÀ mustaa valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ohi meni. EikĂ€ kannata ruikuttaa jollain palstalla, jos ei kestĂ€ kommentteja đ€Š
Vain kylmÀ ja sydÀmetön vastaa, kuten sinÀ mulle vastasit. Lyötyjen lyöjÀt ovat paholaisesta seuraavia.
Itse niin kauniisti kirjoittelet? No, et. Katso peiliin, sieltÀ katsoo takaisin ongelmien aiheuttaja. Ja tolla katkeruudella, sun sydÀn on jo mÀtÀ.
Se, ettÀ laittaa toiminnalle nimen, ei tee kenestÀkÀÀn ilkeÀÀ. Jos sanon purkavani kipuani, yleensÀ siihen ei reagoida kylmÀsti ja ikÀvÀsti, kuten vastaaja teki. Jos ei edes nÀe sitÀ, miten toisen kohtaa, on aika kyttyrÀssÀ itsensÀ kanssa. SydÀmeni ei ole mÀtÀ, se on vain hajalle tallottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀn on haukkunut minua vuosikausia milloin miksikin. En listaa niitÀ tÀhÀn. Mainitsemillesi attribuuteille on vastinetta mm. eilisillalta. Haluatko, ettÀ listaan viestit tÀhÀn? On eri asia haukkua haukkumisen iloista kuin sanoa, mitÀ tai millaista jokin toiminta on tai miltÀ se nÀyttÀÀ. Jos toimii ilkeÀsti, se on ilkeÀÀ, vaikka kuinka yrittÀisi kÀÀntÀÀ mustaa valkoiseksi.
Listaa ihmeessÀ, kiinnostaa.
-sivusta
Haukkuja saa haukkua mielin mÀÀrin ja vuosikausia, mutta jos haukkujaa sanoi ilkeÀksi, siitÀ haukkuja loukkaantuu ja kÀÀntÀÀ homman niin, ettÀ minÀ olen ilkeÀ. Upeaa.
Vaikka minne paratiisiin matkustaisin, sinÀ pysyt mukana. Voitaisiin selvittÀÀ tÀmÀ mess.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lÀssytÀt tÀtÀ kaipausketjussa? KÀsittÀmÀttömÀn huomiohakuista horinaa! Ai koska sÀ voit, sinÀ ylimielinen lapsi aikuinen!
"Naisen ja melonin lÀpi on yhtÀ vaikea nÀhdÀ." - Espanjalainen sananlasku
Vierailija kirjoitti:
Tuolle pitÀis laittaa ketipinoria 200mg menemÀÀn joka pÀivÀ. Tai hevosten rauhoitusaineita. Sais pÀÀn nuokkumaan.
KyllÀ se nukkuu jo nytkin. Onnistuit tavoitteessasi. Musertaminen on taitolaji.
Jotenkin sanojen ja kuvittelun assosiatiatiivinen kauneus pitÀÀ mun psyykeen hyvÀssÀ kunnossa. TykkÀsin jo koulussa sananselitystehtÀvistÀ kokeissa. MitÀ mutkikkaampi termi, sitÀ pidempi vastaukseni oli.