Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18435)
No sitten olen hÀirikön hÀirikkö ja se on oikea elÀmÀni. JÀtÀ meidÀt hÀiritsemÀÀn toisiamme. Ei kuulu sulle.
HyvÀÀ yötÀ lounaaseen naiselle, toivon siulla olleen kivan pÀivÀn.
Vierailija kirjoitti:
Olet melkoinen tonttu. Ihmettelen ettÀ vielÀkin kaipaan.
đ§đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit taas paikalla tÀnÀÀn, J. Mut sulta ei kuulu sanaakaan. Ilmeisesti oon meistÀ ainoa, joka kaipaa
MisÀ mÀ olin?
Wa:ssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhun ei mies koskis pitkĂ€llĂ€ tikullakaan. Siks inhoon upeita naisia ja mustamaalaan niitĂ€ anonyymipalstalla đđđ kerran virvelillĂ€ koski, sekin oli vahinko, koukku vaan viskatessa virveliĂ€ jĂ€i sieraimeen kiinni!
Olet oikeassa, olen tÀysin peruna. PyydÀn anteeksi, ettÀ vitsailin sun somehaaremista, apeista ja fb meseilyistÀ!
Saat anteeksi. Anteeks kun sanoin sinua rumaksi ja nunnaksi, ja yllÀ olevaa viestiÀ pyydÀn myös anteeksi!
KyllÀ mua voi melkein nunnaksi kutsua. Viime aikoina olen tosin antanut yhden henkilön kÀpÀlöidÀ itseÀni, mutta munaan en ole ainakaan vielÀ koskenut. Ja saatan ollakin joidenkin mielestÀ ruma!
Miks hÀn rakastaa mua edelleen vaik oon ollu tyly ja ÀrsyttÀvÀ ja ilkeÀ ja todella miten sen nyt sanois
Vierailija kirjoitti:
No sitten olen hÀirikön hÀirikkö ja se on oikea elÀmÀni. JÀtÀ meidÀt hÀiritsemÀÀn toisiamme. Ei kuulu sulle.
đ€Š
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tietÀÀ, ettÀ ihminen on paha? EtukÀteen ei mistÀÀn.
Jotkut nÀkee ihmisten persoonista jo. Aina ei voi silti tietÀÀ onko vaarassa tai onko ihminen tekemÀssÀ tulevassa pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitani: anteeksi, ettÀ menetin luottamukseni suhun.
MinÀ en edes alkanut luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olit taas paikalla tÀnÀÀn, J. Mut sulta ei kuulu sanaakaan. Ilmeisesti oon meistÀ ainoa, joka kaipaa
Kaipaan enemmÀn kuin kukaan koskaan, mutta tÀmÀ kaikki rikkoo mut.
t. J
Onko jalkaterÀt lÀmpimÀt?
Vierailija kirjoitti:
Milloin me nÀhdÀÀn ja puhutaan? :(
Heti kun haluat ja otat yhteyttÀ
Vierailija kirjoitti:
MikÀhÀn siihen oli akuutti syy, kun ei ole edes nÀhty viime pÀivinÀ?
Vierailija kirjoitti:
Lihapiirakka ja punaviini sopii yllÀttÀvÀn hyvin yhteen.
Harvoin mÀ tollaista syön mutta nyt ostin paistopisteestÀ juuri suunnitelmana yhdistÀÀ lasilliseen punkkua.
Vaihtelu virkistÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MisÀ mÀ olin?
Wa:ssa
Niinkuin joka pÀivÀ?
Vierailija kirjoitti:
Onko jalkaterÀt lÀmpimÀt?
Ei oo unohdit lÀmmittÀÀ ne
Vierailija kirjoitti:
Miks hÀn rakastaa mua edelleen vaik oon ollu tyly ja ÀrsyttÀvÀ ja ilkeÀ ja todella miten sen nyt sanois
Onks sulla iso?