Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Hyvät huomenet sinnekin.
Ajan yössä, tulen tuolta kaukaa
Silmät turtuu, selkää kolottaa
Uinuu Putaa, Konginkangas, Laukaa
Yössä kylän läpi jyrään, melkein nolottaa
Kun toiset nukkuu vuoteessaan,
mä usvaa putkeen panen vaan.
Kumi laulaa, ääni on se työn.
Rekka vetää niin kuin viimeistään
Mä tutun taukopaikan nään
Ja siellä juustosämpylän vain syön
Hei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii
Sun poikas valvoo taas ja ahkeroi
Herrat Helsingissä laman alla nyyhkii
Minä tein sen minkä aikamies vain voi
Tutun turbon vihellyksen kuulen
Äänellään se mielen kohentaa
Ujellus kuin rajun myrskytuulen
Sitä desibelipellet koittaa ohentaa
Mä vihdoin määränpääni nään
Ja rahtikirjat tiskille taas lyön
Sun poikas valvoi taas ja ahkeroi
Ajan yössä, tulen tuolta kaukaa
Silmät turtuu, selkää kolottaa
Uinuu Putaa, Konginkangas, Laukaa
Yössä kylän läpi jyrään, melkein nolottaa
Mä tutun taukopaikan nään
Ja siellä juustosämpylän vain syön
Sun poikas valvoi taas ja ahkeroi
Yöuntani häiritsi unen mies, jonka otin viereeni nukkumaan. Hän halusi suudella koko ajan huuliani, vaikka halusin vain nukkua. Hän jopa yritti sitä tulemalla päälleni, jolloin ristin jalkani varmuuden vuoksi. Jatkoin vain nukkumista ja lopulta uni hävisi. Silti muistan tunteen kosteista huulista huulillani.
Huomenta 46 vuotias kaivattuni 🤍
Aamulenkki kivassa pakkassäässä tehtynä, ja vihdoinkin hyvien yöunien jälkeen. Eiköhän tästä talvesta selviä auringon pilkahduksia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä mieli?
Aina
Tiedän yhden valtamerialuksen, joka muutti kurssiaan pelastaakseen yhden merihätään joutuneen tuntien takana. Taitava rahtilaivan kippari osasi ajaa pienen veneen kylkeen niin, että ihminen saatiin pelastettua. Toiset tekevät kaikkensa, että tuntematonkin seikkailija pelastuu. Hyvästä sydämestään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden valtamerialuksen, joka muutti kurssiaan pelastaakseen yhden merihätään joutuneen tuntien takana. Taitava rahtilaivan kippari osasi ajaa pienen veneen kylkeen niin, että ihminen saatiin pelastettua. Toiset tekevät kaikkensa, että tuntematonkin seikkailija pelastuu. Hyvästä sydämestään.
En avaa rahakukkaroni nyörejä jokaiselle kyselijälle. Elämässäni on ihmisiä, joita autan taloudellisesti, henkisesti tai sosiaalisesti. Kaikille ei tarvitse olla laupias samarialainen, täytyy tiedostaa oma rajallisuutensa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin itsekin saman, eli pelastaisin hukkuvan aaltojen armoilta. Suvussani on ollut ennen merenkulkijoita, joten se kai on sitten perintönä. Havereista ja tilanteista voi selvitä, jos ei itse, niin ainakin muiden avulla.
Vierailija kirjoitti:
Liian kryptistä.
En todellakaan tarvitse mitään apuja.
Toisten valtamerialusten kipparit heittävät yli laidan, kun palvelija ei nuole kenkiä tai sanoo väärän sanan. Kuten Trump.
Rouva erityisopettajalle halauksia 🤗
Vierailija kirjoitti:
Rouva erityisopettajalle halauksia 🤗
Minnespäin? sivusta
Reipasta aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin itsekin saman, eli pelastaisin hukkuvan aaltojen armoilta. Suvussani on ollut ennen merenkulkijoita, joten se kai on sitten perintönä. Havereista ja tilanteista voi selvitä, jos ei itse, niin ainakin muiden avulla.
Mistä tietää, onko joku tulossa pelastamaan vai videoimaan toisen hukkumista tai painamaan pohjaan? Usein on parempi uida itse rantaan, jos suinkin kykenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit taas paikalla tänään, J. Mut sulta ei kuulu sanaakaan. Ilmeisesti oon meistä ainoa, joka kaipaa
Kaipaan enemmän kuin kukaan koskaan, mutta tämä kaikki rikkoo mut.
t. J
Mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä mieli?
Aina
Silloinkin kun olet käyttäytynyt kuin riivattu?
Hyvää huomenta kaivatulleni !