Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18446)
Vierailija kirjoitti:
Muhun ei mies koskis pitkĂ€llĂ€ tikullakaan. Siks inhoon upeita naisia ja mustamaalaan niitĂ€ anonyymipalstalla đđđ kerran virvelillĂ€ koski, sekin oli vahinko, koukku vaan viskatessa virveliĂ€ jĂ€i sieraimeen kiinni!
Olet oikeassa, olen tÀysin peruna. PyydÀn anteeksi, ettÀ vitsailin sun somehaaremista, apeista ja fb meseilyistÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin ruma ja nyt jo nunna etten ole saanut koskaan miestĂ€. Siks ihmettelen ja mustamaalaan nĂ€itĂ€ joilla on miehiĂ€ đđđ
Rullaan punaista mattoa sun eteen ja taputtelen ihailevasti olkapÀÀlle, kun sÀ saisit ihan munaa! Suuri saavutus, kun yleensÀ miehet on niin nirsoja eikÀ niiltÀ kuulemma meinaa oikein kukaan nainen koskaan saada.
Hei, sulle vaan uskotellaan niin, ja syystĂ€ đłđđŹ
Vierailija kirjoitti:
đđđđ
ĂlĂ€ itke!!! Voinko piristÀÀ suo!!!!
Vierailija kirjoitti:
đđđđ
Ota keksi!
Vierailija kirjoitti:
Universumi ei ymmÀrrÀ trollausta tai kiukuttelua. Vetovoiman lait tuo elÀmÀÀnne sen mitÀ tÀnne suollatte. Tiedoksi trolleille ja negiksille.
đđđ»
Muutaman pÀivÀn pÀÀstÀ selviÀÀ, elÀnkö vai en. Sen lisÀksi halusit tappaa minut elÀvÀltÀ jo etukÀteen.
Injektio osunu vÀÀrÀÀn paikkaan?
sivusta
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Tiukkaan haliin haluisin vaan ensin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeiÀn pitÀis vetÀistÀ yhdessÀ kÀnnit niin selviÀis tÀÀ soppa kertaheitolla
Alkoholi ei ole ratkaisu. Harrastetaan mieluummin anaaliseksiÀ, vaikka pariin otteeseen.
KestÀÀkö sun rööri muka
Ei minun mutta naisen kyllÀ. NehÀn ottavat elokuvissakin takalistoon silmÀnkÀÀn vÀrÀhtÀmÀttÀ.
Palstan neitsyet taas vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin sut ihanuus haliin. Saisit painaa pÀÀsi mun rinnalle ja mÀ pitÀisin kÀttÀ sun takaraivolla. Aikoja sitten olisin voinut jÀÀdÀ siihen loppuelÀmÀksi. HyvÀÀ yötÀ rakas nainen kun menet.
Ihana<3 Kenelle onnekkaalle tÀmÀ on tarkoitettu?<3
Veov = valailla ei ole vientiÀ
Olit taas paikalla tÀnÀÀn, J. Mut sulta ei kuulu sanaakaan. Ilmeisesti oon meistÀ ainoa, joka kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ding dong
Et pÀÀssyt edes kokeilemaan.
Aika monet itse asiassa.
Et pÀÀssyt sisÀlle kun
Vierailija kirjoitti:
Muhun ei mies koskis pitkĂ€llĂ€ tikullakaan. Siks inhoon upeita naisia ja mustamaalaan niitĂ€ anonyymipalstalla đđđ kerran virvelillĂ€ koski, sekin oli vahinko, koukku vaan viskatessa virveliĂ€ jĂ€i sieraimeen kiinni!
YritÀtkö sÀ katkeruuksissasi parodioida jotain naista, jolta olet saanut pakit. Mies kun olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, olen tÀysin peruna. PyydÀn anteeksi, ettÀ vitsailin sun somehaaremista, apeista ja fb meseilyistÀ!
đ€Łđ€Łđ€Ł
Mullo kohta uni versumi ku nukuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat anteeksi. Anteeks kun sanoin sinua rumaksi ja nunnaksi, ja yllÀ olevaa viestiÀ pyydÀn myös anteeksi!
Joko sulle toi? Mulleki varmaa kohta