Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitkÀ asiat todellisuudessa puoltavat sitÀ, ettÀ kaipaat?
En ymmÀrrÀ kysymystÀ. Lauseesi osat eivÀt ole loogisesti selitettÀvissÀ suhteessa toisiinsa, enkÀ pysty muodostamaan vastausta tuollaiseen kysymykseen.
Kaipaan, koska minulla on tunne toiseen ihmiseen. Kysy siis seuraavaksi yksinkertaisemmin: miksi kaipaat?
Ok?
Höpö, höpö. Olisit voinut kirjoittaa lyhyemmin, ettÀ et vain halua vastata kysymykseen.
Kysymyksesi on tÀydellisen epÀlooginen. Jollet sitÀ ymmÀrrÀ, jÀtÀ kysymÀttÀ. Kaipaus ei ole mikÀÀn aine jonka voit selittÀÀ, kuten, mikÀ puoltaa uuden auton ostoa: vanhasta hajosi moottori. Yksinkertainen asia, jonka yritti kysyÀ muka viisaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ kysymystÀ. Lauseesi osat eivÀt ole loogisesti selitettÀvissÀ suhteessa toisiinsa, enkÀ pysty muodostamaan vastausta tuollaiseen kysymykseen.
Kaipaan, koska minulla on tunne toiseen ihmiseen. Kysy siis seuraavaksi yksinkertaisemmin: miksi kaipaat?
Ok?
Höpö, höpö. Olisit voinut kirjoittaa lyhyemmin, ettÀ et vain halua vastata kysymykseen.
Kysymyksesi on tÀydellisen epÀlooginen. Jollet sitÀ ymmÀrrÀ, jÀtÀ kysymÀttÀ. Kaipaus ei ole mikÀÀn aine jonka voit selittÀÀ, kuten, mikÀ puoltaa uuden auton ostoa: vanhasta hajosi moottori. Yksinkertainen asia, jonka yritti kysyÀ muka viisaasti.
Symmeyrisyys kauneudessa on objektiivista, rakkaus on psykofyysistÀ ja subjektiivista.
YritÀn voittaa sinut puolelleni vielÀ. En ole tunari ollenkaan.
Luulen ettÀ joku nyt esiintyy minuna, minulla tunnisteena piste lauseeni lopussa.
Karitsa nimenomaan hÀnellE.
Olen kuulkaa lukenut raamatunki lÀpi 23 kertaa ettÀ saatte kysyÀ mitÀ vain mieleen juolahtaa kysyÀ siitÀ kirjakokoelmasta
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulkaa lukenut raamatunki lÀpi 23 kertaa ettÀ saatte kysyÀ mitÀ vain mieleen juolahtaa kysyÀ siitÀ kirjakokoelmasta
Seurakunnasta varmaan löytÀisit keskusteluseuraa.
Ihastunut työpaikalla varattuun naiseen. MitÀ tÀstÀ seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Ok jÀÀn odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut työpaikalla varattuun naiseen. MitÀ tÀstÀ seuraa?
Niilohan sen tietÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettÀ joku nyt esiintyy minuna, minulla tunnisteena piste lauseeni lopussa.
Tarkoitit varmaan virkkeen lopussa?
Vierailija kirjoitti:
Jaa no itellÀ on nii ettÀ jÀtÀn pisteen lauseen lopusta pois aina mutta ymmÀrrÀn kyllÀ et voi olla muitaki henkilöitÀ jotka kirjoittaa ilman pistettÀ et nÀin
Vierailija kirjoitti:
Kenet yritÀt?
'P vtuttaako taas ?'
'Ei E:ltÀ.'
E-kommentti ei minun.
OgE
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitÀ naista.
Se kuka ottaa tÀstÀ sekamelskasta selkoa, sairastaa vakavaa psykoosia.
'Olen kuulkaa lukenut raamatunki lÀpi 23 kertaa ettÀ saatte kysyÀ mitÀ vain mieleen juolahtaa kysyÀ siitÀ kirjakokoelmasta'
'Seurakunnasta varmaan löytÀisit keskusteluseuraa.'
En kirjoita tÀllaisia ollenkaan.
Menen ortodoksien matkaan,
jos seurakuntaan Suomessa
vielÀ halajan..
OgE
ElÀköön hellÀt yöt. ;) -erisivu