Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (19095)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat todellisuudessa puoltavat sitä, että kaipaat?
En ymmärrä kysymystä. Lauseesi osat eivät ole loogisesti selitettävissä suhteessa toisiinsa, enkä pysty muodostamaan vastausta tuollaiseen kysymykseen.
Kaipaan, koska minulla on tunne toiseen ihmiseen. Kysy siis seuraavaksi yksinkertaisemmin: miksi kaipaat?
Ok?
Höpö, höpö. Olisit voinut kirjoittaa lyhyemmin, että et vain halua vastata kysymykseen.
Kysymyksesi on täydellisen epälooginen. Jollet sitä ymmärrä, jätä kysymättä. Kaipaus ei ole mikään aine jonka voit selittää, kuten, mikä puoltaa uuden auton ostoa: vanhasta hajosi moottori. Yksinkertainen asia, jonka yritti kysyä muka viisaasti.
Puoltaa = todistaa = kertoo minulle
Joko avautuu?
Itse en ole enää (jos koskaan ollutkaan) varsinaisesti psykoosissa, mutta näiden saittien lukeminen on aiheuttanut dissosiaatiota ja paniikkikohtauksia. Tämä yhdistettynä persoonallisuushäiriöön --- on jälki ollut kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Karitsa nimenomaan hänellE.
Nainen? Neljä kirjainta? Vai joku Emilia taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette tie mu nimee!!!
Eikä kyllä kiinnostakaan!!!
😐
``Minne rakkautes mun viekin, tunnen rinnassani liekin. Suudelmistas tunnen huumaa, jotain kuumaa minuun men.
Rakkain ethän vastaan hannaa, huulet vain kun yhteen pannaan. Kosken rintaas aivan varkain, alta arkain toiveittein...``
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vierailija-statuksella kirjoittelevien henkilöiden viesteistä voi saada selkoa? Jos saat, niin sairastat mun poliklinikan mukaan psykoosia. Ymmärtäisin tunnistelun, jos täällä olisi nimimerkki ja rekisteröitymispakko. Silloinhan loogisesti näet mikä nikki reagoi kenenkin kanssa.
Näin tyhmälle ihmiselle en jaksa enää edes vastata.
Ootko sinä se tilastojen pitäjä, kun tunnistat kaikki.
En minä täältä ketään tunnistele. Jos olet seurannut ketjua, tiedät minut. Kunhan juttelen aikani kuluksi ja katselen miten edistätte ketjussa elämää. Huumorilla lähinnä, liiallinen vakavuuskin sairastuttaa. J
Mullaki on kaikenlaisii mt-ongelmii ja oon puhunu niistä psykologille sanoin et musta tulee kuningas joku kaunis päivä ja sitte mulla on joku nuori kaunis nainen vierellä siinä auttelemassa niin se psykologi sanoi että jos vaikka sitä lääkityksen lisäystä? Mitä ajattelet? Voitais lisätä vähän?
Ei se niin mene että sitä melkein saisi jotain merkittävää poimittua täältä mutta sitten joku ikävä örkki sotkee kaiken puhumalla sekavia. Totuus on että tämä on kuhiseva säkki kaikenmaailman suhinaa ja ainoa joka sen kanssa pelleilee on se joka luulee olevansa jokin muun äärellä. :P
Vierailija kirjoitti:
tarkoitin oon väsyny ja loppu
Sitä on liikkeellä. Niin minäkin oon. Mutta saataisko virtaa toisistamme? Musta olis ihanaa hemmotella sua. Kauhea ikävä! Pääsispä jo näkemään
Vierailija kirjoitti:
Miten vierailija-statuksella kirjoittelevien henkilöiden viesteistä voi saada selkoa? Jos saat, niin sairastat mun poliklinikan mukaan psykoosia. Ymmärtäisin tunnistelun, jos täällä olisi nimimerkki ja rekisteröitymispakko. Silloinhan loogisesti näet mikä nikki reagoi kenenkin kanssa.
se on salaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on salaisuus
Kerro ihmeessä mikä niin on salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että joku nyt esiintyy minuna, minulla tunnisteena piste lauseeni lopussa.
Sinä esiinnyt minuna! Trollaat! Minulla katsos tunnisteena kakki aakkoset!
Ei tänne oikein viitsi asiaa kirjoittaa kun kukaan ei juttele. Muut turhat kiusanteot ja huiputuskommentit eivät oikein innosta minua.
Vierailija kirjoitti:
No. Have I ever thought maybe I can't deal with any of this nonsense anymore?
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut työpaikalla varattuun naiseen. Mitä tästä seuraa?
Seksiä. Toivottavasti. Kuumaa kiihkeää seksiä!
Vierailija kirjoitti:
🐶Tekeeks teiänki mieli silittää tätä koiranpentuu!!!
Teiänki?
Ootko sinä se tilastojen pitäjä, kun tunnistat kaikki.