Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitkÀ asiat todellisuudessa puoltavat sitÀ, ettÀ kaipaat?
En ymmÀrrÀ kysymystÀ. Lauseesi osat eivÀt ole loogisesti selitettÀvissÀ suhteessa toisiinsa, enkÀ pysty muodostamaan vastausta tuollaiseen kysymykseen.
Kaipaan, koska minulla on tunne toiseen ihmiseen. Kysy siis seuraavaksi yksinkertaisemmin: miksi kaipaat?
Ok?
Höpö, höpö. Olisit voinut kirjoittaa lyhyemmin, ettÀ et vain halua vastata kysymykseen.
Kysymyksesi on tÀydellisen epÀlooginen. Jollet sitÀ ymmÀrrÀ, jÀtÀ kysymÀttÀ. Kaipaus ei ole mikÀÀn aine jonka voit selittÀÀ, kuten, mikÀ puoltaa uuden auton ostoa: vanhasta hajosi moottori. Yksinkertainen asia, jonka yritti kysyÀ muka viisaasti.
Puoltaa = todistaa = kertoo minulle
Joko avautuu?
Itse en ole enÀÀ (jos koskaan ollutkaan) varsinaisesti psykoosissa, mutta nÀiden saittien lukeminen on aiheuttanut dissosiaatiota ja paniikkikohtauksia. TÀmÀ yhdistettynÀ persoonallisuushÀiriöön --- on jÀlki ollut kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Karitsa nimenomaan hÀnellE.
Nainen? NeljÀ kirjainta? Vai joku Emilia taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette tie mu nimee!!!
EikÀ kyllÀ kiinnostakaan!!!
đ
``Minne rakkautes mun viekin, tunnen rinnassani liekin. Suudelmistas tunnen huumaa, jotain kuumaa minuun men.
Rakkain ethÀn vastaan hannaa, huulet vain kun yhteen pannaan. Kosken rintaas aivan varkain, alta arkain toiveittein...``
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vierailija-statuksella kirjoittelevien henkilöiden viesteistÀ voi saada selkoa? Jos saat, niin sairastat mun poliklinikan mukaan psykoosia. YmmÀrtÀisin tunnistelun, jos tÀÀllÀ olisi nimimerkki ja rekisteröitymispakko. Silloinhan loogisesti nÀet mikÀ nikki reagoi kenenkin kanssa.
NÀin tyhmÀlle ihmiselle en jaksa enÀÀ edes vastata.
Ootko sinÀ se tilastojen pitÀjÀ, kun tunnistat kaikki.
En minÀ tÀÀltÀ ketÀÀn tunnistele. Jos olet seurannut ketjua, tiedÀt minut. Kunhan juttelen aikani kuluksi ja katselen miten edistÀtte ketjussa elÀmÀÀ. Huumorilla lÀhinnÀ, liiallinen vakavuuskin sairastuttaa. J
Mullaki on kaikenlaisii mt-ongelmii ja oon puhunu niistÀ psykologille sanoin et musta tulee kuningas joku kaunis pÀivÀ ja sitte mulla on joku nuori kaunis nainen vierellÀ siinÀ auttelemassa niin se psykologi sanoi ettÀ jos vaikka sitÀ lÀÀkityksen lisÀystÀ? MitÀ ajattelet? Voitais lisÀtÀ vÀhÀn?
Ei se niin mene ettÀ sitÀ melkein saisi jotain merkittÀvÀÀ poimittua tÀÀltÀ mutta sitten joku ikÀvÀ örkki sotkee kaiken puhumalla sekavia. Totuus on ettÀ tÀmÀ on kuhiseva sÀkki kaikenmaailman suhinaa ja ainoa joka sen kanssa pelleilee on se joka luulee olevansa jokin muun ÀÀrellÀ. :P
Vierailija kirjoitti:
tarkoitin oon vÀsyny ja loppu
SitÀ on liikkeellÀ. Niin minÀkin oon. Mutta saataisko virtaa toisistamme? Musta olis ihanaa hemmotella sua. Kauhea ikÀvÀ! PÀÀsispÀ jo nÀkemÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Miten vierailija-statuksella kirjoittelevien henkilöiden viesteistÀ voi saada selkoa? Jos saat, niin sairastat mun poliklinikan mukaan psykoosia. YmmÀrtÀisin tunnistelun, jos tÀÀllÀ olisi nimimerkki ja rekisteröitymispakko. Silloinhan loogisesti nÀet mikÀ nikki reagoi kenenkin kanssa.
se on salaisuus
Vierailija kirjoitti:
đ§Ąđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on salaisuus
Kerro ihmeessÀ mikÀ niin on salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettÀ joku nyt esiintyy minuna, minulla tunnisteena piste lauseeni lopussa.
SinÀ esiinnyt minuna! Trollaat! Minulla katsos tunnisteena kakki aakkoset!
Ei tÀnne oikein viitsi asiaa kirjoittaa kun kukaan ei juttele. Muut turhat kiusanteot ja huiputuskommentit eivÀt oikein innosta minua.
đ¶Tekeeks teiĂ€nki mieli silittÀÀ tĂ€tĂ€ koiranpentuu!!!
Vierailija kirjoitti:
No. Have I ever thought maybe I can't deal with any of this nonsense anymore?
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut työpaikalla varattuun naiseen. MitÀ tÀstÀ seuraa?
SeksiÀ. Toivottavasti. Kuumaa kiihkeÀÀ seksiÀ!
Vierailija kirjoitti:
đ¶Tekeeks teiĂ€nki mieli silittÀÀ tĂ€tĂ€ koiranpentuu!!!
TeiÀnki?
Ootko sinÀ se tilastojen pitÀjÀ, kun tunnistat kaikki.