Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
'Luulen ettÀ joku nyt esiintyy minuna, minulla tunnisteena piste lauseeni lopussa.'
'Tarkoitit varmaan virkkeen lopussa?'
//
Ei OgElta.
Nyt menen.
Illanjatkot.
x
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ T ota noista, tolla jĂ€bĂ€llĂ€ on pahoja ongelmii
En tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan mammat ettÀ komeus ja Àly eivÀt yleensÀ mahdu miehellÀ samaan pÀÀhÀn.
Niin totta. đ
EI ole totta.
Tuo on jotain vÀhemmÀn hyvÀnnÀköisten ihmisten defenssiÀ, ettÀ kauneus/komeus ei muka mahtuisi samaan pÀÀhÀn Àlyn kanssa.
Jotain muita ulkonÀkökorrelaatioita voi kenties ollakin? Itse olen ihan vaan naisten juttuja kuuntelemalla miettinyt, onkohan vÀhemmÀn hyvÀnnÀköisten naisten seksikÀyttÀytyminen reippaampaa. Vai "rehvastelevatko" he vain herkemmin niillÀ asioilla?
Vierailija kirjoitti:
Se kuka ottaa tÀstÀ sekamelskasta selkoa, sairastaa vakavaa psykoosia.
En ole sairastanut minkÀÀnlaista psykoosia mutta ihan hyvin saan selvÀÀ ketjusta.
On tainnut suomalaisilla mennÀ psyyke psyykkeeseen pahasti, mistÀÀn muusta ei nykyisin puhuta. IhmisiÀkin lÀhes tervehditÀÀn diagnooseilla.
Olen tottunut kohtaamaan ihmiset ihmisinÀ enkÀ ole kÀyttÀnyt elÀmÀssÀni aikaa ihmisten diagnosoimiseen tai liiemmin analysoimiseenkaan, normaali elÀminen riittÀÀ tekemÀÀn riittÀvÀsti havaintoja mutta eivÀtpÀ ne muiden asiat kyllÀ minulle kuuluisi muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne.
Et tunne itseÀsi? eri
Mulleki ollaa ilkeitÀ tÀÀl koko aja ei tunnu mukavalta
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettÀ joku nyt esiintyy minuna, minulla tunnisteena piste lauseeni lopussa.
Tuo tunniste liippaa lÀheltÀ, varmaan mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne.
Kaikilla on ongelmia. Toisilla suurempia toisilla pienempiĂ€. Ongelmat ovat niin suuria kuin itse kokee ne. MitĂ€ tyhmempi ihminen on sitĂ€ enemmĂ€n hĂ€nellĂ€ on ongelmia. ĂlykkĂ€illĂ€ ihmisillĂ€ kun on parempi ongelmanratkaisukyky.
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettÀ joku nyt esiintyy minuna, minulla tunnisteena piste lauseeni lopussa.
Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut työpaikalla varattuun naiseen. MitÀ tÀstÀ seuraa?
Romanssi tai mustasilmÀ, naisen puolison antamana. EhkÀ molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan mammat ettÀ komeus ja Àly eivÀt yleensÀ mahdu miehellÀ samaan pÀÀhÀn.
Niin totta. đ
EI ole totta.
Tuo on jotain vÀhemmÀn hyvÀnnÀköisten ihmisten defenssiÀ, ettÀ kauneus/komeus ei muka mahtuisi samaan pÀÀhÀn Àlyn kanssa.
Jotain muita ulkonÀkökorrelaatioita voi kenties ollakin? Itse olen ihan vaan naisten juttuja kuuntelemalla miettinyt, onkohan vÀhemmÀn hyvÀnnÀköisten naisten seksikÀyttÀytyminen reippaampaa. Vai "rehvastelevatko" he vain herkemmin niillÀ asioilla?
Seksibileet ja monisuhdeavautumiset mediassa keskittyy myös niille miehille ja naisille, jotka eivÀt ehkÀ ulkoisesti niin hÀikÀise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuka ottaa tÀstÀ sekamelskasta selkoa, sairastaa vakavaa psykoosia.
En ole sairastanut minkÀÀnlaista psykoosia mutta ihan hyvin saan selvÀÀ ketjusta.
On tainnut suomalaisilla mennÀ psyyke psyykkeeseen pahasti, mistÀÀn muusta ei nykyisin puhuta. IhmisiÀkin lÀhes tervehditÀÀn diagnooseilla.
Olen tottunut kohtaamaan ihmiset ihmisinÀ enkÀ ole kÀyttÀnyt elÀmÀssÀni aikaa ihmisten diagnosoimiseen tai liiemmin analysoimiseenkaan, normaali elÀminen riittÀÀ tekemÀÀn riittÀvÀsti havaintoja mutta eivÀtpÀ ne muiden asiat kyllÀ minulle kuuluisi muutenkaan.
Miten vierailija-statuksella kirjoittelevien henkilöiden viesteistÀ voi saada selkoa? Jos saat, niin sairastat mun poliklinikan mukaan psykoosia. YmmÀrtÀisin tunnistelun, jos tÀÀllÀ olisi nimimerkki ja rekisteröitymispakko. Silloinhan loogisesti nÀet mikÀ nikki reagoi kenenkin kanssa.
tarkoitin oon vÀsyny ja loppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan virkkeen lopussa?
Monet eivÀt tiedÀ mikÀ ero niillÀ on.
Vierailija kirjoitti:
Ette tie mu nimee!!!
EikÀ kyllÀ kiinnostakaan!!!
Miten vierailija-statuksella kirjoittelevien henkilöiden viesteistÀ voi saada selkoa? Jos saat, niin sairastat mun poliklinikan mukaan psykoosia. YmmÀrtÀisin tunnistelun, jos tÀÀllÀ olisi nimimerkki ja rekisteröitymispakko. Silloinhan loogisesti nÀet mikÀ nikki reagoi kenenkin kanssa.
NÀin tyhmÀlle ihmiselle en jaksa enÀÀ edes vastata.
Vierailija kirjoitti:
Mulleki ollaa ilkeitÀ tÀÀl koko aja ei tunnu mukavalta
TÀÀ on multa ku mua hÀrnÀtÀÀ tÀÀl nii mut en mÀ anna sen hÀiritÀ mÀ oon oma itteni vaan enkÀ halua mitÀÀn
Yhden naisen tÀÀltÀ keskisuomen perukoilta.