Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5681)
Vierailija kirjoitti:
MitÀköhÀn kaivatulle mahtaa kuulua? Hitsi, kun oltaisiinkin toistemme elÀmissÀ.
Parhaillaan istuttaisiin kai höyryÀvinÀ jÀÀhyllÀ kuumien löylyjen jÀlkeen.
Vierailija kirjoitti:
EhtisitköhÀn viikonloppuna paremmin nÀkemÀÀn. Et varmaan, kun sulla on lapsia.
Ehdin todellakin. Huomenna ip?
Olen tehnyt pÀÀtöksen. Jos en saa sinua ensi vuonna, niin sitten kaipailen sinua vielÀ seuraavatkin vuodet.
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ niitÀ aikoja kun tÀÀllÀ oli kiva harhailla ja omia viestejÀ.
Ennen tuli hyvin satunnaisesti harhoja, ettĂ€ joku viesti tuntui vĂ€hĂ€n ehkĂ€ jotenkin sopivan. NykyÀÀn, kun ei enÀÀ "etsi" ketÀÀn, tuntuu, ettĂ€ nÀÀ kaikki kirjoittaa mulle. đ
HyviÀ öitÀ kaukana olevalle kaivatulle x.
HyvÀÀ yötĂ€ Matiakselle đ
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt pÀÀtöksen. Jos en saa sinua ensi vuonna, niin sitten kaipailen sinua vielÀ seuraavatkin vuodet.
đ
TĂ€nÀÀnkin olet mun ajatuksissa đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei osaa edes kÀvellÀ ilman miestÀ. Liukastuu joka nurkalla.
Suoritin intensiivikurssin ja sertifioinnin ja nyt sujuu.
MÀ en ole edes meinannut liukastua vuosiin. Mulle on aivan sama miten hiestÀ mÀrkÀ mun jumppamatto on, mun pito pitÀÀ kaikissa asennoissa.
Nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀköhÀn kaivatulle mahtaa kuulua? Hitsi, kun oltaisiinkin toistemme elÀmissÀ.
Parhaillaan istuttaisiin kai höyryÀvinÀ jÀÀhyllÀ kuumien löylyjen jÀlkeen.
MÀ rakastan saunomista. En tykkÀÀ kauaa saunoa, mut se on musta sellaista arjen luksusta kun saa tuntea lÀmmön tunteen vartalolla.
MÀ oon viimeksi meinannu liukastua kun kaupassa oli öljypullo hajonnu lattialle ja en huomannu, oli niin lÀhellÀ et oisin syleilly Àiti maata
Vierailija kirjoitti:
No hei tulikin kiva viesti.
Vierailija kirjoitti:
NÀinhÀn se menee kun sen oikean kohtaa
Mutta pakko saada kohta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei tulikin kiva viesti.
*heti
Tartten jonkun halailemaan itteÀni. Jos en saa sitÀ jota rakastan niin otan vaan jonkun halailemaan muutaman kerran viikossa. Sit salaa rakastan toista.
HyvÀÀ yötÀ huhtikuun mies.
MÀ haluaisin kaivatusta halikaverin. Voitais olla kepeÀsti yhdessÀ.
Markkinamiesten rahastusta koko sertifikaatti.NiillÀ nypitÀÀn yksinkertaisten ihmisten rahat. EhkÀ luo jonkinmoinen itsetunto boostin ja luulon, ettÀ osaa jotain.