Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5609)
Poronsarvien vĂ€rkkÀÀjĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
MikÀhÀn sun tarina on.
Se on se Jobin kirja.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt pÀÀtöksen. Jos en saa sinua ensi vuonna, niin sitten kaipailen sinua vielÀ seuraavatkin vuodet.
Arvostan jÀmÀkkyyttÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Tartten jonkun halailemaan itteÀni. Jos en saa sitÀ jota rakastan niin otan vaan jonkun halailemaan muutaman kerran viikossa. Sit salaa rakastan toista.
Jos rakastat - otat mitÀ haluat
The Handsmaid`s Talea katsoessa kÀynyt monikin asia mielessÀ. HyvÀ ettei tullut katsottua vuosia sitten loppuun. Olisi saattanut tulla ruu mii ta.
Iltaa mammoille. Perunamuusia ja paahtokylkeÀ. tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
Kuka hallitsee ihmistÀ?
Saatana suurimmalla osalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhtisitköhÀn viikonloppuna paremmin nÀkemÀÀn. Et varmaan, kun sulla on lapsia.
Ehdin todellakin. Huomenna ip?
Sopisi, jos se olisit todella sinÀ
Vierailija kirjoitti:
Mun luota kaikki lÀhtevÀt, omiin elÀmiinsÀ. SinÀ et voi lÀhteÀ koska et koskaan kunnolla tullutkaan.
MeillĂ€ oli kaivatun kanssa monen vuoden vĂ€li pelkkÀÀ hiljaisuutta. Olin luullut ettei enÀÀ, mutta pas*at. VielĂ€kin đ€
Emilialle kivaa iltaa <3 Out n about itsekin
YritÀn pysyÀ pois tÀÀltÀ. TÀmÀ on sairaus.
Vierailija kirjoitti:
MinÀkin aion yrittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hallitsee ihmistÀ?
HĂ€n itse đ
Vierailija kirjoitti:
The Handsmaid`s Talea katsoessa kÀynyt monikin asia mielessÀ. HyvÀ ettei tullut katsottua vuosia sitten loppuun. Olisi saattanut tulla ruu mii ta.
Se naispÀÀosan esittÀjÀ kuuluu skientologeihin, voitko kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartten jonkun halailemaan itteÀni. Jos en saa sitÀ jota rakastan niin otan vaan jonkun halailemaan muutaman kerran viikossa. Sit salaa rakastan toista.
Jos rakastat - otat mitÀ haluat
Toki, jos olisin diktaattori
Vierailija kirjoitti:
MÀ olen ollut yli puoli vuottakin pois ja tullut takaisin toteamaan, ettÀ sama paskanjauhanta jatkuu uusillla "vakkareilla".
Oletkohan menossa baariin vai onko teillÀ deitti-ilta tyttöystÀvÀn kanssa? Kaipaan sinua todella todella paljon, ajatteletkohan koskaan minua?