Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17226)
Katson kuvaa missÀ sinulla on roosa kÀsilaukku.
Ja olet kaunisđ
Hitto nÀiden tulitikkujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En tykkÀÀ ajatuksesta, jossa kaivattu on toisen naisen kimpussa.
En olekaan.
Tuu jo takas. En ole mitÀÀn ilman sinua. Ilman sinua ei siis ole minua. Ilman sinua ei ole elĂ€mĂ€nhalua. Ilman elĂ€mĂ€nhalua ei löydy sanoja. Ilman merkitystĂ€ ei elĂ€mĂ€ ole elĂ€mistĂ€. Kun ei elĂ€ niin on kuollut. Kun kuolee elĂ€mĂ€ssĂ€, on kiusallisessa kĂ€rsimyksen tilassa. Silloin on kuitenkin elossa eikĂ€ elĂ€ kuolleena. Jotenkin nyt nĂ€in sekin tunne tuli esille. ĂitĂ€. đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sen vaimo.
Niin on. Tekee, mitÀ lystÀÀ, mutta ei mun tarvii tykÀtÀ ajatuksesta.
Mene ukkos viereen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille vissiin iso nenÀ on tÀrkeÀ juttu. Kerran kommentoin tÀÀllÀ kaivatustani, ettÀ en muistanut ettÀ hÀnellÀ oli niin pieni nenÀ ja sehÀn sai raivon aikaan tÀÀllÀ. Oli kuulemma loukkaus. Vasta sitten rauhoittuivat, kun sanoin ettÀ kaivattuni on nainen.
No mutta eihÀn melkein kenellÀkÀÀn miehellÀ edes ole isoa nokkaa? Miten se voi olla joku juttu, jos suomalaismiehillÀ ei edes nÀe oikeen koskaan isoa nenÀÀ? Ja miksi pitÀisikÀÀn olla iso nenÀ?
Eikö Anterolla ole iso nokka? Lauri TÀhkÀ? Janne Naakka? Miska Haakana?EivÀtkö nÀmÀ ole miehiÀ?
En jaksa mennÀ googlettamaan, mutta jos muistelen vaikkapa Lauri TÀhkÀn kasvoja niin ei ole iso nokka.
Mietin lÀhinnÀ ihmisiÀ joi
https://anna.fi/ihmiset/lauri-tahka-julkaisi-instagramissa-nuoruuskuvanâŠ;
Tuossa artikkelissa oleva kuvassa, mun mielestÀ on. En siis pillkaa tai mitÀÀn ketÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sen vaimo.
Mene ukkos viereen!
PitÀÀ ensin hommata sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kai sÀ vielÀ tuut?
En tiedÀ minne tulla. Ei mua kysytÀ mihinkÀÀn.
-sivusta mies
On niin helppoo olla onnellinen đ€ nuku hyvin.
Minulla on kaikki keskimÀÀrÀistÀ isompaa, poislukien vatsa ja takapuoli.
HyvÀÀ yötÀ halein suukoin elÀmÀin elosalle ihmenaiselle 30km ja pitÀjÀrajain lÀmpimÀmmÀlle puolelle mieheltÀ mitÀttömÀltÀ hyhmÀkylmÀlÀstÀ. Huomiseen.
Rakkaudella hyvÀt yöt. Sillai ettÀ tuntuu sisÀiseltÀ rauhalta. Sut kiedottuna viereen hiljaisuudessa. Ne hetket on kaikista tÀrkeimpiÀ.
Sulla oli musta paita pÀÀllÀ, ku otit lautasen allaskaapista ja laitoit tiskipöydÀlle. Muistan ilon, joka huokui susta. NÀhtiin uudestaan ja tuolloin kiinnostuit vanhasta tv-tasosta. Kolahdit kovaa, ei aiemmin vastaavaa. YhÀ.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki keskimÀÀrÀistÀ isompaa, poislukien vatsa ja takapuoli.
MÀ en tiedÀ mitÀ on keskimÀÀrÀisyys, kun pitÀisi tietÀÀ tasan oman viiteryhmÀn keskimÀÀrÀisyydet ennen kuin voisi edes verrata.
Ja sitten kun en oikeastaan nÀe siinÀ edes mieltÀ, kun kaikki on erilaisia ja turha verrata.