Uskomatonta, että petetyn naisen tarina poistetaan!
Aloitin keskustelun pitäisikö minun petettynä naisena ottaa yhteyttä toiseen naiseen. Ja keskustelu poistetaan! Miksi? Ai että petetty ei saa tuoda omaa tarinaansa edes muiden tietoon. Pettäjät voivat kyllä tuhota perheitä viattomilta lapsilta.
Kommentit (30)
Täll palstalla ei saa puhua vakavista aiheista tai valittaa.
No, mitä sä ap sitä naista haukut? Hauku miestäsi, joka on sika. Miksi ihmeessä 8 vuoden pettämisen jälkeen olet ukkosi kanssa?
No tee uusi aloitus. Uhriutuminen ei kuitenkaan paranna sinua. Huuda, vihaa, itke, raivoa. Sitten jätä mies. Oliko muita ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Täll palstalla ei saa puhua vakavista aiheista tai valittaa.
Tällä palstalla ei saa tuoda monitahoisia näkökulmia esille. Ei ole rakentavaa hautoa kostoa ja haukkua vain se nainen. Jos haluaa elää ikävää elämää, niin silloin tietysti sekin on hyvä vaihtoehto.
Sitä ketjua lukiessa tuli vaan mieleen, että on kyllä sairasta tuo joidenkin naisten vastuuttomuus ja sairas vaatimus jostain kaikkien naisten solidaarisuudesta toisiaan kohtaan, vaikka se toinen nainen olisi miten karsea ihminen.
Vastaavaa ei TODELLAKAAN vaadita miehiltä. Saisivat mennä itseensä luuserimuijat, jotka vaatii naisia aina ”puhumaan” ja olemaan muka jotain ”parempia ihmisiä”, vaikka olisi kohdeltu kuinka rumasti.
Kukaan ei vaadi samaa miehiltä, ja miehet ei todellakaan katsoisi hyvällä tuollaista 8 vuotta vaimonsa kanssa pannutta hyypiötä.
Olette tunkkaisia naisia te, jotka painostitte sen ketjun ap:ta olemaan ”kiltisti”. Kukaan ei tule siitä ikinä teitä palkitsemaan, että olette olleet kilttejä.
Nainen joka alkaa pihtaamaan tai märehtii itsensä rumapainoiseksi vihaa parempaa naista jonka luona on pakottanut miehensä piipahtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka alkaa pihtaamaan tai märehtii itsensä rumapainoiseksi vihaa parempaa naista jonka luona on pakottanut miehensä piipahtelemaan.
Ne toiset naiset on yleensä rumiluksia, mutta ethän sä papparainen sitä tiedä.
Tällä palstalla saa olla vain häiriintyneitä ja idioottimaisia aloituksia. Kaikki muut poistetaan. Samoin kommentteja poistetaan ihan mielivaltaisesti. Jos tästä pitäisi maksaa jotain, jättäisin koko paskan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne toiset naiset on yleensä rumiluksia, mutta ethän sä papparainen sitä tiedä.
Taitaa sielläkin puolella olla ihan kaikennäköisiä ja -oloisia naisia.
No soita ap sille naiselle jos kerran siltä tuntuu. Jos et pääse tuosta katkeruudesta eroon, niin heijastat sitä ympärillesi ja kylvät myrkkyä viattomiin sivullisiin - yleensä naisiin.
Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa. Pettäminen on seuraus, ei juurisyy yhdenkään perheen hajoamiseen.
Moi h*ora! Taisit löytää itseäsi koskevan ketjun :)
Vierailija kirjoitti:
Ei se vene soutamalla kulu.
Kuluuhan, puuvene varmasti vuosikymmenten saatossa kuluu. Järvi ei soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vene soutamalla kulu.
Mela ei myöskään kulu soutamalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa. Pettäminen on seuraus, ei juurisyy yhdenkään perheen hajoamiseen.
Parisuhteen ongelmat on aina syvemmällä. On helpompaa käsitellä asiaa pintapuolisesti ettei joudu kohtaamaan omia vikoja, puutteita ja ongelmia. Paha paha viettelijätär ahmii viattomia uhreja.
Pettämisessä ei ole mitään väärää mutta siitä ei pidä ikinä kertoa. Itseasiassa ei pitäisi edes puhua pettämisestä vaan vaikka petkuttamisesta.
Ei se ole muuten mukavaa meillekään, jotka joutuvat kuuntelemaan, mikä on pielessä vaimon kanssa, seksissä ja muussa suhteessa. Hoitakaa keskenänne ongelmat. Ne miehet pitävät sitä toista naista uskottuna. Nyt olen huolissani, että miten hän pärjää ilman minua, kun on vain vaimonsa kanssa. Vihatkaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta pariskunta voisi selvittää ongelmansa ilman ulkopuolisen interventiota. Joskus sellainen kyllä parantaa tilannetta, mutta en usko, että kahdeksan vuoden pettäminen parantaa.
Kyllä itse naisena olen sen verran moraalinen, että en sekaannu toisen naisen mieheen, ihan mentaalihygieenisistä ja fyysis-hygieenisistä syistäkin. Itse siis linjaan, että olisin osasyyllinen, jos olisin varatun miehen kanssa.
Nyyh. Syö salmiakkimaksalaatikkoa, se piristää!