Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
MinÀ nÀytÀn vÀhÀn alle neljÀkymmentÀ vuotiaana edelleenkin siltÀ, kuin minÀ olisin vain kaksikymmentÀ vuotias. MitenkÀ tÀmÀ liittyi kaipausketjuun? En tiedÀ, mutta piti tÀmÀkin nyt tuoda esille.
Nyt oli liikaa tunnisteita trollailussa D: :DDD
Murtunut nenÀ ja vÀliseinÀn vinous voi aiheuttaa optisen harhan, jossa nenÀ voi nÀyttÀÀ isommalta kuin mitÀ on. t. LÀÀkÀrs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bro olen tÀÀl
Jos viestiin ei reagoida. Haista v olis ok tai mitÀ vaan, viestejÀ ei tipu enÀÀ neiti
Nyt selitÀtte mullekin tÀn heti paikalla
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksessa tajusin, ettÀ jos haluaisit nÀhdÀ minua ja pÀÀstÀ juttelemaan, se olisi ÀÀrimmÀisen helppoa. Mahdollisuuksia olisi ollut sata pÀivÀÀ vuodessa. Mutta.
Mutta sinÀ et ollut vastaanottavainen silloin niin miksi olisit nyt?
Vierailija kirjoitti:
đčBromance đ„
Apua mikÀ bromance missÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ nÀytÀn vÀhÀn alle neljÀkymmentÀ vuotiaana edelleenkin siltÀ, kuin minÀ olisin vain kaksikymmentÀ vuotias. MitenkÀ tÀmÀ liittyi kaipausketjuun? En tiedÀ, mutta piti tÀmÀkin nyt tuoda esille.
Tuo ei ollut kuitenkaan Jonnalta eikÀ Kaisalta. MinÀ vannon :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en edes MUISTA milloin olen runkannut. Varmaan sexuaalisuus lÀssÀhtÀnyt. Viime vuonna se edellinen kerta oli, mutta ei ainakaan joulun jÀlkeen eikÀ just ennen joulua.
ParikymppisenÀ ennÀtys oli 14krt putkeen.
Ei se ole aina edes tarpeellinen toiminto. KÀytÀnnössÀ tarve vaatii tekemÀÀn sen ja kun ei ole enÀÀ tarvetta, tekeminen jÀÀ pois ja olo tasapainottuu. Tarvitsemme vÀlillÀ untakin enemmÀn tai vaikkapa ruokaa.
Joo en rupea vÀkisinrunkkaamaan. Mun tÀytyy ehkÀ kehitellÀ joku uusi fantasia ja sen ÀÀrelle sitten hiljentyÀ.
Ei siihen kyllÀ vÀkisin pystykÀÀn. Voihan sinulla olla kyseessÀ muunkinlainen tarve, tarve tuntea?
Vierailija kirjoitti:
Murtunut nenÀ ja vÀliseinÀn vinous voi aiheuttaa optisen harhan, jossa nenÀ voi nÀyttÀÀ isommalta kuin mitÀ on. t. LÀÀkÀrs.
HÀnellÀ ON iso nenÀ, mutta sitÀ ei huomaa edestÀ, vaan sivusta. EikÀ nÀytÀ murtuneelta.
Minunkin nenÀ on sellainen, ettÀ sivusta aika pitkÀ ja varmaan edestÀkin, mutta ei leveyssuunnassa mitenkÀÀn erityisen mojova. EikÀ mun nenÀ ole siis ollenkaan silleen iso, kuin hÀnen. Mun nenÀ on vain vÀhÀn pitkÀhkö ja nokkaluu on sinne ihan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en edes MUISTA milloin olen runkannut. Varmaan sexuaalisuus lÀssÀhtÀnyt. Viime vuonna se edellinen kerta oli, mutta ei ainakaan joulun jÀlkeen eikÀ just ennen joulua.
ParikymppisenÀ ennÀtys oli 14krt putkeen.
Ei se ole aina edes tarpeellinen toiminto. KÀytÀnnössÀ tarve vaatii tekemÀÀn sen ja kun ei ole enÀÀ tarvetta, tekeminen jÀÀ pois ja olo tasapainottuu. Tarvitsemme vÀlillÀ untakin enemmÀn tai vaikkapa ruokaa.
Joo en rupea vÀkisinrunkkaamaan. Mun tÀytyy ehkÀ kehitellÀ joku uusi fantasia ja sen ÀÀrelle sitten hiljentyÀ.
Ei siihen kyllÀ vÀkisin pystykÀÀn. Voihan sinulla olla kyseessÀ muunkinlainen tarve, tarve tuntea?
LÀhditpÀ taas trollin matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀnellÀ ON iso nenÀ, mutta sitÀ ei huomaa edestÀ, vaan sivusta. EikÀ nÀytÀ murtuneelta.
Minunkin nenÀ on sellainen, ettÀ sivusta aika pitkÀ ja varmaan edestÀkin, mutta ei leveyssuunnassa mitenkÀÀn erityisen mojova. EikÀ mun nenÀ ole siis ollenkaan silleen iso, kuin hÀnen. Mun nenÀ on vain vÀhÀn pitkÀhkö ja nokkaluu on sinne ihan loppuun asti.
Harvoin sitÀ pystyy pÀÀttelemÀÀn vain katsomalla onko jonkun nenÀ murtunut ja onko korjattu. T. LÀÀkÀrs.
Vierailija kirjoitti:
IsonenÀ on ihqu.
Joillain voi olla, mutta riippuu oikeastaan muista piirteistÀ.
Onhan iso nenÀ helpommin ylvÀÀn nÀköinen, ei siinÀ.
Oli trolli tai ei niin vastasin ihan asiaan asiaa. Ei mikÀÀn ihme jos kukaan ei opi mitÀÀn kun ei halua ymmÀrtÀÀkÀÀn yhtÀÀn mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin sitÀ pystyy pÀÀttelemÀÀn vain katsomalla onko jonkun nenÀ murtunut ja onko korjattu. T. LÀÀkÀrs.
No okei en voi tietÀÀ onko joskus murtunut ja korjattu, mutta kyllÀ se on iso. En ole koskaan kellÀÀn suomalaisella edes nÀhnyt niin isoa nenÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ollut kuitenkaan Jonnalta eikÀ Kaisalta. MinÀ vannon :DDDD
Ei ainakaan Jonnalta. Vahvistan.
PelkÀstÀÀn sun kuva nÀkeminen saa mut heikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksessa tajusin, ettÀ jos haluaisit nÀhdÀ minua ja pÀÀstÀ juttelemaan, se olisi ÀÀrimmÀisen helppoa. Mahdollisuuksia olisi ollut sata pÀivÀÀ vuodessa. Mutta.
Mutta sinÀ et ollut vastaanottavainen silloin niin miksi olisit nyt?
En ole torjunut hÀntÀ.
ĂitĂ€,kauniita unia! đ§Ąđ€