Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
16821/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÖitĂ€,kauniita unia!  đŸ§ĄđŸ€—

Vierailija
16822/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸ•čBromance đŸ„Š

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16823/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đŸ€—đŸ§Ą

Vierailija
16824/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ nÀytÀn vÀhÀn alle neljÀkymmentÀ vuotiaana edelleenkin siltÀ, kuin minÀ olisin vain kaksikymmentÀ vuotias. MitenkÀ tÀmÀ liittyi kaipausketjuun? En tiedÀ, mutta piti tÀmÀkin nyt tuoda esille.

Nyt oli liikaa tunnisteita trollailussa D: :DDD

Vierailija
16825/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

IsonenĂ€ on ihqu. 

Vierailija
16826/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Murtunut nenÀ ja vÀliseinÀn vinous voi aiheuttaa optisen harhan, jossa nenÀ voi nÀyttÀÀ isommalta kuin mitÀ on. t. LÀÀkÀrs.

Vierailija
16827/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bro olen tÀÀl

Jos viestiin ei reagoida. Haista v olis ok tai mitÀ vaan, viestejÀ ei tipu enÀÀ neiti

Nyt selitĂ€tte mullekin tĂ€n heti paikalla 

Vierailija
16828/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksessa tajusin, ettÀ jos haluaisit nÀhdÀ minua ja pÀÀstÀ juttelemaan, se olisi ÀÀrimmÀisen helppoa. Mahdollisuuksia olisi ollut sata pÀivÀÀ vuodessa. Mutta.

Mutta sinÀ et ollut vastaanottavainen silloin niin miksi olisit nyt?

Vierailija
16829/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

đŸ•čBromance đŸ„Š

Apua mikÀ bromance missÀ

Vierailija
16830/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinÀ nÀytÀn vÀhÀn alle neljÀkymmentÀ vuotiaana edelleenkin siltÀ, kuin minÀ olisin vain kaksikymmentÀ vuotias. MitenkÀ tÀmÀ liittyi kaipausketjuun? En tiedÀ, mutta piti tÀmÀkin nyt tuoda esille.

Tuo ei ollut kuitenkaan Jonnalta eikÀ Kaisalta. MinÀ vannon :DDDD

Vierailija
16831/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ en edes MUISTA milloin olen runkannut. Varmaan sexuaalisuus lĂ€ssĂ€htĂ€nyt. Viime vuonna se edellinen kerta oli, mutta ei ainakaan joulun jĂ€lkeen eikĂ€ just ennen joulua. 

ParikymppisenĂ€ ennĂ€tys oli 14krt putkeen. 

Ei se ole aina edes tarpeellinen toiminto. KÀytÀnnössÀ tarve vaatii tekemÀÀn sen ja kun ei ole enÀÀ tarvetta, tekeminen jÀÀ pois ja olo tasapainottuu. Tarvitsemme vÀlillÀ untakin enemmÀn tai vaikkapa ruokaa.

Joo en rupea vÀkisinrunkkaamaan. Mun tÀytyy ehkÀ kehitellÀ joku uusi fantasia ja sen ÀÀrelle sitten hiljentyÀ.

Ei siihen kyllĂ€ vĂ€kisin pystykÀÀn. Voihan sinulla olla kyseessĂ€ muunkinlainen tarve, tarve tuntea? 

Vierailija
16832/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murtunut nenÀ ja vÀliseinÀn vinous voi aiheuttaa optisen harhan, jossa nenÀ voi nÀyttÀÀ isommalta kuin mitÀ on. t. LÀÀkÀrs.

HÀnellÀ ON iso nenÀ, mutta sitÀ ei huomaa edestÀ, vaan sivusta. EikÀ nÀytÀ murtuneelta.

Minunkin nenĂ€ on sellainen, ettĂ€ sivusta aika pitkĂ€ ja varmaan edestĂ€kin, mutta ei leveyssuunnassa mitenkÀÀn erityisen mojova. EikĂ€ mun nenĂ€ ole siis ollenkaan silleen iso, kuin hĂ€nen. Mun nenĂ€ on vain vĂ€hĂ€n pitkĂ€hkö ja nokkaluu on sinne ihan loppuun asti. 

Vierailija
16833/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ en edes MUISTA milloin olen runkannut. Varmaan sexuaalisuus lĂ€ssĂ€htĂ€nyt. Viime vuonna se edellinen kerta oli, mutta ei ainakaan joulun jĂ€lkeen eikĂ€ just ennen joulua. 

ParikymppisenĂ€ ennĂ€tys oli 14krt putkeen. 

Ei se ole aina edes tarpeellinen toiminto. KÀytÀnnössÀ tarve vaatii tekemÀÀn sen ja kun ei ole enÀÀ tarvetta, tekeminen jÀÀ pois ja olo tasapainottuu. Tarvitsemme vÀlillÀ untakin enemmÀn tai vaikkapa ruokaa.

Joo en rupea vÀkisinrunkkaamaan. Mun tÀytyy ehkÀ kehitellÀ joku uusi fantasia ja sen ÀÀrelle sitten hiljentyÀ.

Ei siihen kyllĂ€ vĂ€kisin pystykÀÀn. Voihan sinulla olla kyseessĂ€ muunkinlainen tarve, tarve tuntea? 

LÀhditpÀ taas trollin matkaan.

Vierailija
16834/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÀnellÀ ON iso nenÀ, mutta sitÀ ei huomaa edestÀ, vaan sivusta. EikÀ nÀytÀ murtuneelta.

Minunkin nenĂ€ on sellainen, ettĂ€ sivusta aika pitkĂ€ ja varmaan edestĂ€kin, mutta ei leveyssuunnassa mitenkÀÀn erityisen mojova. EikĂ€ mun nenĂ€ ole siis ollenkaan silleen iso, kuin hĂ€nen. Mun nenĂ€ on vain vĂ€hĂ€n pitkĂ€hkö ja nokkaluu on sinne ihan loppuun asti. 

Harvoin sitÀ pystyy pÀÀttelemÀÀn vain katsomalla onko jonkun nenÀ murtunut ja onko korjattu. T. LÀÀkÀrs.

Vierailija
16835/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IsonenĂ€ on ihqu. 

Joillain voi olla, mutta riippuu oikeastaan muista piirteistÀ.

Onhan iso nenÀ helpommin ylvÀÀn nÀköinen, ei siinÀ.

Vierailija
16836/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oli trolli tai ei niin vastasin ihan asiaan asiaa. Ei mikÀÀn ihme jos kukaan ei opi mitÀÀn kun ei halua ymmĂ€rtÀÀkÀÀn yhtÀÀn mitÀÀn. 

Vierailija
16837/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin sitÀ pystyy pÀÀttelemÀÀn vain katsomalla onko jonkun nenÀ murtunut ja onko korjattu. T. LÀÀkÀrs.

No okei en voi tietÀÀ onko joskus murtunut ja korjattu, mutta kyllĂ€ se on iso. En ole koskaan kellÀÀn suomalaisella edes nĂ€hnyt niin isoa nenÀÀ. 

Vierailija
16838/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ollut kuitenkaan Jonnalta eikÀ Kaisalta. MinÀ vannon :DDDD

Ei ainakaan Jonnalta. Vahvistan.

Vierailija
16839/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PelkÀstÀÀn sun kuva nÀkeminen saa mut heikoksi.

Vierailija
16840/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksessa tajusin, ettÀ jos haluaisit nÀhdÀ minua ja pÀÀstÀ juttelemaan, se olisi ÀÀrimmÀisen helppoa. Mahdollisuuksia olisi ollut sata pÀivÀÀ vuodessa. Mutta.

Mutta sinÀ et ollut vastaanottavainen silloin niin miksi olisit nyt?

En ole torjunut hÀntÀ.

Ketju on lukittu.