Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalu ihan puutunut viimeöisestÀ rallista
Niin, siitÀ on ihan tutkimuksia, ettÀ liian kova itsetyydytys voi tuhota kalusta tunnon.
Ihan loogista. Kun teet jotakin, jotakin tapahtuu. Kun teet jotakin pitkÀÀn, tapahtuu vÀhintÀÀn vÀsyminen. Keho on viisas ja suorittaa prosesseja juuri oikealla tavalla. Voi ajatella myös ihmisen energian tarvetta ja syömistÀkin, keho kertoo mitÀ tekee mieli ja minkÀ verran. Jne.
MÀ en edes MUISTA milloin olen runkannut. Varmaan sexuaalisuus lÀssÀhtÀnyt. Viime vuonna se edellinen kerta oli, mutta ei ainakaan joulun jÀlkeen eikÀ just ennen joulua.
ParikymppisenÀ ennÀtys oli 14krt putkeen.
Hanipöpölille hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Olisitpa tĂ€ssĂ€. đ„°
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tarvitsen kaivattua. Joka pÀivÀ tarvitsisin. HÀn ei vain suostu olemaan tarvekalu.
Jotain muutakin kuin tarpeeseen, vaikka olenkin mielistynyt ja tykÀstynyt kovin.
Toki ja ilman muuta! Jatkoin vain tuota tarveteemaa.
Ei muna. MÀ en voinut tehdÀ sitÀ!!??!!!!!! Kaikista maailman ihmisistÀ MINà en saanut lainauksia oikein :(
Mulla on myös vÀhÀn ehkÀ iso nenÀ ja olen nyt lietsoutunut siitÀ asiasta sen myötÀ, koska hÀnellÀ on aika iso nenÀ. Not good.
Vierailija kirjoitti:
MÀ en edes MUISTA milloin olen runkannut. Varmaan sexuaalisuus lÀssÀhtÀnyt. Viime vuonna se edellinen kerta oli, mutta ei ainakaan joulun jÀlkeen eikÀ just ennen joulua.
Ei se ole aina edes tarpeellinen toiminto. KÀytÀnnössÀ tarve vaatii tekemÀÀn sen ja kun ei ole enÀÀ tarvetta, tekeminen jÀÀ pois ja olo tasapainottuu. Tarvitsemme vÀlillÀ untakin enemmÀn tai vaikkapa ruokaa.
Tai siis mulla on iso nenÀ. Kuulemma se ei nÀytÀ pahalta, koska muutkaan kasvonpiirteet eivÀt ole pienet :(
Ja sain tÀmÀn kriisin aikaiseksi vain haksahtamalla isonenÀiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LisÀksi narsisti/psykopaateilla on ihmeen kieroutunut musiikkimaku, ainakin sukulaisella ja muutamalla muulla joita tiedÀn, en tunne: 70 luvun disko musiikki muusikkona ihmettelen syvÀsti enkÀ ymmÀrrÀ danny vicky rosti koivuniemi taiska
Yli 60 vuotiaiden musiikkia mainitut. MÀ muistan jostain mummin ja sukulaisten kesÀmökin patteriradiosta DÀnin ja Vikin. Paulan Aikuinen nainen soi kasarilla ja ysÀrillÀkin, nÀin muistan kun kÀvin ala-asteen kutosta vuonna 1995. Nyt 4 lasta joista vanhin muuttamassa pian pois.
đ tĂ€ssĂ€ tulee rivienvĂ€listĂ€ aika hyvĂ€ boomerit ja narsismi korrelaatio. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös vÀhÀn ehkÀ iso nenÀ ja olen nyt lietsoutunut siitÀ asiasta sen myötÀ, koska hÀnellÀ on aika iso nenÀ. Not good.
MitÀ vÀliÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole aina edes tarpeellinen toiminto. KÀytÀnnössÀ tarve vaatii tekemÀÀn sen ja kun ei ole enÀÀ tarvetta, tekeminen jÀÀ pois ja olo tasapainottuu. Tarvitsemme vÀlillÀ untakin enemmÀn tai vaikkapa ruokaa.
Joo en rupea vÀkisinrunkkaamaan. Mun tÀytyy ehkÀ kehitellÀ joku uusi fantasia ja sen ÀÀrelle sitten hiljentyÀ.
Samaistun tÀhÀn