Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16992)
Vierailija kirjoitti:
Yöpuhelu
ĂkkiĂ€ poikapuhelut, yhyy, yksin ei pĂ€rjĂ€tĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sulle tÀmÀ on rakkausleikki toisessa todellisuudessa? NÀmÀ kaksi todellisuutta eivÀt voi yhdistyÀ vaan ne pidetÀÀn tiukasti erillÀÀn, vaikka tiedetÀÀn, ettÀ kumpikin olemassa. Ja tÀstÀ maailmojen rinnakkaisuudesta syntyy jÀnnitys, joka on puoli ruokaa. ??
MikÀ sua siinÀ hermostuttaa? Onko se pois sulta?
Oisko vaikka siksi, ettÀ olisin toivonut enemmÀn. MinÀ en leiki kenenkÀÀn tunteilla, tosissani olen ollut. Sori siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
VirheitÀ sattuu
TiedÀn olleeni virhe.
Sain puhelun iltapÀivÀllÀ kesken uniein, hoitava taho ilmoitti uuesta löydetystÀ vakavasta vaivasta joka pitÀÀ hoitaa alta ennen ens viikon operaatiota, eli antibiootteja ja sÀhköinen resepti apteekkiin. LÀÀke olisi pitÀnÀ aloittaa tÀnÀÀn, mutta apteekissa sanottiin ettÀ otettava aamuisin, eli 9.1. aloitettavaksi mÀÀrÀtty ihmelÀÀke alkaa vasta huomisaamuna. En tiedÀ uskallanko lenkkeillÀ koska sivuoireina mm. akillesjÀnteen napsahtaminen, sokeutuminen, aivoanyreuma ja aortan seinÀmÀn murtuminen. Kun selviÀÀ yhestÀ koukusta niin pÀÀdyt toiseen. LÀÀkettÀ kÀytetÀÀn mm. ruttoon ja karjaruttoon. Toisaalta hyvÀ kun reagoivat nyt testitulokseen, sama löydös luki jo edellisellÀ testikerralla pari kuuta sitten apotin tuloksissa vaan tohtori ei tehnyt mitÀÀn vaikka samaa myrkkyÀ suositeltiin hoitovÀlineen kontaminaatioon ja elimen, jossa se on, hoitoon. Naiselle lounaaseen.
HyvÀÀ yötÀ ihana K nainen
Huomenta ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja HelsingistĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Awesome t.
Tunnistitko mun spĂ€mmit đ vitsi, tuskin minuu tarkoitit. Jatka vaan.
Oudommaksi menee... đ” Sivusta
Ei tÀtÀ kestÀ ErkkikÀÀn.
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Olet hyvÀnlaatuinen kasvain eli tumor, mutta painat elÀmÀÀni liikaa.
Jotkut kutsuvat itseÀÀn plant mamoiksi,
minÀ haluaisin olla planet mama. :D
Vierailija kirjoitti:
VirheitÀ sattuu
Olen kai myös se virhe joita tapahtuu. VÀÀrÀÀn paikkaan ja aikaan, eikÀ mokaa voi millÀÀn unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Samoin sinnekin hyviÀ huomenia.
Opelle halaus ja pusu kaulaan.
Soita vain! Tai vastaa viestiin niin soitan